[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

DeletedUser4045

Guest
K


Je hebt op een heel aantal punten helemaal gelijk ;) vanuit je eigen perspectief gezien natuurlijk en dat mag.

Vanuit cm perspectief zien we het toch iets anders,

Tevens vraag ik je niet je eigen burger te bakken maar wel je burger te bestellen (zoals je dat tegenwoordig zelf kan in de meeste McDonald's ketens).

Als je zelf bottom line kijkt heb je hier langer rondgedraaid als WvW speler dan als W3 speler, net zoals zovelen en dat betekent dat onze missie geslaagd is, er is namelijk effectief een goede forum community ontstaan rondom WvW die het ruim 6 jaar volgehouden heeft en bijna 250 spellen, kunnen we niet minder dan een succes noemen toch? Maar uiteindelijk komt aan alles een einde, one day. Voor WvW subforum lijkt die tijd gekomen, No hard feelings K bye!

Het is de bedoeling dat als er Wvw gespeeld wordt (we zeggen geen neen daartegen) dat het terug op het spellenforum gebeurd, want als het subforum niet actief is heeft het geen zin het te behouden,

Linkje naar archief / gesloten forum kan altijd geleverd worden ;)

Ik moet heel eerlijk zeggen dat de ''K'' aan het begin niet getuigd van respect. De daarop volgende zinnen zijn niet erg constructief door te stellen dat mijn perspectief niet overeenkomt met jouw perspectief en het daarmee gedaan is.

Ik moet je wel gelijk geven, want technisch gezien kost ik sinds het einde van W3 Innogames enkel geld en lever ik hen helemaal niets meer op.

Wanneer wij een link kunnen krijgen is het voor mij prima. Wel ben ik van mening dat ik graag zie dat je ons nog eenmaal de kans geeft om het forum nieuw leven in te blazen. Lukt dat niet dan kan ik niet anders zeggen dat jullie volkomen gelijk hebben en dat het geen zin heeft om het open te laten.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Dit forum is gwn de doodsteek voor wvw en heel vrije forum :D
 
Reactiescore
2.491
Nogmaals: jullie gooien zelf de handdoek in de ring he ;) misschien even mijn Posts in dit forum teruglezen? We bieden namelijk ook heel wat dingen aan...
 

DeletedUser66129

Guest
Dan laat maar.

Nee maar wil wel samen met iemand een potje op zetten om doe Forum weer tot leven te brengen
 

Deleted User - 2265087

Guest
@spelleiding: Ik zou ook wel opperen om de DL 1 uurtje later te doen ongeveer. 22u is altijd een beter uur geweest en zeker voor de mensen die pas laat thuis zijn en alles grondig willen bijlezen.

De deadline is vaker 21.00 uur geweest. Je weet dat als ik leid dat de deadline dan om 21.00 is, omdat ik om 22.00 eigenlijk al lang in bed moet liggen. Ik wil niet het risico nemen dat mijn moeder eens een keertje komt controleren, en ik vervolgens de uitslag niet kan posten.
Verder komt voor Lytho 21.00 ook beter uit, en voor Kenneth is het ook prima zo, voor zover ik weet.
 
Reactiescore
1.015
Ik heb in m'n 30-40 potjes nu de 2de x DL op 9u. Verder keertje 9u30 of kwart voor 10, maar anders altijd later. Afijn, geen enkel probleem hoor. Kon het maar vragen.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik heb in m'n 30-40 potjes nu de 2de x DL op 9u. Verder keertje 9u30 of kwart voor 10, maar anders altijd later. Afijn, geen enkel probleem hoor. Kon het maar vragen.

Ik heb ook potjes gehad (vooral geleid:p) met dl 20.30. T'is gewoon dat je op moet letten, en soms heb je een leider die gewoon beperkte tijden heeft.
 

DeletedUser74005

Guest
Award voor slechtste goedje mag al zeker naar DZ gaan. Commentaar op mijn spel, waar niets mis mee was, maar wel zelf als een idioot spelen. Proficiat.

Lollol vind jij jezelf oprecht goed spelen? Weet niet hoe je jezelf serieus kunt nemen hoor ^^

Maar goed, excusi voor mijn inactiviteit.
 
Reactiescore
976
Lollol vind jij jezelf oprecht goed spelen? Weet niet hoe je jezelf serieus kunt nemen hoor ^^

Maar goed, excusi voor mijn inactiviteit.

Je maakt je alleen maar belachelijk met je misplaatste arrogantie. Mijn spel was 100 keer beter dan jouw flapdrol-spel. Vraag het aan de rest van de spelers en minstens 90% zal zeggen dat ik beter dan jou aan het spelen was.

Westkip verdient sowieso een lynchstem vanwege zijn spel. Ben wel beter van hem gewend, of het wolfs is, weet ik nog niet.

Spelstijl was hetzelfde als mijn normale spelstijl. Geen idee waar deze bullshit dus van kwam.

Precies hetzelfde? Als je durft, quote zijn post en mijn post. Ik denk dat je het niet gaat durven want dat is echt niet exact hetzelfde.

Je hebt je daar wel degelijk belachelijk gemaakt. Fouten toegeven is blijkbaar moeilijk.

Ik raad je aan om volgende keer (als die er nog komt) serieus te spelen of je niet in te schrijven. Dank bij voorbaat.
 
Bovenaan