- Reactiescore
- 2.511
Cheaten is makkelijk op te lossen door zelf een acc op casual te nemen en ze daarop te laten time. Maar we gaan het niet doen.
Cheaten is makkelijk op te lossen door zelf een acc op casual te nemen en ze daarop te laten time. Maar we gaan het niet doen.
Time/snipe contest? Met bestaande screentjes? al is dat niet eerlijk want die gaat @Loyalpsycho winnen
Das niet eerlijk. Op cas1 en cas4 krijg je veel mooiere clusters. Ik heb nog 100 noobs in mn cluster liggen, die blijven er waarschijnlijk nog tot de range weg is.. anderhalf jaar dusDan maar Cluster contest .
Het schijnt voor sommige nog steeds moeilijk om te clusteren .
( Clustercontest aan mekaar bestaat niet ? , net als enigste die je soms leest )
Had sneller bb's gepakt dan had je geen noobs in je cluster en stiekem ben je zelf ook nog noob.Das niet eerlijk. Op cas1 en cas4 krijg je veel mooiere clusters. Ik heb nog 100 noobs in mn cluster liggen, die blijven er waarschijnlijk nog tot de range weg is.. anderhalf jaar dus
Dat win ik met gemak... @Loyalpsycho kon classic nog niet eens aan
Denk eraan dat originaliteit zwaar meetelt met de aankomende clustercontest. Ik verwacht dus veel van dit soort creatieve inzendingen (klik) aankomende week.
Ik moet eerlijk zeggen dat contest voor mij slecht uitkomen aankomende weken de toetsen komen er weer aan.
En er zijn waarschijnlijk met mij meerdere studenten die dit probleem zullen hebben.