[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

Reactiescore
338
Voor mensen die moe zijn, niet wachten op mij. Ben net thuis :(! En moet nu gaan tellen. Sooorryyy!
 

DeletedUser17472

Guest
Ik sluit mezelf komende potjes uit, Er zit naast mn fout me even iets dwars
Je maakte een fout, je bent ervoor uitgesloten. Als je dit nu keer op keer deed versta ik het, maar dat is niet zo. Wat je nog meer dwarszit hoef ik niet te weten, maar als het niet wvw gerelateerd is, zie ik niet in waarom je niet mee zou doen. Je bent een leuke wvw speler.
En wat wil je nu.... Je gesprekspartner was een kwebbelend patient. Schijnbaar zo verslaafd aan het kwebbelen dat hij graag met je sprak.

Don't worry be happy
 

DeletedUser17472

Guest
1 ding weet ik wel zeker. Voor Speeder is dit niet het eerste wvw potje dat hij online speelt. Hij kent de kneepjes van het vak.
 

DeletedUser78666

Guest
1 ding weet ik wel zeker. Voor Speeder is dit niet het eerste wvw potje dat hij online speelt. Hij kent de kneepjes van het vak.

Het is een slimme gast, er zijn wel vaker mensen die door hun slimheid alles meteen begrepen. Dz, BI en Castiel zijn daar drie hele grote voorbeelden van. Ik ken Speeder ook van tw en daar kon je ook al merken dat hij slim was, daardoor weet ik dat dit zijn eerste potje is;)
 

DeletedUser64575

Guest
Het is een slimme gast, er zijn wel vaker mensen die door hun slimheid alles meteen begrepen. Dz, BI en Castiel zijn daar drie hele grote voorbeelden van. Ik ken Speeder ook van tw en daar kon je ook al merken dat hij slim was, daardoor weet ik dat dit zijn eerste potje is;)

Gijs is inderdaad een groot voorbeeld met z'n 4 meter 21.
 
Reactiescore
1.015
Het is een slimme gast, er zijn wel vaker mensen die door hun slimheid alles meteen begrepen. Dz, BI en Castiel zijn daar drie hele grote voorbeelden van. Ik ken Speeder ook van tw en daar kon je ook al merken dat hij slim was, daardoor weet ik dat dit zijn eerste potje is;)

Bedankt bae <3

Gijs is inderdaad een groot voorbeeld met z'n 4 meter 21.

Haha, held :D. Maar wacht, wie blaast er in je oor? Alleszins Gijs niet, want met 4 meter 21 raakt hij daar niet...
 

DeletedUser66129

Guest
Het is een slimme gast, er zijn wel vaker mensen die door hun slimheid alles meteen begrepen. Dz, BI en Castiel zijn daar drie hele grote voorbeelden van. Ik ken Speeder ook van tw en daar kon je ook al merken dat hij slim was, daardoor weet ik dat dit zijn eerste potje is;)

Verdomme ik ben ook gewoon slim hoor. Dan noem je een DZ, BI en Castiel? Sinds wanneer zijn die slim dan? :p
 
Bovenaan