[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

Reactiescore
1.015
uiteraard hoef jij niet aanvaard te worden goed dat je het zelf beseft. Je bent geen oude rot en dat ben je idd ook nooit geweest, wat jij hier beetje komt oordelen over mensen weet ik niet. Past ook gewoon niet bij je.

Mensen wouden gewoon een serieus potje WvW spelen en dan kom jij er tussen met je zielig kneuzengedrag de boel verzieken. Vind ik echt intriest. Mensen als jij hebben gewoonweg geen respect voor dit forum. Intussen zit je hier wel je broek te verslijten.

Typisch gedrag van iemand die aan de laagste traptrede staat van de hiërarchie.

dankje dat je het mij vergeeft maar niemand zal ooit jouw kneuzengedrag vergeven dat mag je best wel weten.

Hahaha, je weet toch hoe dom je nu klinkt. Op welke manier verziek ik het potje dan of bij uitbreiding eender welk potje? Als je spoken ziet, moet je niet aan de stuff zitten.

Mijn kneuzengedrag? Phaha, nooit gehad. Ik kan er echt niet anders dan van uitgaan dat je van nature oerdom bent.
 
Reactiescore
770
Hahaha, je weet toch hoe dom je nu klinkt. Op welke manier verziek ik het potje dan of bij uitbreiding eender welk potje? Als je spoken ziet, moet je niet aan de stuff zitten.

Mijn kneuzengedrag? Phaha, nooit gehad. Ik kan er echt niet anders dan van uitgaan dat je van nature oerdom bent.

dat potje net als vele anderen was jij aan het verzieken ja dat behoeft geen uitleg
 
Reactiescore
1.015
dat potje net als vele anderen was jij aan het verzieken ja dat behoeft geen uitleg

Je bent nu gewoon aan het provoceren en hopen dat ik er op inga, maar je maakt enkel jezelf belachelijk en helaas voor jou kan iedereen dat zien. Ik geniet hier dus mateloos van.
 
Reactiescore
770
je moeder genoot gisteren ook hard van mij
 
Reactiescore
770
hoe gaat het met achter firedrakan aanzitten ?
 
Reactiescore
770
ik deed je moeder ook al toen ik 13 was
 

Deleted User - 2075062

Guest
ik deed je moeder ook al toen ik 13 was

Dat was gisteren? Gezien je gedrag kan het niet veel langer terug zijn.

Je hebt het potje al verziekt door te gaan netwerken. Ga je hier nu ook nog dit gedrag vertonen? Kruip terug in die grot waar je vandaan komt vent.
 

DeletedUser77356

Guest
ik deed je moeder ook al toen ik 13 was

Heey Orcfiighter (sorry oud account is kwijt) hier, ik heb jouw moeder laten geloven dat ze mijn moraalbreker was en daarna haar dorpjes overgenomen, toen jij 13 was.
 
Reactiescore
1.699
haha ben jij de legendarische orcfighter van het moraalbreker verhaal op de triebelwers meeting?
 
Reactiescore
770
Dat was gisteren? Gezien je gedrag kan het niet veel langer terug zijn.

Je hebt het potje al verziekt door te gaan netwerken. Ga je hier nu ook nog dit gedrag vertonen? Kruip terug in die grot waar je vandaan komt vent.

kga terug naar je moeder
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
'Kan ik u ergens mee helpen'
'260 punten'
'Ja u kunt me helpen stuur me veel os en gs'
 
Reactiescore
770
dit moet wel een troll zijn ;d
ik hoop het anders loopt hier gewoon een vent van de 50 rond mee te shitposten met pubers en jongvolwassenen. Maar ik zou er eerlijk gezegd niet meer van schrikken met al die aspergers hier die elk relativeringsvermogen missen en zich blindstaren op hun precieuze browserspeldorpsimulatorwebsitje
 

DeletedUser77356

Guest
ik hoop het anders loopt hier gewoon een vent van de 50 rond mee te shitposten met pubers en jongvolwassenen. Maar ik zou er eerlijk gezegd niet meer van schrikken met al die aspergers hier die elk relativeringsvermogen missen en zich blindstaren op hun precieuze browserspeldorpsimulatorwebsitje

Wat loop je nou te z0rren lul! Doe dat elders!
 
Bovenaan