Wereld 15 wordt 1

DeletedUser

Guest
Geachte spelers van wereld 15

6 oktober 2009 startte wereld 15, dit betekend dat over 3 dagen wereld 15, 1 jaar bestaat.
Duckje zei:
Beste spelers,

Wereld 15 is op dinsdag 6 oktober omstreeks 11:10 gestart!

We wensen jullie veel succes en zien jullie graag terug in het Wereld 15 politiek en propagandaforum!

Met vriendelijke groeten,

Duckje
Leiding Tribalwars.nl

Ik als schrijver voor het tww zou graag een groot artikel schrijven over wereld 15, met daarin een terugblik op 1 jaar tw. Maar, daarbij heb ik jullie hulp nodig. Ik speel niet sinds 6 oktober en weet daarom niet alles wat er in het begin is gebeurd. Daarom wil je ik jullie vragen om in dit topic te gaan discussieren over de grappigste, beste, slechtste, mooiste, belachelijkste, etc gebeurtenis. Dit mag zowel een oude gebeurtenis zijn als een recente.

Laten we een leuke discussie opstarten en dan ga ik er een mooie compilatie van maken in een groot tw artikel (voor het nageslacht :p). Ook ga ik misschien wat spelers IG een mededeling sturen.
 

DeletedUser

Guest
Je kan een soort van tijdslijn maken, met de grootste gebeurtenissen van W15 :p
Wanneer welke stammen ontstonden, vielen, belangrijke spelers die stopten/barbaar werden etc...

TWstats is in dat geval je beste vriend :p
 

DeletedUser

Guest
Je kan een soort van tijdslijn maken, met de grootste gebeurtenissen van W15 :p
Wanneer welke stammen ontstonden, vielen, belangrijke spelers die stopten/barbaar werden etc...

TWstats is in dat geval je beste vriend :p
Dat is een epic idee, wat ik dan ook ga maken.

btw, het terugblik artikel staat gepland voor 11 oktober.
 

DeletedUser

Guest
Je kan een soort van tijdslijn maken, met de grootste gebeurtenissen van W15 :p
Wanneer welke stammen ontstonden, vielen, belangrijke spelers die stopten/barbaar werden etc...

TWstats is in dat geval je beste vriend :p

Misschien komt de mislukte fusie tussen onze 2 stammen er dna ook we lbij te staan :p
 

DeletedUser27722

Guest
Je kan ook een tijdslijn maken van alle n1's die op W15 bestaan hebben.
I can en/of SoF* stonden op 1 in de begin fase volgens mij, dan kwam Dico, dan V, dan Hypo, dan Initia, dan een dag of 2 MLP en nu -EiT-. :)

Ook kan je spelers opsommen die n1 stonden; Ub, NoordTer, Pizzatropical en nog een paar.

+ Bepaalde belangrijke oorlogen conflicten, zoals Child vs V etc..
Zoveel gebeurt in 1 jaar tijd! :D
 

DeletedUser24338

Guest
Eventuele vragen als je iets niet vindt mag je altijd stellen. :)

Daan (Oud-Uprising Barracuda)
 

DeletedUser34253

Guest
Je kan ook een tijdslijn maken van alle n1's die op W15 bestaan hebben.
I can en/of SoF* stonden op 1 in de begin fase volgens mij, dan kwam Dico, dan V, dan Hypo, dan Initia, dan een dag of 2 MLP en nu -EiT-. :)

Ook kan je spelers opsommen die n1 stonden; Ub, NoordTer, Pizzatropical en nog een paar.

+ Bepaalde belangrijke oorlogen conflicten, zoals Child vs V etc..
Zoveel gebeurt in 1 jaar tijd! :D

Niet te vergeten hoelang markies van danemaerken nr1 was
 

DeletedUser40402

Guest
Misschien is het leuk om enkele mensen die al van het begin W15 spelen en de ontwikkelingen goed gevolgd hebben aan het woord te laten in een groot interview over W15 ofzo.
 

DeletedUser

Guest
Leuk idee :) , wordt nog een hele klus om al die dingen in één artikeltje te krijgen :p , misschien kan je het spreiden in 2 delen ..

eerste halfjaar en 2e halfjaar..
:D
 

DeletedUser34253

Guest
Misschien is het leuk om enkele mensen die al van het begin W15 spelen en de ontwikkelingen goed gevolgd hebben aan het woord te laten in een groot interview over W15 ofzo.

zoals mij :D speel van dag 1 :p
 

DeletedUser51595

Guest
Misschien is het leuk om enkele mensen die al van het begin W15 spelen en de ontwikkelingen goed gevolgd hebben aan het woord te laten in een groot interview over W15 ofzo.

misschien ook topstammen over hoe het ontstond enz?

verder wel goed idee glenn
 

DeletedUser

Guest
Je kan ook een tijdslijn maken van alle n1's die op W15 bestaan hebben.
I can en/of SoF* stonden op 1 in de begin fase volgens mij, dan kwam Dico, dan V, dan Hypo, dan Initia, dan een dag of 2 MLP en nu -EiT-. :)

Ook kan je spelers opsommen die n1 stonden; Ub, NoordTer, Pizzatropical en nog een paar.

+ Bepaalde belangrijke oorlogen conflicten, zoals Child vs V etc..
Zoveel gebeurt in 1 jaar tijd! :D

sof* nog ingezeten:D
 

DeletedUser

Guest
V. till the end ;)
V. en Dico. tijden waren leuk :p
Nadat Dico. viel werden dat V. en Hypo tijden :p
die gingen toen gezellig samen in Initia en zijn nu weer uit elkaar in -EiT- en Hypo ;)
 

DeletedUser34253

Guest
Dico. was de beste stam in mijn ogen op w15, zeker met kyle en mido in de leiding :p
 

DeletedUser32664

Guest
Me 2 :p en zo heb je er nog wel een paar ;)
Saxje ook enzo :p

jep sinds dag 1;) en zoals je weet ben ik altijd bereid te helpen voor Tww;) vind het altijd leuk te lezen en als er een groot artikel komt en je hulp nodig hebt roep je maar!
 
Bovenaan