Welke contest?

Welke contest?


  • Totaal aantal stemmers
    25
Cheaten is makkelijk op te lossen door zelf een acc op casual te nemen en ze daarop te laten time. Maar we gaan het niet doen.
 
Dan maar Cluster contest .
Het schijnt voor sommige nog steeds moeilijk om te clusteren .

( Clustercontest aan mekaar bestaat niet :rolleyes: ? , net als enigste die je soms leest )
 
Dan maar Cluster contest .
Het schijnt voor sommige nog steeds moeilijk om te clusteren .

( Clustercontest aan mekaar bestaat niet :rolleyes: ? , net als enigste die je soms leest )
Das niet eerlijk. Op cas1 en cas4 krijg je veel mooiere clusters. Ik heb nog 100 noobs in mn cluster liggen, die blijven er waarschijnlijk nog tot de range weg is.. anderhalf jaar dus :p
 
Das niet eerlijk. Op cas1 en cas4 krijg je veel mooiere clusters. Ik heb nog 100 noobs in mn cluster liggen, die blijven er waarschijnlijk nog tot de range weg is.. anderhalf jaar dus :p
Had sneller bb's gepakt dan had je geen noobs in je cluster:o en stiekem ben je zelf ook nog noob.
 
Aankomend weekend zal ik een clustercontest opzetten
 
Denk eraan dat originaliteit zwaar meetelt met de aankomende clustercontest. Ik verwacht dus veel van dit soort creatieve inzendingen (klik) aankomende week.

Ik moet eerlijk zeggen dat contest voor mij slecht uitkomen aankomende weken de toetsen komen er weer aan.
En er zijn waarschijnlijk met mij meerdere studenten die dit probleem zullen hebben.
 
Ik moet eerlijk zeggen dat contest voor mij slecht uitkomen aankomende weken de toetsen komen er weer aan.
En er zijn waarschijnlijk met mij meerdere studenten die dit probleem zullen hebben.

Ik zit zelf nu ook met mijn tentamens. De inschrijving staat twee weken open en ik start het waarschijnlijk zondagavond pas op.
 
Als het 2 weken is dan lukt het me wel:D
 
Update: Aangezien de opkomst voor een kleine contest, de clustercontest, zo erg tegenviel ondanks de enorme prijzenpot. Ga ik geen tijd steken in het ontwikkelen / uitzetten van de Battle of the Casuals. Hier verwacht ik namelijk lappen tekst van jullie en als maar een 10tal spelers een miniversie hiervan wilde doen, gaat de Battle nog meer tegenvallen. Zeker omdat we niet nog eens zo'n grote prijzenpot gaan ophoesten.
 
Terug
Bovenaan