Welke stam gaat 2020 domineren?

Welke stam gaat 2020 domineren?


  • Totaal aantal stemmers
    81
Reactiescore
533
TOAD, INNI en een samenstelling Pion/Tring/NS zie ik het nieuwe jaar ingaan als 3 stammen die er nog zullen zijn met hopelijk ergens anders een nieuwe stam die een invloed kan hebben op deze wereld.
TOAD zit lekker in elkaar en er zit een duidelijke structuur in de stam.
Tring/Pion zie ik later fuseren. Het is een grote premade maar zie deze eerlijk gezegd niet lukken. Veel spelers van die stammen stonden top 10 in het begin, maar bij velen is de groei fameus gezakt. Er zijn atm nog maar 3 accs top 10 en dat van de 18 accs in beide stammen. Ze kunnen me positief nog wel verrassen, maar ik had er in het begin iets meer schrik van hun overmacht dan nu :)
INNI is tot slotte een leuke rimstam met nog veel groeimogelijkheden. Als ze de juiste samenwerkingen kunnen maken en de rim snel securen, zie ik ze wel een belangrijke rol spelen op deze wereld. Al ben ik wel benieuwd hoe ze de overmacht van Tring + NS (bg's) gaan aanpakken in de korte toekomst!

TOAD heeft nu de beste papieren, maar de wereld begint net vorm te krijgen en dit kan dus snel veranderen.
Hoeft niet te veranderen hor. We voelen ons best prettig als nr.1 van de wereld.
 
Reactiescore
1.367
Veel toad stemmers :D
 
Reactiescore
1.476
1 van de betere solli's die ik ooit heb gezien. Kan menig mens een voorbeeld aannemen.
 
Reactiescore
760
Srrry hoor ;(
 

DeletedUser81255

Guest
21 November, Update:

De stam INNI heeft de handen geschud met hun vijand N-S, samen gevoegd en elkaar versterkt. Ze hebben ook een Massa uitgevoerd op de stam Tring en hiermee een winst van 5 dorpen gewonnen.

De stam Trein is duidelijk geen stoomtrein uit 1800, maar een moderne trein zoals de Shinkansen uit Japan! Ze maken met een kleine groep spelers een indrukwekkende progressie aan de westkant van de map. Als zij dit tempo aanhouden zullen ze met niet enorm veel tijd de wereld domineren.

De stam Tring/Pion heeft veel grond naar de rim gewonnen en begint het centrum tussen hen in steeds kleiner te maken. Er zijn al spelers uitgevallen waardoor de stam steeds meer richting een stam begint te vormen.

Het grote nadeel van deze duo stam is om met zo veel spelers het georganiseerd en tot een goede voortgang te brengen, dit zou nog problemen kunnen opleveren in de nabije toekomst!

Verwachting voor 2020:

INNI en Tring zal al volop met elkaar strijden om grond te winnen. Misschien dat er ook een strijd gaat vormen aan het front met Trein.

Trein zal zich nog niet erg richten op een gevecht met Pion tenzij Pion dit zelf zou opzoeken. Trein heeft nog veel terrein te winnen wat hun een voordeel zal opleveren tegen de andere strijdende stammen.

Tenzij Tring en Pion hun groei beter aanpakken zal het de andere stammen ruimte geven om zich een betere cluster te vormen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
579
21 November, Update:

Verwachting voor 2020:


INNI en Tring zal al volop met elkaar strijden om grond te winnen. Misschien dat er ook een strijd gaat vormen aan het front met Trein.

Trein zal zich nog niet erg richten op een gevecht met Pion tenzij Pion dit zelf zou opzoeken. Trein heeft nog veel terrein te winnen wat hun een voordeel zal opleveren tegen de andere strijdende stammen.

Tenzij Tring en Pion hun groei beter aanpakken zal het de andere stammen ruimte geven om zich een betere cluster te vormen.
Je hebt geen glazen bol, zoveel is zeker :D
 
Reactiescore
533
Geduld is onze sterkste kant niet denk ik. Rim is zo saai.
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
1.454
Stemmen op / voor Tring kunnen gewijzigd worden / de prullenbak in denk ik zo...

Konden die stemmen niet gewoon meteen in de prullebak? Ik bedoel, ik hoop toch wel dat het een grap was van de mensen die daar op stemde xD
 
Reactiescore
376
INNI en Tring zal al volop met elkaar strijden om grond te winnen. Misschien dat er ook een strijd gaat vormen aan het front met Trein.

Trein zal zich nog niet erg richten op een gevecht met Pion tenzij Pion dit zelf zou opzoeken. Trein heeft nog veel terrein te winnen wat hun een voordeel zal opleveren tegen de andere strijdende stammen.

This did not age well :p
 
Bovenaan