[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

Deleted User - 487871837

Guest
Belangrijke mededeling:

Goede avond allemaal.. er is iets fout gegaan met de lynch. Er was namelijk een gelijke stemming en de Zondebok had dus gelyncht moeten worden. Aan de hand van deze zeer ongelukkige foute lynch, hebben wij daarom besloten om de Zondebok niet dood te laten vallen, maar de persoon met de rol Zondebok de rol Weerwolf te geven.

Dit is dus onze oplossing. Zie het als de infectie die Tigor zo als nog heeft uitgevoerd. Dit lijkt ons de enige faire oplossing (naast opnieuw te starten, waar waarschijnlijk niemand op zit te wachten).

Wij zijn ons ervan bewust dat de oplossing niet optimaal is, maar het is wel de beste die we konden bedenken. Je (je mag erover zeiken, maar tis eig gewoon kut dat dit zo gelopen is xD)

Heel veel wvwplezier allemaal :cool2:

Mvg.
Jullie (toch wel lieve) spelleiding

Haha wat een domme leider
 
Reactiescore
603
Iemand die wat tips/tricks heeft ofzo voor goedjes?
I know dat ik niet héél actief bent, komt mede door dat ik beginner ben.
Als ik dan wat actief wil doen word ik steeds gelyncht, als ik me dan wil beschermen dan zeggen ze dat ik altijd 'flop' bewijs op tafel leg.
 

DeletedUser78666

Guest
Iemand die wat tips/tricks heeft ofzo voor goedjes?
I know dat ik niet héél actief bent, komt mede door dat ik beginner ben.
Als ik dan wat actief wil doen word ik steeds gelyncht, als ik me dan wil beschermen dan zeggen ze dat ik altijd 'flop' bewijs op tafel leg.

Nee alleen voor slechtjes en dat is @.TimeforplanB altijd als eerste lunchen omdat hij een goede wolvenvanger is en men hem heel goed kan lezen.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Iemand die wat tips/tricks heeft ofzo voor goedjes?
I know dat ik niet héél actief bent, komt mede door dat ik beginner ben.
Als ik dan wat actief wil doen word ik steeds gelyncht, als ik me dan wil beschermen dan zeggen ze dat ik altijd 'flop' bewijs op tafel leg.

Add me even op Skype, dat is Castie.

Met het puntje erbij dus ;)
 
Reactiescore
603
Wie is nathan rutjes? lol.
Bedoel je; castiel, beter bekend als dé eden hazard van het voetbal?
 
Bovenaan