Welke stam gaat 2020 domineren?

Welke stam gaat 2020 domineren?


  • Totaal aantal stemmers
    81
Reactiescore
2.508
Hallo noobkes!

Het is weer tijd om ouderwets spierballen te tonen. Dit gaan we doen door de top 4 te vergelijken en te speculeren welke beter is.

Dus welke stam gaat in 2020 w70 domineren? Persoonlijk denk ik dat een nieuwkomer er met de winst vandoor gaat.

Mijn professionele onderbouwing waarom een nieuwkomer er vandoor gaat met de winst:

Als ik zo naar de naam Pion kijk, denk ik dat zij de minste bewegingsruimten op het schaakboord hebben.
Tring, klinkt als een telefoon en kan je op stil zetten
INNI, is Inno met een spelfoud. Dat kan nooit goed gaan
En tenslotte wordt TOAD ontvoert door Bowser​

Graag hoor ik jullie professionele onderbouwingen over dit onderwerp, ga los!
 
Reactiescore
1.367
Kan niet anders dan Toad zijn
 
Reactiescore
723
Tring gaat domineren.
Wanneer je eindelijk in de zetel ligt en eens wilt ontspannen. Tring telefoon.
Ik: Hallo, met mij?
Stem aan de lijn: Met een tringlid. Stoor ik?
Ik denk: eigenlijk wel.
Ik zeg: Nee, je stoort niet.
Stem aan de lijn: Zouden we even langs mogen komen?
Ik: Jullie zullen al onderweg zijn zeker? De bijlen hoeven niet te scherp. Zie dat de paarden al gegeten hebben. Wij kuisen hier geen katapulten en de hoge heer moet niet te chique verwachten.
 
Reactiescore
415
Ik denk dat TOAD goede kaarten heeft voor 2020. Elke speler heeft nog genoeg ruimte om te groeien, en hebben op het moment ook allemaal een goede groei te pakken. Bij tring denk ik dat ze al gauw gaan vastlopen op al hun bondgenootschappen, en bij pion kom ik ook al snel op hetzelfde probleem. Daarnaast heeft inni ook nog wel een goede ligging, en hebben die voor zovere ik weet geen bondgenootschappen wat ze ook voldoende groeiruimte geeft.
 
Reactiescore
2.508
Ik denk dat TOAD goede kaarten heeft voor 2020. Elke speler heeft nog genoeg ruimte om te groeien, en hebben op het moment ook allemaal een goede groei te pakken. Bij tring denk ik dat ze al gauw gaan vastlopen op al hun bondgenootschappen, en bij pion kom ik ook al snel op hetzelfde probleem. Daarnaast heeft inni ook nog wel een goede ligging, en hebben die voor zovere ik weet geen bondgenootschappen wat ze ook voldoende groeiruimte geeft.

Een BG kun je opzeggen toch?
 
Reactiescore
2.508
Aan het niveau van de naamkeus verbaast het me niks, lijkt me wel lastig om met 2 premades te starten
 
Reactiescore
415
ze zijn in totaal met eens tuk of 30 accounts begonnen, maar enkele zijn al weggespeelt of functioneren als mb zijnde. Dus met twee premades starten is wel goed mogelijk :)
 
Reactiescore
415
Van wat ik even snel heb geteld zijn er minimaal 10 samenwerkingen met andere stammen vanuit pion en tring, maarja is maar net wat je wilt doen om een wereld leuk te maken.
 
Reactiescore
1.454
Ik weet dat het partijdig is, maar ik zie ATM maar 1 stam domineren en dat is TOAD (of wat voor naam Daan de komende dagen weer gaat verzinnen). Zeker Tring en Pion. zie ik nog geen deuk in een pakje boter slaan, maar kan het fout hebben. We zullen zien wat er gaat gebeuren de komende maanden :)
 
Reactiescore
2.508
ze zijn in totaal met eens tuk of 30 accounts begonnen, maar enkele zijn al weggespeelt of functioneren als mb zijnde. Dus met twee premades starten is wel goed mogelijk :)

Dan hebben wij een ander idee van een premade. Ik zou de voorkeur geven aan een klein select groepje ivm 30 spelers en rekening houden dat er een paar weg vallen.
 
Reactiescore
853
Dan hebben wij een ander idee van een premade. Ik zou de voorkeur geven aan een klein select groepje ivm 30 spelers en rekening houden dat er een paar weg vallen.
Beide zijn een premade, enkel weten we allebei dat de premades met 30 leden nooit succesvol zullen zijn gezien goede spelers niet op die manier starten.
 
Reactiescore
967
Beide zijn een premade, enkel weten we allebei dat de premades met 30 leden nooit succesvol zullen zijn gezien goede spelers niet op die manier starten.
Ben het met je eens dat normaliter een kleine groep veel beter is. Echter snap ik hun gedachte gang ook. Hun plan was namelijk om een tribelock te forcen door, zodra de top van beide stammen genoeg dominantie heeft, te gaan fuseren. Jammer voor hun dat ze zo veel mensen vroegen om te joinen dat hun plan gelekt was lol, nu kunnen wij daar rekening mee houden.
 
Reactiescore
415
Dan hebben wij een ander idee van een premade. Ik zou de voorkeur geven aan een klein select groepje ivm 30 spelers en rekening houden dat er een paar weg vallen.

ik ben van de mening dat beide een premade zijn. Maar een klein select groepje heeft ook in alle gevallen mijn voorkeur. Alhoewel ik zelf nooit met een premade gestart ben puur omdat ik het leuk vind om andere mensen en hun speelstijlen te ontmoeten. Zo speel ik nu met 4 accounts samen waarvan ik de spelers tot voor deze wereld niet kende, en het andere account co spelers op heb gezet die ik dan al wel ken.
 
Reactiescore
853
Ben het met je eens dat normaliter een kleine groep veel beter is. Echter snap ik hun gedachte gang ook. Hun plan was namelijk om een tribelock te forcen door, zodra de top van beide stammen genoeg dominantie heeft, te gaan fuseren. Jammer voor hun dat ze zo veel mensen vroegen om te joinen dat hun plan gelekt was lol, nu kunnen wij daar rekening mee houden.
Hun gedachtegang is dat ze op elke wereld gefaald zijn met hun account en dat nu weer gaan doen.
 
Reactiescore
489
TOAD, INNI en een samenstelling Pion/Tring/NS zie ik het nieuwe jaar ingaan als 3 stammen die er nog zullen zijn met hopelijk ergens anders een nieuwe stam die een invloed kan hebben op deze wereld.
TOAD zit lekker in elkaar en er zit een duidelijke structuur in de stam.
Tring/Pion zie ik later fuseren. Het is een grote premade maar zie deze eerlijk gezegd niet lukken. Veel spelers van die stammen stonden top 10 in het begin, maar bij velen is de groei fameus gezakt. Er zijn atm nog maar 3 accs top 10 en dat van de 18 accs in beide stammen. Ze kunnen me positief nog wel verrassen, maar ik had er in het begin iets meer schrik van hun overmacht dan nu :)
INNI is tot slotte een leuke rimstam met nog veel groeimogelijkheden. Als ze de juiste samenwerkingen kunnen maken en de rim snel securen, zie ik ze wel een belangrijke rol spelen op deze wereld. Al ben ik wel benieuwd hoe ze de overmacht van Tring + NS (bg's) gaan aanpakken in de korte toekomst!

TOAD heeft nu de beste papieren, maar de wereld begint net vorm te krijgen en dit kan dus snel veranderen.
 
Bovenaan