Wereld 08 - Algemeen Babbeltopic

DeletedUser

Guest
ViB gooit het roer om.
Delen van VIB die naar Divi. willen verhuizen, leiding die zijn werk slecht/niet deed, de puntenteller bij TAoW die doorloopt, en bij VIB die redelijk stil staat.
Oplossing: Careless, Chiela en Doa Dude of Anti in de leiding..
Ben benieuwt hoe dit gaat lopen.
 

DeletedUser

Guest
ViB gooit het roer om.
Delen van VIB die naar Divi. willen verhuizen, leiding die zijn werk slecht/niet deed, de puntenteller bij TAoW die doorloopt, en bij VIB die redelijk stil staat.
Oplossing: Careless, Chiela en Doa Dude of Anti in de leiding..
Ben benieuwt hoe dit gaat lopen.

???
Waar haal jij deze 'nutteloze' denkwijze:)
 

DeletedUser

Guest
ViB'ers waren over het algemeen erg actief op het AF. De laatste dagen/weken is dat erg verminderd. Interne crisis, zoals Prima al aangeeft!?:D
 

DeletedUser

Guest
ViB'ers waren over het algemeen erg actief op het AF. De laatste dagen/weken is dat erg verminderd. Interne crisis, zoals Prima al aangeeft!?:D

Niet echt hoor :D

Wij zijn er nog dagelijks aanwezig ;)
Maar als jullie niets zeggen:p, moeten wij toch ook niet constant reageren, niet:)?
 
Reactiescore
14
Is het dan een must om hier elke dag een paar keer te posten?

Heb wel wat beters te doen hoor...
 

DeletedUser

Guest
VIB draait nog op volle toeren!
Geloof jij het zelf? Je bent nauwelijks 2 maanden lid, 3 maanden geleden was je nog een aartsrivaal en nu zit je in de leiding.
VIB moet wel erg veel in je zien om zoiets te besluiten.
 

DeletedUser

Guest
VIB draait nog op volle toeren!
Geloof jij het zelf? Je bent nauwelijks 2 maanden lid, 3 maanden geleden was je nog een aartsrivaal en nu zit je in de leiding.
VIB moet wel erg veel in je zien om zoiets te besluiten.

ViB draait inderdaad wederom op volle toeren.
Ik ben ondertussen al + 3 maand lid.
Wie weet Prima:)

We zullen zien he :)
 

DeletedUser

Guest
Toen ik net op Wereld 8 begon, postte jijzelf ook een stuk meer.
Klopt. Dat was puur om in het TWW te komen, om in de schijnwerpers te komen bij jou!:cool:

Nee, ik heb hier ook niets te zoeken als er niets gebeurt in-game of hier op het AF tegen ViB. Als er hier over me gelogen wordt, vertel ik graag de waarheid. Als ik in-game dorpen van ViB pak, dan kom ik dat graag posten. Als ViB mij massaal aanvalt en zij posten dat ze veel dorpen zullen pakken, zal ik er tegen in gaan.

Kortom, als ViB dood is, heb ik niet veel op het AF te zoeken. Maar blijkbaar leven ze nog.
 

DeletedUser

Guest
Oorspronkelijk geplaatst door Prima
VIB draait nog op volle toeren!
Geloof jij het zelf? Je bent nauwelijks 2 maanden lid, 3 maanden geleden was je nog een aartsrivaal en nu zit je in de leiding.
VIB moet wel erg veel in je zien om zoiets te besluiten.

Nou, ik vind zoiets wel prima hoor

Onze Knight is wel ergggggggg... :confused: , Haskier aka BT 3 dagen in Knight en is hij leiding en past hij direct dictatuur toe.

Love You Haskier!!! <3
 

DeletedUser

Guest
Nou, ik vind zoiets wel prima hoor

Onze Knight is wel ergggggggg... :confused: , Haskier aka BT 3 dagen in Knight en is hij leiding en past hij direct dictatuur toe.

Love You Haskier!!! <3

Hm, ik denk dat ik wel iets langer dan 3 dagen in Knight zat toen ik medeleider werd. En wat jij dictatuur noemt.. :rolleyes: Soms moet je als leider snel handelen, en dan heb je niet altijd de tijd om heel beleefd te zijn. Ik moest toen snel handelen, en was idd niet erg beleefd. So what? Zijn het jouw zaken hoe ik leiding geef? :)

Wladimir op 08.04. om 21:24 uur Citeren Bewerken Verwijderen


BT neem het weekend rust, er is hier in knight nog zoveel te doen en te veranderen dat wij van knight je gewoon nodig hebben, dus namens alle leden van knight denk er het weekend goed overna en we hopen van harte dat je maandag voor w8 en knight hebt gekozen.

Titentor89 op 08.04. om 22:00 uur Citeren Bewerken Verwijderen
dat hopen we inderdaad allemaal
het is nu dan ook verstandig, zoals anderen al hebben gezegt, om dit eerst even wat te laten bezinken voordat je overhaaste beslissingen maakt enkel gebasseerd op dit moment.

Asm64 op 08.04. om 22:54 uur Citeren Bewerken Verwijderen
plz
niet stoppen
ik heb veel van je geleerd


Aan deze uitspraken te zien denk ik dat de Knight leden over het algemeen toch best tevreden zijn over mijn lidmaatschap en leiderschap, denk je ook niet Emo'tje? :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik mis de argumenten?

@ BT, over paar maanden, wanneer die ''spelers'' ook zelfde niveau als je zijn, zien we wel als ze je nog willen :)
 

DeletedUser

Guest
En het zijn wel mijn zaken, want m'n spionnen in jouw stam, vinden het jammer genoeg niet leuk :)
 

DeletedUser

Guest
Ik mis de argumenten?

Je bedoelt?

@ BT, over paar maanden, wanneer die ''spelers'' ook zelfde niveau als je zijn, zien we wel als ze je nog willen :)

Ah, kijk, hier zit nu het grote verschil tussen Knight en ViB. :)

Knight is een stam die aan elkaar hangt. Wij laten elkaar niet zomaar vallen zonder gegronde reden. :)

En het zijn wel mijn zaken, want m'n spionnen in jouw stam, vinden het jammer genoeg niet leuk :)

Haha, moet ik dat erg vinden dan? Jouw spionnen kunnen me gestolen worden. Spionnen zijn stamverraders, dus wtf kan mij het schelen dat die niet tevreden zijn? Naja, als je er nog in Knight zou hebben tenminste, want volgens mij l*l je uit je nek en heb je er geen meer in Knight.. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij snap je het niet helemaal schat :)

Aaha, wil je wat kopieen van post die vandaag op je forum en PM's stonden? :)
 
Bovenaan