Wereld 12

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Bolle2, waarom niet direct 24 co's? Gen. like ftw! ^^

Ava heeft me verplicht in zijn stam te komen, daar valt jammer maar helaas weinig tegen in te brengen. :(

Ik vind het knap van jouw dat je alleen speelt ;). Maar met 3 (Maximaal 3) gaat perfect vind ik :).
 

DeletedUser25241

Guest
Ik zei co's ;). Dus ééntje die tijdens schooluren regelmatig kan inloggen en ééntje die minstens tot 1 - 2u elke nacht opblijft. Op w10 en w11 heb ik dit, maar mijn medenoobco's willen niet op w12 beginnen :p.

Ha! Ik heb beide kwaliteiten :) Heel handig voor tw inderdaad. Nu heb ik alleen geen co nodig, omdat ik eigenlijk bijna altijd wel online kan zijn ;)
 

DeletedUser

Guest
Daag mensen nou niet uit als je geen idee hebt wie je tegenover je hebt. Volgens mij zijn het niet echt noobs en zitten ze jullie gewoon beet te nemen. Als het een grap was, zijn jullie er mooi ingestonken...

Ik daag hun niet uit, ik zeg gewoon dat ze stil zijn.
Maar ze iiriteren me wel erg!
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat het tijd is voor een topic bij wereld 12 te openen en hier te zwijgen. :)
 

DeletedUser

Guest
Allé het volgende probleem, kunnen ze nog geen server fatsoenlijk beheren maar wel een nieuwe wereld maken.
 

DeletedUser

Guest
ik ga gewoon lekker onder mijn eigen naam spelen ben benieuwd hoeveel lancelot haters er zijn ik heb zo'n vermoeden dat het er vrij veel zijn :D
 

DeletedUser19519

Guest
ik doe zeker mee :) met 2 stamgenoten uit w11 nu samen op 1 account, dus lekker actief ^^
 

DeletedUser27101

Guest
Wereld 12 komt eraan!!!! :D:D

Aaarg!!! Om hoe laat is "in de loop van de ochtend!!? "
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan