Wereld 12

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Hij gaat beginnen:

Clicky

Alhoewel ik dit erg vroeg vind, aangezien W11 nog maar net gestart is. Ook morgen ze naar mijn mening is eens naar de servers kijken voordat ze er een nieuwe wereld bij gooien.
 

DeletedUser3577

Guest
W12

Hier kan je discuseren over W12, wat vinden jullie ervan dat gebruikers de snelheid bepalen
 

DeletedUser974

Guest
Goed dat ze dat doen, maar belachelijk dat het geen snelheid 2 word, is toch alweer een tijdje geleden, de laatste was W7, terwijl er genoeg snelheid 1/1.5 werelden zijn.

Waarom geen 2 ?:confused:
 

DeletedUser3577

Guest
Allebij tegelijk gepost xD

Aan de admins:

Naja, dat topic van mij mag gesloten worden
 

DeletedUser18898

Guest
Goed dat ze dat doen, maar belachelijk dat het geen snelheid 2 word, is toch alweer een tijdje geleden, de laatste was W7, terwijl er genoeg snelheid 1/1.5 werelden zijn.

Waarom geen 2 ?:confused:

dat vind ik ook, snelheid 2 gaat veel beter
 

DeletedUser

Guest
Als het snelheid 2400word dan word het saaie wereld want dan krijg je een wereld die precies op W11 lijkt waardoor het eigenlijk hetzelfde zal gaan verlopen.
Snelheid 1.5 lijkt mij interressanter aangezien je eigenlijk al dood bent / geen top 10 rank meer kunt behalen als je in W5 W6 of W8 gaat starten waardoor het eigenlijk wel voor de hand liggend is gelukkig is de stemming het met mij eens (tot nu toe :D)
 

DeletedUser

Guest
So far, so good :D
Ik hoop dat het ook snelheid 1,5 wordt, maar de kans is toch wel erg groot nu!

Snelheid 1,5
1118 89.58%
Snelheid 1
130 10.42%

Afgegeven stemmen: 1248
 

DeletedUser3577

Guest
Poll: Wat heb je liever?
Snelheid 2 toevoegen!
Snelheid 2 toevoegen, poll resetten
Snelheid 2 niet toevoegen
Snelheid 10 xD


Tussenstand:

24045.png


Ook een poll maken? klik dan hier
 

DeletedUser22882

Guest
Aha, als zij meedoen, kom ik er ook gezellig bij :) maar wel bij de oppositie ^_^
 

DeletedUser

Guest
Wss snelheid 1.5;), maar had zelf ook liever snelheid 2 gezien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan