Weerwolven van Wakkerdam #91 [Speeltopic]

DeletedUser

Guest
Misschien heks of mythomaan? alles kan we zullen zien TV

Overigens vindt ik BERT wel een goede BM

Meteen een counsterstem, kom op TV.:eek:

Overigens vind ik je eerste post ook echt nergens op slaan. Waarom zou je over al die scenario's nadenken, tenzij jij een goede reden daarvoor hebt(ben je zelf de welp?). Eigenlijk geef je hier een soort van tips aan de welp. Niet al te handig lijkt mij hé of misschien was dat juist je bedoeling?

Eerst las ik er wat langs, maar nu ik die post van Brennan Heart lees geeft mij dit een helder beeld. Inderdaad vrij apart dat The Verifier zo reageert. Goed gezien. Voorlopig na drie pagina's de hoofdverdachte voor mij.

Bik en Rode Trap.
Stem altijd op hem, zou ook zal blijven. Tenslotte 1 van de beste wolvenjagers.

Is vanavond de eerste lynch
?

Aye aye, you lazy bastard!

Ook BERT. Verder veel succes.:D

Dus doordat ik succes roep ben ik een slechtje?!


Jij bent ook zo raar bezig. Aan de ene kant totaal niet te vatten, aan de andere kant gewoon zeer verdacht.

Ik stem op mijzelf. Saenn

Waarom stem je op jezelf Saenn? Graag een verklaring :)
 

DeletedUser

Guest
dat vat ik op als een ja voorlopig

ik vat het op als een snaar doorhakken ;) maaja...

*gaat z'n best doen op een bm-post*

WWG 4 BM

why?

  • omdat ik het wil :)
  • omdat ik de enige ben die een "mooie" BM-post maakt
  • omdat je je stem mag aanpassen
  • omdat ik nu begin met serieuze redenen
  • omdat ik al een jaar ervaring heb met WvW op fora
  • omdat ik me het vorige potje bewezen heb
  • omdat ik het een uitdaging vind om te blijven leven als BM
  • omdat ik nu weer begin met onserieuze redenen
  • omdat er van die mooie puntjes staan voor mijn redenen
  • omdat ik nu stop met redenen verzinnen
 

DeletedUser61365

Guest
Dit is natuurlijk gewoon belachelijk, en nee er is geen gevoelige snaar geraakt. Waarom reageer ik dan zo? Tjaa, dat komt gewoon doordat er een verleidelijk bijltje rechts in de menu balk stond. :bijl:
 

DeletedUser24056

Guest
Dit is natuurlijk gewoon belachelijk, en nee er is geen gevoelige snaar geraakt. Waarom reageer ik dan zo? Tjaa, dat komt gewoon doordat er een verleidelijk bijltje rechts in de menu balk stond. :bijl:

Maar dit is al helemaal onzin. Si vis Vivan lijkt me voor vanavond helemaal geen verkeerde lynch.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben de welp niet, tevens ook geen slechtje in het algemeen. Ik vroeg me af wat de reacties zouden zijn en bovendien ging het mij meer om de bemoeilijking van het claimen met een welp in het spel.

Het was ook een rare post :eek:
 

DeletedUser

Guest
Dit is natuurlijk gewoon belachelijk, en nee er is geen gevoelige snaar geraakt. Waarom reageer ik dan zo? Tjaa, dat komt gewoon doordat er een verleidelijk bijltje rechts in de menu balk stond. :bijl:

Slaat nergens op.
 

DeletedUser

Guest
BERT dan maar, aangezien ik zelf niet veel stemmen krijg. Toch bedankt aan dehene die op mij gestemd hebben!

Verder ja, The Verifier aangezien de neutraaltjes er ook uit moeten.
 

DeletedUser

Guest
Dus doordat ik succes roep ben ik een slechtje?!


Dit is natuurlijk gewoon belachelijk, en nee er is geen gevoelige snaar geraakt. Waarom reageer ik dan zo? Tjaa, dat komt gewoon doordat er een verleidelijk bijltje rechts in de menu balk stond. :bijl:

Si vis vivan.
Er werd wel degelijk een snaar geraakt. Het feit dat je zo 'agressief' reageert, zal wel zijn omdat je je betrapt voelt.
 

DeletedUser

Guest
Bik en Rode Trap.
Stem altijd op hem, zou ook zal blijven. Tenslotte 1 van de beste wolvenjagers.

Is vanavond de eerste lynch?

Bert is meestal wel goede actieve BM, lynchstem moet ik nog bepalen. Is erg lastig soms om met 0,0 info iemand uit spel te stemmen.

Deadlines:

Woensdag 14 december 21:00
Donderdag 15 december 21:00
Vrijdag 16 december 21:00
enz.

Linkjes naar nachten en andere gebeurtenissen komen hier.


Je mag nu posten. De eerste deadline, morgen dus, is er alleen een burgemeesterverkiezing en nacht. Lynchstemmen dus nog niet. (mag wel maar dat is dan voor overmorgen). Zoals al vermeld is rollen claimen en netwerken toegestaan. Veel succes iedereen!

iedereen die al heel erg op één target aan het vast bijten is staat vanaf nu op mijn verdachtenlijstje
 

DeletedUser

Guest
Ohja ik zet altijd vrij snel mijn lynchstem op iemand, dan kijk ik hoe die reageert en leid ik daar veel uit af. Ook al is het pas voor overmorgen, ik laat hem voorlopig staan.
 
Bovenaan