[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #330 - Koppelronde!

Reactiescore
1.532
er staan er veel meer op simeco, ik vind dit een rare zet. het lijkt alsof je ons allemaal in slaap wil laten dutten???
 
Reactiescore
62
Uit m'n hoofd, dus pin me er niet op vast:
1x Simeco
1x Freaker
1x Magic
2x Sieb
4x Capri



Freaker Play voor deze post. Valt een nieuwe speler aan met iets wat gewoon een onzin argument is.
Wat is er nu zo erg aan een nieuwe speler aanvallen als die anders doet dan het potje hiervoor?
De manier waarop ze reageert doet mij nog meer denken dat ik gelijk heb.
Verder reageer je ook totaal anders dan wat ik mij van vroeger herinner.
 

Deleted User - 487974942

Guest
en je vind stemmen en dan dat ze weer weg zijn niet verdacht?


mee eens.
ik heb even terug gelezen en mij viel daar prob het meest op.
probeert luchtig en leuk te doen maar onderwijl wel even zn vinger naar joker wijzen
dus voorlopig gaat mijn stem op prob
Hahaha grappig laila
 

Deleted User - 2265087

Guest
er staan er veel meer op simeco, ik vind dit een rare zet. het lijkt alsof je ons allemaal in slaap wil laten dutten???

De huidige stand misrepresenteren op deze manier is wat mij betreft enorm verdacht.

Capricorno

Voor beiden geldt: zie quote hieronder. Ik zeg nota bene dat ik het uit m'n hoofd doe en je me er niet op vast moet pinnen. Heb het ff teruggezocht, al die stemmen op Simeco zijn op vrijdag gezet. Alsof ik die nog weet :redface:

Uit m'n hoofd, dus pin me er niet op vast:

Wat is er nu zo erg aan een nieuwe speler aanvallen als die anders doet dan het potje hiervoor?
De manier waarop ze reageert doet mij nog meer denken dat ik gelijk heb.
Verder reageer je ook totaal anders dan wat ik mij van vroeger herinner.

In je argumenten gaf je niet aan dat ze anders speelt dan vorig potje en aangezien ik toen niet meespeelde, heb ik daar geen idee van.

Ten tweede kan het best zijn dat ik anders speel dan vroeger, is een jaartje of drie geleden dat we voor 't laatst samen speelden oid?

Anyway, ga ik nu echt gelyncht worden omdat ik:
A) grappen maak en dat blijkbaar niet goed is overgekomen
B) probeer uit m'n hoofd lynchstemming te bepalen?
C) een rijtje meelopers over me heen krijg, waarvan sommigen letterlijk alleen mijn naam in rood zetten zonder ook maar een enkel argument erbij te geven?

Ik volg mijn maaimaatje voor nu op Capricorno.
Nog geen betere argumenten gezien




De huidige stand misrepresenteren op deze manier is wat mij betreft enorm verdacht.

Capricorno
 

DeletedUser17472

Guest
JokersBrain is niet bepaald nieuw op het forum. Het is ook een notoire werelder. Ik gok dus dat afterglow ook een werelder is.
Lees je wel? Ik ken joker wel, maar niet zijn voornaam. Ik zeg nergens dat Joker nieuw is.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Omdat ik nu trouwens toch heb teruggelezen om te kijken of er indd meer stemmen op Simeco stonden dan ik uit m'n hoofd dacht, gelijk een tussenstandje voor jullie:

6x Capricorno
4x Simeco
2x Pr0blieeb
1x Dash
1x Rob
1x Bappos
1x Magic
1x Freaker
 

Deleted User - 2265087

Guest
Lees je wel? Ik ken joker wel, maar niet zijn voornaam. Ik zeg nergens dat Joker nieuw is.

Fam, lees jij wel? Jij zegt dat Afterglow verdacht is omdat 'ie weet dat Jokersbrain in het echt Jannes heeft, Dash legt uit waarom het logisch is dat Afterglow dat weet.
 
Reactiescore
1.532
Fam, lees jij wel? Jij zegt dat Afterglow verdacht is omdat 'ie weet dat Jokersbrain in het echt Jannes heeft, Dash legt uit waarom het logisch is dat Afterglow dat weet.
Fam maakt de laatste 5 potjes die ze meedeed al mensen die voor de eerste keer meedoen verdacht haha, dus ik zou hier niet teveel aandacht aan spenderen eigenlijk....
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Fam maakt de laatste 5 potjes die ze meedeed al mensen die voor de eerste keer meedoen verdacht haha, dus ik zou hier niet teveel aandacht aan spenderen eigenlijk....

Maar was wel wolf in het potje waar ze dat het meest deed.
 
Bovenaan