[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

DeletedUser82718

Guest
ICT support hier.

Het speeltopic lijkt last te hebben van een Trojanhorse. We zijn nog aan het onderzoeken waar de oorzaak ligt, maar mogelijk zijn sommige post daar gemaakt door kwaadwillende. Ik raad een ieder aan zijn of haar post te lezen en als deze niet deugdelijk zijn, zijn of haar wachtwoord te veranderen en de laptop in de dichtstbijzijnde toilet te deponeren.

Bij voorbaat dank.

Mag er wat meer waardering zijn voor deze super leuke grap svp. likes voor Dash
 
Reactiescore
1.707
Wel opvallend dat bi steeds betrokken is. Halve zool dat ie is. Vannacht ook in skype
 
Reactiescore
1.015
en ga jij dat als communitygod bepalen? dacht we spelen Grieks potje, beetke democratie?

kvind jou anders ook perfect in deze omschrijvingen passen ik nomineer BI alvast

nee dank. Ik hoef je niet op te volgen.

@simeco
Sommige mensen werken en kijken niet op het forum ‘s ochtends. Zijn niet allemaal parasieten die leven op andermans zweet en uitkeringen trekken zoals jij.
 
Reactiescore
1.804
nee dank. Ik hoef je niet op te volgen.

@simeco
Sommige mensen werken en kijken niet op het forum ‘s ochtends. Zijn niet allemaal parasieten die leven op andermans zweet en uitkeringen trekken zoals jij.
fijn dat je me denkt te kennen maar
ondertussen heb je er nog altijd niet op gereageerd!
 
Reactiescore
1.804
Overigens heb ik je hier gisterenavond al om verduidelijking gevraagd maar die post heb je genegeerd. Geen idee dus waarom je je 'drukke leven' hier als zeer matig excuus gaat gebruiken
 
Reactiescore
1.804
Ik heb hier in DT overal op gereageerd denk ik. Anders mag je me zeggen wat niet.
Nou nou blijkbaar lees je erover maar kijk ik ben een man van goede wil dus snor de post even opnieuw op voor jou zo welwillend ben ik wel dus kijk gerust even en hou me op de hoogte groetjes
mijn zus ook dat ze eens normaal doen

ik ga even hier verder om niet off topic te gaan
nogmaals toon me aan waar ik hopeful zonder reden zou aanvallen? ik daag je oprecht uit mij een post te tonen waar ik iemand zonder reden ad hominem aanval succes
 
Reactiescore
1.015
Nou nou blijkbaar lees je erover maar kijk ik ben een man van goede wil dus snor de post even opnieuw op voor jou zo welwillend ben ik wel dus kijk gerust even en hou me op de hoogte groetjes

Het feit dat je inactieve forummod met het woordje 'lol' combineerde. Je zag daarvoor nog hoe Duncan zich voelt privé en hoe Big Bear een smerige opmekring over maakt, alsook hoe Stalov dat liket en nonkel meedoet met het gangbangen.

Dat je die reactie dan plaatst is beledigend en ook al is het niet zo bedoeld, had je je een beetje ingeleefd, zou je op zich moeten beseffen dat het niet gepast was.
 
Reactiescore
770
Het feit dat je inactieve forummod met het woordje 'lol' combineerde. Je zag daarvoor nog hoe Duncan zich voelt privé en hoe Big Bear een smerige opmekring over maakt, alsook hoe Stalov dat liket en nonkel meedoet met het gangbangen.

Dat je die reactie dan plaatst is beledigend en ook al is het niet zo bedoeld, had je je een beetje ingeleefd, zou je op zich moeten beseffen dat het niet gepast was.

tering man zoek een leven
 
Reactiescore
1.804
Je praat gewoon dikke onzin ik zal het even zin voor zin fileren zodat je zelf inziet dat je "argument" geen steek houdt.
Het feit dat je inactieve forummod met het woordje 'lol' combineerde.
Hoezo is dit een persoonlijke ad hominem????? De kritiek uit deze post was net naar het forum en helemaal niet naar 'Duncan'. Alsof ik ga verwachten dat iedereen actief is op dit forum hahaha. Zou maar triest zijn. Wel verwacht ik van het CM dat ze een geëngageerd actief mod-team samenstellen. Dat was althans vroeger de gewoonte. Net zoals je Lukaku niet kan verwijten dat'ie op het veld staat. Dat moet je Martinez aanwrijven.
Je zag daarvoor nog hoe Duncan zich voelt privé en hoe Big Bear een smerige opmekring over maakt, alsook hoe Stalov dat liket en nonkel meedoet met het gangbangen.
En waar had ik dat dan precies moeten zien? Ik heb niet eerst elke post op dit forum bekeken hoor. Ik maakte gewoon een statement dat helemaal niets te maken had met de reden van 'Duncan's' inactiviteit. Daar heb ik namelijk helemaal geen zaken mee. Hij was degene die het daarop aanhaalde en als ik mij niet vergis vonden de smerige opmerkingen van Stalov etc. pas plaats na mijn post.
Dat je die reactie dan plaatst is beledigend en ook al is het niet zo bedoeld, had je je een beetje ingeleefd, zou je op zich moeten beseffen dat het niet gepast was.
Nogmaals: mijn opmerking was een sneer naar de coach, niet naar Lukaku. Ik kan toch ook niet weten dat Lukaku stiekem Kinder Bueno's eet en dat'ie daarom niet goed speelt? En dat maakt me ook helemaal niet uit dat is zijn zaak. Feit is dat de coach hem niet hoort op te stellen als hij te dik staat. En nogmaals, de context van de andere posters die jij aanhaalt vond pas plaats na mijn posts. Ik heb op geen enkel moment depressies in het belachelijke getrokken noch mensen beledigd in die zin.

Maar dat jij je compleet blindstaart op mijn post en dan compleet buiten proportie reageert (paardenlul etc.) lijkt me net iets meer beledigend en ad hominem en dus ook problematisch. Maar goed dat is wellicht allemaal wél oké!!
 
Reactiescore
770
ik ben bijna klaar met je moeder
 
Reactiescore
1.804
overigens grappig dat iemand met een puntje in zijn naam anderen ervan beschuldigt kleuter te zijn :biggrin::biggrin:

ik kom niet bij :biggrin:
 
Bovenaan