[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

DeletedUser70435

Guest
Hoi, ik kom jullie weer vergezellen als moderator hier!

Wie me niet kent:
Ik ben Bram, 18 jaar en woon in Brabant. Ik hou van voetbal, feestjes & gamen.

Verder kennen jullie me hopelijk nog als redelijk soepel op dit forum, in mijn vorige mod periode. Ik ben niet van plan dit te veranderen als alles mooi binnen de grenzen blijft. Maar daar twijfel ik niet aan!
 

DeletedUser70854

Guest
Hoi, ik kom jullie weer vergezellen als moderator hier!

Wie me niet kent:
Ik ben Bram, 18 jaar en woon in Brabant. Ik hou van voetbal, feestjes & gamen.

Verder kennen jullie me hopelijk nog als redelijk soepel op dit forum, in mijn vorige mod periode. Ik ben niet van plan dit te veranderen als alles mooi binnen de grenzen blijft. Maar daar twijfel ik niet aan!
Veel succes Bram!
 

Deleted User - 487871837

Guest
Hoi, ik kom jullie weer vergezellen als moderator hier!

Wie me niet kent:
Ik ben Bram, 18 jaar en woon in Brabant. Ik hou van voetbal, feestjes & gamen.

Verder kennen jullie me hopelijk nog als redelijk soepel op dit forum, in mijn vorige mod periode. Ik ben niet van plan dit te veranderen als alles mooi binnen de grenzen blijft. Maar daar twijfel ik niet aan!

Wegwezen kutmodt!
 
Reactiescore
1.049
Eens, Als jij nu eens bij een festival het podium oprent met een WvW TW spandoek halen we mss de 30 man voor het potje van Sander en BI
 

DeletedUser74005

Guest
Yes een mod! Dat hadden we echt nodig, want het afgelopen 1,5jaar zonder mod bleek wel dat het echt nodig is!!! Verlos ons Bram van alle ellende die ons aangedaan is de afgelopen 1,5 jaar!!!!!!

Nee maar doe wat vaker mee Brammie en vergeet dat modgebeuren. Er is hier geen mod nodig, maar gezellige spelers zoals jij zijn altijd welkom :)
 

DeletedUser74966

Guest
Een tijdje terug heb je toch ook weer 2 potjes ofzo meegedaan Bram?

Anyway, succes met deze bende alvast XP
 
Bovenaan