Wereld 15 awards 2010!

DeletedUser30253

Guest
Wow wow wow...
Bedankt voor de award (hoewel ik niet bepaald de speler van het jaar ben.. :p spammer van het jaar)

Ik moet je nu toch echt corrigeren.
Kijk, Jamie heeft zijn co's nooit gekicked noch was hij bang van een oorlog
Het stond nooit 14-0, Mithos zat in EiT toen hij zichzelf op delete zetten omdat ik werd gekickt uit EiT..

Hij delete zijn account, hij had geen oorlog met BP, enkel een conflict -verbaal-.
Hij was nooit in oorlog en voordat hij op delete ging, stuurde hij al zijn clears op Bp..

In het vervolg liefst de waarheid zeggen zoals het is.
Jamie is 5x de speler die rick is, met jenten erbij zou het nog een strijd zijn gewest. :p

Zal ik het zo zeggen,
iedereen heeft wel een beetje gelijk hoor, want alles hangt namelijk aan elkaar..
Jamie kwam in conflict met rick, dit omwille van zijn anti promo-gedrag.
Plus er ontstonden enkele conflicten tussen elkaar, waardoor Jamie toch wel razend werd,
waardoor hij -EiT- verliet, en de aanval op bphx inzette.
Kom ik 's avonds thuis, is het pass gechanged, waardoor ik dus niet meer op de acca kon! Enige vorwaarde was dat ik meehielp aan de massa op Rick.
Wat ik natuurlijk weigerde en zo de doodvonnis van de account Mithos tekende, want die zelfde avond stond de account al op delete!
 

DeletedUser

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2010 het meeste van zichzelf laten zien?
1- The Void
2- NoordTer :)o)
3- Markies van Danemaerken :D

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- ~Solo~ :D
2-
3-

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1-
2-
3-

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- The Void
2-
3-

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- Markies van Danemaerken (Stomiets), ik weg, stam weg :(
2-
3-

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- Promo Ranger
2- Koaieus
3- /

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- Junior :D
2-
3-

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- Dico. weg :(
2- De fail van Initia :)
3- De comeback van The Void!

Meest Veelbelovende Speler van 2010 - Met welke speler moeten in 2011 serieus rekening mee houden?
1-
2- GEEN MENING
3-

Meest Veelbelovende Stam van 2010 - Met welke stam moeten we in 2011 serieus rekening mee houden?
1-
2- GEEN MENING
3-
 

DeletedUser

Guest
Pff Justin is mini promo :p
Eerst massaal zeiken op de vijandige stam en dan joinen.
 

DeletedUser

Guest
Pff Justin is mini promo :p
Eerst massaal zeiken op de vijandige stam en dan joinen.

Lol? Welke vijandige stam is dat dan?

Heb enkel echt op -EiT- lopen zeiken en met name Baba en Junior. En -EiT- ga ik echt niet joinen hoor ;)
 

DeletedUser

Guest
Lol? Welke vijandige stam is dat dan?

Heb enkel echt op -EiT- lopen zeiken en met name Baba en Junior. En -EiT- ga ik echt niet joinen hoor ;)

Die stam waar jullie eerst een nap mee wouden en die jullie stamverlaters uit Ants niet gingen aannemen en het wel deden en die jullie dan hebben zitten afzeiken op het AF omdat ze oneerlijk zouden zijn.
Hell, Atimmer doet het nog steeds :p

Heerlijk wereldje toch, w15?
 

DeletedUser

Guest
Dan zou de kans groot zijn dat ik Koaieus onvrijwillig moet internen. Zou gevoelsmatig wel heel apart zijn :p

Laat staan of het überhaupt toegestaan is volgens de regels van TW.

haha ik heb al een vermoeden waar;). Allesinds welkom terug
 

DeletedUser

Guest
Die stam waar jullie eerst een nap mee wouden en die jullie stamverlaters uit Ants niet gingen aannemen en het wel deden en die jullie dan hebben zitten afzeiken op het AF omdat ze oneerlijk zouden zijn.
Hell, Atimmer doet het nog steeds :p

Heerlijk wereldje toch, w15?

Oh oh Lunatje... Laat ik allereerst melden dat ik op dit moment niet bevestig dat het om *MLP* aangezien jij die richting op wijst. Echter wil ik natuurlijk wel even reageren op jou reactie.

Ik heb idd destijds wel enkele dingen gezegd. De desbetreffende uitspraken waren voornamelijk gericht naar de stamverlaters. Is dat gek aangezien ik mijn hart en ziel toch enkele maanden in een stam heb gestoken. Dit mag misschien een spel zijn echter door gebeurtenissen kietelen die zeker je gevoelens. Ik heb echter nooit gif lopen richting *MLP*. Destijds op msn heb ik zelfs een hoofdleider van *MLP* succes en het beste gewenst verder op wereld 15 toen ik stopte. Je moet niet uitspraken of herhaaldelijk spuwen van anderen op mijn conto schrijven. Hiermee doel ik bijvoorbeeld op Atimmer die zijn mening geeft waar hij ook gewoon recht op heeft.

Ps: Mij vergelijken met een mini-promo schiet je helemaal te ver door. Bijzonder spijtig Renzo.
 

DeletedUser

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2010 het meeste van zichzelf laten zien?
1-N1ghtmare -> 3 prachtige stammen onder je hoeden gehouden en nu nog één)
2-OneMoreTime (junior), Zylent (robin), Promo ranger/the void (axel) -> je kan zeggen wat je wil maar het zijn geen slechte spelers)
3-Kamachi -> van een klein noobje uitgegroeid tot een giganoob (Internen FTW!!!)

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1-Initia (je kan zeggen wat je wil maar die korte tijd heeft veel banden met zich mee gerokken)
2-*MLP* (ze zijn gewoon goed <3)
3-Ants, NOT!, Hypo, V., Dico.

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1-Blackphoenixx
2-Herlord
3-Mighty Ikke 15

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1-Yoeri
2-De Wangzakkers
3-13LaD3R

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1-N1ghtmare
2-Lunat!c
3-Wiz-tes (kan niet makkelijk zijn om zo'n bende ponies te onderhouden)

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1-/
2-/
3-/

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1-Promo ranger (dan denk ik aan de kick van switch), maar je blijft wel een stumper :p
2-=OAD=bluekiller (vele kennen hem niet maar hij is wel iemand die van mij respect krijgt)
3-Slufferen (Geen skills, maar toch steeds met veel grote praatjes hier komen)

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1-Initia
2-De oorlogsverklaring van -EiT- naar 300!
3-V. die word opgeheven en opnieuw word opgestart
4-Rick die onterecht geband word!

Meest Veelbelovende Speler van 2010 - Met welke speler moeten in 2011 serieus rekening mee houden?
1-Kamachi (maar dit was in 2010 ook al zo :p)
2-Noordter
3-McCullen
4-Rebellis (comeback van daan)

Meest Veelbelovende Stam van 2010 - Met welke stam moeten we in 2011 serieus rekening mee houden?
1-*MLP* (ik verwacht dat dit ook wel een blijver zal worden)
2- -EiT- of 300!, de oorlog zal het zeggen
3- NoDuck (de stam die ik zal gaan oprichten op 1 december 2011 :D)
 

DeletedUser

Guest
Oh oh Lunatje... Laat ik allereerst melden dat ik op dit moment niet bevestig dat het om *MLP* aangezien jij die richting op wijst. Echter wil ik natuurlijk wel even reageren op jou reactie.

Ik heb idd destijds wel enkele dingen gezegd. De desbetreffende uitspraken waren voornamelijk gericht naar de stamverlaters. Is dat gek aangezien ik mijn hart en ziel toch enkele maanden in een stam heb gestoken. Dit mag misschien een spel zijn echter door gebeurtenissen kietelen die zeker je gevoelens. Ik heb echter nooit gif lopen richting *MLP*. Destijds op msn heb ik zelfs een hoofdleider van *MLP* succes en het beste gewenst verder op wereld 15 toen ik stopte. Je moet niet uitspraken of herhaaldelijk spuwen van anderen op mijn conto schrijven. Hiermee doel ik bijvoorbeeld op Atimmer die zijn mening geeft waar hij ook gewoon recht op heeft.

Ps: Mij vergelijken met een mini-promo schiet je helemaal te ver door. Bijzonder spijtig Renzo.

Begrijp ik zeker, dat eerste deel.
Daarom dat ik ze ook al niet zou joinen :p

En ok, vergelijking met promo was mss iets te hard =/
Maar het blijft jou keuze, zelf zou ik het nooit doen.
 

DeletedUser27722

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2010 het meeste van zichzelf laten zien?
1- The Void
2- NoordTer :)o)
3- Markies van Danemaerken :D

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- ~Solo~ :D
2-
3-

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1-
2-
3-

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- The Void
2-
3-

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- Markies van Danemaerken (Stomiets), ik weg, stam weg :(
2-
3-

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- Promo Ranger
2- Koaieus
3- /

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- Junior :D
2-
3-

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- Dico. weg :(
2- De fail van Initia :)
3- De comeback van The Void!

Meest Veelbelovende Speler van 2010 - Met welke speler moeten in 2011 serieus rekening mee houden?
1-
2- GEEN MENING
3-

Meest Veelbelovende Stam van 2010 - Met welke stam moeten we in 2011 serieus rekening mee houden?
1-
2- GEEN MENING
3-

Haha, luuk. :p


Die stam waar jullie eerst een nap mee wouden en die jullie stamverlaters uit Ants niet gingen aannemen en het wel deden en die jullie dan hebben zitten afzeiken op het AF omdat ze oneerlijk zouden zijn.
Hell, Atimmer doet het nog steeds :p

Heerlijk wereldje toch, w15?

Hij was niet degene die over MLP kwaad sprak.
Atimmer is niet gelijk aan Justin, ofwel?
Dus als een ander Hypo lid zegt dat EiT laag is en jij gaat het joinen.. Dan ben jij ook hypocriet?

Je denkwijze faalt luna, als een stamlid iets zegt maakt dit niet de denkwijze van alle leden.
(uitzondering EiT: alle posters hier zeggen keer op keer hetzelfde. :p)

Begrijp ik zeker, dat eerste deel.
Daarom dat ik ze ook al niet zou joinen :p

En ok, vergelijking met promo was mss iets te hard =/
Maar het blijft jou keuze, zelf zou ik het nooit doen.

Kerel, je praat over mij..
Maar ik ben lang niet de enige, kijk naar de NC-leden die vielen door recruiting? Sym waar ze uit recruiten? Ib?
Allemaal vijandelijk spelers geweest, er zitten er wel 10 in. :rolleyes:
Ik ben verre van hét voorbeeld, behalve als je dan rekent dat ik dan de vijandelijke stam heb geleidt, maar dat doet ferryboeren ook. ;)
 
Bovenaan