[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

DeletedUser72524

Guest
Dus aan een ieder die haar gelooft, lynch me maar. Ik ben en blijf burger. De saaiste rol die er is.

Niet mee eens, burger is by far mijn lievelingsrol, vooral tijdens netwerkpotjes. Lekker veel risico nemen zonder schuldig voelen om het potje uit balans te brengen.
 

DeletedUser76681

Guest
Niet mee eens, burger is by far mijn lievelingsrol, vooral tijdens netwerkpotjes. Lekker veel risico nemen zonder schuldig voelen om het potje uit balans te brengen.

Daar deel ik je mening wel in, maar niet als je constant burger bent dan is de lol er soms wel af. :p maar in sommige gevallen verkies ik toch ook liever burger
 

DeletedUser64575

Guest
Moet je wel weten he.. iedereen die met mij ging praten ging vragen wat ik was.. ik doe alleen maar mensen na, meer niet. Ik denk niet dat het realistisch is om mensen in dit potje die nog nooit hebben genetwerkt te wantrouwen hierom.

Wat ik wel weet is dat er maar een enkeling is die beginnelingen met netwerken verder wil helpen en wil leren wat te doen en waar om te letten. Ik vind dat jammer. En zeker als hier een speler zit, en misschien wel twee, die nog nooit mee hebben gedaan met wvw. Die ben je na dit spel weer kwijt omdat ze verzuipen in dit spel. Geef het een kans wordt er dan gevraagd, maar je krijgt geen kans om het een kans te geven.

Als je graag wil leren netwerken, dan kun je het beste zelf een ervaren speler die niet meespeelt vragen om advies, zoals je Capri, Netsky, Jens, Freaker play, Sander, BI, ga maar door. Initiatief nemen dus. Het enige dat je nu doet is proberen om de andere spelers een schuldgevoel aan te praten omdat jij momenteel geen plezier hebt, wat ik niet bij je vind passen. Kijk bijvoorbeeld naar laila. Die snapt er naar eigen zeggen ook nog geen bal van, maar die speelt wel gewoon lekker mee zonder elk potje zonder te zeggen dat dit haar laatste is en dat heel de community hier verzuurd is.

Bovendien, teksten als "lynch me maar" roepen omdat je het niet snapt en iemand je niet vertrouwt binnen een spel waar iedereen elkaar wantrouwt en tegen elkaar liegt komt in mijn ogen nogal egoïstisch over richting het team waar jij voor speelt. Je zou dus een hele lynch willen vergooien en zo potentieel het potje te verpesten voor je team omdat je zelf geen plezier hebt. Normaal zou ik daar geen opmerking over maken, maar ik weet dat je serieus bent.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser17472

Guest
Ik heb voordat het potje begon gevraagd of iemand mij kon uitleggen hoe dat netwerken in zijn werk ging. Omdat ik weiger mijn skype weg te geven, omdat ik geen zin heb in spelers die boos zijn en mij voor alles en nog wat uitmaken op mijn skype, wil ik dat echt niet. Als ik dat zeg wordt er gedaan alsof ik me aanstel en dat het zwaar overtrokken is, maar het is in het verleden gebeurd. Ik geef dus niet mijn skype af. Ook niet mijn gsm nummer. Prive is prive.
Het netwerk gedoe is mij niet uitgelegd. Er is mij alleen gezegd dat ik gewoon mee kan doen, ook zonder skype. DIT SPEL KUN JE NIET SPELEN ZONDER SKYPE. Het bewijs is geleverd. Ik ben overigens niet de enige die moppert hoor. Er zijn er meerdere die klagen over dit potje, alleen ik doe het wellicht teveel.

Dit heeft niks te maken met niet snappen MInoor. Dit heeft te maken met dat mensen gewoon niet met je willen praten via forumpm. Op een enkeling na. En dan zijn er ook die zeggen dat het een paniekpm is. Nee, het was een pm om contact te zoeken. Iets wat van me verwacht wordt omdat het een netwerkpotje is. Een aantal antwoorden niet eens. Dus het is duidelijk, het wordt niet geaccepteerd dat je niet wilt skypen, terwijl discord toch iets is waar ik ook te bereiken ben (en waar een aantal ook met me praat).

Het feit dat ik om vervanging gevraagd heb en dus niet eruit stap, wil zeggen dat ik voor mijn groep het spel juist niet wil verpesten. Ik vind die beschuldiging dan ook niet correct. Er was een redenen waarom ik die uitspraak deed.

Maar het mag duidelijk zijn. Voor mij geen netwerken meer. Simpelweg omdat andere communicatiemiddelen anders dan skype door een aantal niet goedgekeurd worden. Ik denk dat mijn punt duidelijk is.
 
Reactiescore
182
Als je graag wil leren netwerken, dan kun je het beste zelf een ervaren speler die niet meespeelt vragen om advies, zoals je Capri, Netsky, Jens, Freaker play, Sander, BI, ga maar door. Initiatief nemen dus. Het enige dat je nu doet is proberen om de andere spelers een schuldgevoel aan te praten omdat jij momenteel geen plezier hebt, wat ik niet bij je vind passen. Kijk bijvoorbeeld naar laila. Die snapt er naar eigen zeggen ook nog geen bal van, maar die speelt wel gewoon lekker mee zonder elk potje zonder te zeggen dat dit haar laatste is en dat heel de community hier verzuurd is.

Bovendien, teksten als "lynch me maar" roepen omdat je het niet snapt en iemand je niet vertrouwt binnen een spel waar iedereen elkaar wantrouwt en tegen elkaar liegt komt in mijn ogen nogal egoïstisch over richting het team waar jij voor speelt. Je zou dus een hele lynch willen vergooien en zo potentieel het potje te verpesten voor je team omdat je zelf geen plezier hebt. Normaal zou ik daar geen opmerking over maken, maar ik weet dat je serieus bent.

Dit is by far de meest onzinnige post die ik in tijden heb gezien.
Ik begrijp de frustratie bij fam wel.
 

DeletedUser7072

Guest
Er is een hele makkelijke en snelle oplossing, en dat is simpelweg 5 min de tijd nemen om een nieuw skype acc aan te maken puur voor tw :)

Ik noem mensen als capricorno en maroen, die dit ook duidelijk hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
182
Er is een hele makkelijke en simpele oplossing, en dat is simpelweg 5 min de tijd nemen om een nieuw skype acc aan te maken puur voor prive :)

Ik noem mensen als capricorno en maroen, die dit ook duidelijk hebben.

Hmm, nee.
Deze skype gebruik ik overal voor hoor :D
Then again, ik denk dat fam bedoelt dat spelers haar dan kunnen contacteren via Skype, en ze dus allemaal een nieuw medium hebben om hun gal te spuwen richting fam de mod.
En daar heeft ze moeite mee. Begrijpelijk.
 

DeletedUser64575

Guest
Dit is by far de meest onzinnige post die ik in tijden heb gezien.
Ik begrijp de frustratie bij fam wel.

Lekker onderbouwd ook verder. Dus ik ben blijkbaar de enige die moe word van het constante geklaag dat alles kut is en dat de wereld om 1 persoon dr plezier draait?
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik heb voordat het potje begon gevraagd of iemand mij kon uitleggen hoe dat netwerken in zijn werk ging. Omdat ik weiger mijn skype weg te geven, omdat ik geen zin heb in spelers die boos zijn en mij voor alles en nog wat uitmaken op mijn skype, wil ik dat echt niet. Als ik dat zeg wordt er gedaan alsof ik me aanstel en dat het zwaar overtrokken is, maar het is in het verleden gebeurd. Ik geef dus niet mijn skype af. Ook niet mijn gsm nummer. Prive is prive.
Het netwerk gedoe is mij niet uitgelegd. Er is mij alleen gezegd dat ik gewoon mee kan doen, ook zonder skype. DIT SPEL KUN JE NIET SPELEN ZONDER SKYPE. Het bewijs is geleverd. Ik ben overigens niet de enige die moppert hoor. Er zijn er meerdere die klagen over dit potje, alleen ik doe het wellicht teveel.

Dit heeft niks te maken met niet snappen MInoor. Dit heeft te maken met dat mensen gewoon niet met je willen praten via forumpm. Op een enkeling na. En dan zijn er ook die zeggen dat het een paniekpm is. Nee, het was een pm om contact te zoeken. Iets wat van me verwacht wordt omdat het een netwerkpotje is. Een aantal antwoorden niet eens. Dus het is duidelijk, het wordt niet geaccepteerd dat je niet wilt skypen, terwijl discord toch iets is waar ik ook te bereiken ben (en waar een aantal ook met me praat).

Het feit dat ik om vervanging gevraagd heb en dus niet eruit stap, wil zeggen dat ik voor mijn groep het spel juist niet wil verpesten. Ik vind die beschuldiging dan ook niet correct. Er was een redenen waarom ik die uitspraak deed.

Maar het mag duidelijk zijn. Voor mij geen netwerken meer. Simpelweg omdat andere communicatiemiddelen anders dan skype door een aantal niet goedgekeurd worden. Ik denk dat mijn punt duidelijk is.

Zoals ik eerder vanmiddag al zei; maak een tweede wvw-skype aan en geef deze aan mensen die wvw spelen. Ten eerste heb je dan niemand die je modskype weet, helemaal mooi, ten tweede speelt 90% van de wvw'ers geen TW en als ze wat te klagen hebben gaan ze wel naar Jens of Jordy.

Dat het je dwarszit kan best zijn, dat je dat uit vind ik ook prima, maar hoe vaak ga je het nog herhalen? Want het wordt wel een beetje eentonig zo.

Ik heb vanmiddag m'n best gedaan je te helpen, je zei dat je het ging proberen en vervolgens kom je een paar uur later met deze post. Geeft mij ook niet echt een gewaardeerd gevoel :rolleyes:
 
Reactiescore
2.193
Ik moest werken nadat ik had gestemd. Zulke dingen gebeuren. s dat een reden om met zn allen zonder reden te stemmen?

Ik vond de gedachtegang van blaasje niet slecht, als je moest werken is het kut maar zo is het dan jammer genoeg.
Maar iemand die met zo'n "val" komt, laat nou ook niet echt hoog niveau zien. We hebben wel beter van je gezien.
 

DeletedUser64575

Guest
Ik vond de gedachtegang van blaasje niet slecht, als je moest werken is het kut maar zo is het dan jammer genoeg.
Maar iemand die met zo'n "val" komt, laat nou ook niet echt hoog niveau zien. We hebben wel beter van je gezien.

Gedachtegang was in principe ook niet slecht voor een dag 1 lynch, maar als je dan ziet hoe makkelijk men meeloopt zonder zelf input te geven en er maar vanuit gaat dat de anderen het werk wel doen want 'netwerken is moeilijk', snap ik DB z'n punt wel. Om maar even enorm hypocriet te zijn, want zo begon iedereen en er zijn best wat beginners.
 
Bovenaan