[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

DeletedUser78666

Guest
Heb dit bericht gemist. Maar haat tegen jou of haat op w37ers in het algemeen destijds?

Eerst haat naar w37'ers, daarna haat naar mij omdat ik in tegenstelling tot jou niet kontjes ging likken van Kunjack en Jojor:)
 

DeletedUser78666

Guest
Weet je Euro trip nog? Fantastisch was dat potje met hints in plaatjes en verhaaltjes enzo haha

Toen hebben we in de wolvenchat ook constant hints zitten zoeken enzo :p was best geinig.

Mooi om te zien dat 50 potjes na data nog steeds mijn potje wordt herinnerd. Jammer dat de nieuwkomers geen respect hebben en niet tot de 30+ deelnemers kwamen voor een Amerika trip, een schande!
 

DeletedUser66129

Guest
Mooi om te zien dat 50 potjes na data nog steeds mijn potje wordt herinnerd. Jammer dat de nieuwkomers geen respect hebben en niet tot de 30+ deelnemers kwamen voor een Amerika trip, een schande!

Dat potje was gewoon te actief. Dat is het enige wat ik me eraan herinner :p
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik ben wel een goede wolvencoach denk ik, al heb ik wel recentelijk als slechtje voorgehad dat ze me liever kwijt dan rijk waren.

Ik ga heel snel dood als ik er als slechtje alleen voor sta, m'n welpenpotje als voorbeeld. Heb me alleen kunnen redden door heel veel shit te lullen maar je had me door na een dag :rolleyes:
 
Bovenaan