Wereld 08 - Algemeen Babbeltopic

DeletedUser46746

Guest
ach jochie toch, kun je niet eens eerlijk spelen en heb je een spy nodig? Je kan ook niks alleen, moet mammie je handje vast houden? Emuk haha
 

DeletedUser46746

Guest
Vib ers hebben last van van hun imago :D ze worden door kleinere stammen plat gespeeld en dan rent iedereeen weg. en Emuk blijft alleen in de box over :p
 

DeletedUser

Guest
Ok, staan hierop zodra m'n spy online is

we zullen vroeg of laat je spion(en) vinden
en dan zullen ze wat mee maken :D

Nou, ik vind zoiets wel prima hoor

Onze Knight is wel ergggggggg... :confused: , Haskier aka BT 3 dagen in Knight en is hij leiding en past hij direct dictatuur toe.

Love You Haskier!!! <3

weet je wat een dictatuur is?
in Knight zijn er meerde leiders
en is dus geen dictatuur :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Vib ers hebben last van van hun imago :D ze worden door kleinere stammen plat gespeeld en dan rent iedereeen weg. en Emuk blijft alleen in de box over :p

begint de net geregistreerde jongen een grote mond te hebben:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
begint de net geregistreerde jongen een grote mond te hebben:rolleyes:

Erhm.. Ben jij dom of zo? Sinds wanneer is pom een man? :rolleyes:

Volgende keer goed nadenken voor je iets zegt. En als je het getypt hebt, denk dan nog maar eens goed na voor je het ook echt post. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Tuurlijk:rolleyes:

Je wilt je wel erg profileren he haskier:)

Je komt te zielig en "groot" over.:)
Wees in het begin wat ingetogen;)
Zul je veel meer respect afdwingen, ook van vijanden ja:)

Gaat er me helemaal niet om om me te profileren, zoals jij dat zo mooi verwoordt. Ik verveel me gewoon, en dan ga ik het AF onderspammen, that's all. :)

Maar toch bedankt voor de "wijze les" :)
 

DeletedUser

Guest
Gaat er me helemaal niet om om me te profileren, zoals jij dat zo mooi verwoordt. Ik verveel me gewoon, en dan ga ik het AF onderspammen, that's all. :)

Maar toch bedankt voor de "wijze les" :)

Geen werk genoeg als leider? :)

Zegt al erg veel over je werk in de leiding zelf...:rolleyes:

Maar goed.

Einde discussie, ik hou me weer bezig ingame;)

En graag gedaan hoor die wijze les.:)
 

DeletedUser

Guest
Tsja:)

Ik denk dat ik wel me vaak genoeg bewezen heb ;)



Tuurlijk:rolleyes:

Je wilt je wel erg profileren he haskier:)

Je komt te zielig en "groot" over.:)
Wees in het begin wat ingetogen;)
Zul je veel meer respect afdwingen, ook van vijanden ja:)

Persoonlijk weet ik dat ViB niet dood is, maar toen ik vorige week de test deed of ik op asm64 zou willen spelen, heeft ViB mij niet geïmponeerd.
En toen ik een paar counters deed, en wat snipete, zat er al snel een vv op het account van chiela. En van de 20 aanvallen dat ik stuurde, zijn er 4 offence dorpen gecleard met +40 uur looptijden.

Dit alleen om aan te tonen dat er echt wel iets kan gedaan kan worden aan de kwaliteit van ViB, net zoals het in knight moet gebeuren.

Trouwens Emuk, intelligent kom je niet over hier, en vooral irritant, als je op het AF post dat je spionnen heb, zou ik denken dat je als doel hebt om knight uiteen intern te laten vallen, maar als je er geen hebt, kom je toch gewoon zelf belachelijk over ?

Verder geen offence tegen ViB, ze staan er al lang (net zoals knight denk ik), ze staan ook goed in de rankingen maar overdrijf gewoon niet hier op het af.

Bijvoorbeeld een opmerking over dat een leider uit knight niet genoeg werk verricht omdat hij op het af antwoord of zich verveelt, terwijl je zelf net een nieuwe leider bent en hier ook post, vind ik helemaal gek. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Geen werk genoeg als leider? :)

Zegt al erg veel over je werk in de leiding zelf...:rolleyes:

Maar goed.

Einde discussie, ik hou me weer bezig ingame;)

En graag gedaan hoor die wijze les.:)

Ik denk dat ik meer dan genoeg heb gedaan als leider, en nog steeds doe. Waar je die onzin weer vandaan haalt vraag ik me toch serieus af.. :confused:

Persoonlijk weet ik dat ViB niet dood is, maar toen ik vorige week de test deed of ik op asm64 zou willen spelen, heeft ViB mij niet geïmponeerd.
En toen ik een paar counters deed, en wat snipete, zat er al snel een vv op het account van chiela. En van de 20 aanvallen dat ik stuurde, zijn er 4 offence dorpen gecleard met +40 uur looptijden.

Tja, als andere stammen een fout maken zijn ze er als de kippen bij om dat op het AF te komen roepen, maar als hun eigen leden eens een noobfout maken hoor je er niks over. No offence chiela. Fouten kunnen gemaakt worden. Ik kan het weten door in slaap te vallen tijdens de aanvallen van Bladie.. :eek::eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Bijvoorbeeld een opmerking over dat een leider uit knight niet genoeg werk verricht omdat hij op het af antwoord of zich verveelt, terwijl je zelf net een nieuwe leider bent en hier ook post, vind ik helemaal gek. :)

1 moment per dag ben ik er ja:)

Haskier hangt hier alweer geruime tijd rond:rolleyes:
Maar idd, dit is geen afdoend argument.

Ik denk dat ik meer dan genoeg heb gedaan als leider, en nog steeds doe. Waar je die onzin weer vandaan haalt vraag ik me toch serieus af.. :confused:


Is geen onzin, noch waarheid.
Het is een stelling waarbij ik je capaciteiten in vraag stel:rolleyes:
Aan jou om mij het tegendeel te bewijzen.




Tja, als andere stammen een fout maken zijn ze er als de kippen bij om dat op het AF te komen roepen, maar als hun eigen leden eens een noobfout maken hoor je er niks over. No offence chiela. Fouten kunnen gemaakt worden. Ik kan het weten door in slaap te vallen tijdens de aanvallen van Bladie.. :eek::eek:

Iedereen praat zo haskier:rolleyes:;)
 

DeletedUser

Guest
Is geen onzin, noch waarheid.
Het is een stelling waarbij ik je capaciteiten in vraag stel:rolleyes:
Aan jou om mij het tegendeel te bewijzen.

Euh, waarom zou ik mezelf in hemelsnaam tegenover jou moeten bewijzen? Gewoon omdat jij dat vraagt? Lol? :confused:

M'n stamleden en medeleiders weten wat ik allemaal voor Knight doe of gedaan heb. Zij kennen mijn capaciteiten. Of jij m'n capaciteiten kent of niet kent interesseert me feitelijk geen moer..

"Oh jee, careless is niet overtuigd van m'n kwaliteiten.. :("

Juistem.. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Vreemd, ik heb dit al zoveel van je gelezen, & nog steeds zie ik niet wat je met dat bedoelt :eek:.

weet je dat ik me iedere keer als jij een post plaats, afvraag waarom jij denkt andere te moeten afkraken?

Er staat een account met rang 170 in je handtekening. Aangezien enkel die erin staat zul je er wel 'trots' op zijn, wat jou nou niet bepaald een goede speler maakt :$
 

DeletedUser

Guest
weet je dat ik me iedere keer als jij een post plaats, afvraag waarom jij denkt andere te moeten afkraken?

Er staat een account met rang 170 in je handtekening. Aangezien enkel die erin staat zul je er wel 'trots' op zijn, wat jou nou niet bepaald een goede speler maakt :$

Alcoholic is een failed player:D
 
Bovenaan