[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #330 - Koppelronde!

Deleted User - 2265087

Guest
Je bent hier sarcastisch tegenover rob over verdachten op pagina 2, maar op pagina 1 heb je al een stem uitgebracht?

Verschil is dat het maar een stem is op één verdachte speler met een meervoudige persoonlijkheidsstoornis en Rob gelijk zegt dat hij "sommige spelers" heel verdacht vindt, wat duidt op minstens twee verdachten. Ik vond het al knap dat ik zo snel een stem had gezet, dus ben benieuwd hoe Rob nu al meerdere verdachten kan hebben :O
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Verschil is dat het maar een stem is op één verdachte speler met een meervoudige persoonlijkheidsstoornis en Rob gelijk zegt dat hij "sommige spelers" heel verdacht vindt, wat duidt op minstens twee verdachten. Ik vond het al knap dat ik zo snel een stem had gezet, dus ben benieuwd hoe Rob nu al meerdere verdachten kan hebben :O

Ik bemerk vooral dat je posts die op pagina 1 en 2 van nota bene simeco en rob, duidelijk een beetje gespeel, zeker het sarcasme uit robs post lijkt me niemand ontgaan, lijkt te bestraffen.

Is dit vanuit jouw kant ook wat getroll op dag 1, of ben je bewust bezig spelers verdacht te maken op dit soort dingen?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
ik was bloedserieus CL gelieve niet de inhoud van mijn posts af te schilderen als sarcasme
 
Reactiescore
277
Maar CI, waarom dat je Capri hier dan wel op aanspreekt en Fam niet die duidelijk ook alles al veel te serieus neemt? Ben benieuwd waarom je hier onderscheid in maakt.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Maar CI, waarom dat je Capri hier dan wel op aanspreekt en Fam niet die duidelijk ook alles al veel te serieus neemt? Ben benieuwd waarom je hier onderscheid in maakt.

Wil je me nu vertellen dat jij Capri en Fam te vergelijken vindt qua speelstijl?
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik bemerk vooral dat je posts die op pagina 1 en 2 van nota bene simeco en rob, duidelijk een beetje gespeel, zeker het sarcasme uit robs post lijkt me niemand ontgaan, lijkt te bestraffen.

Is dit vanuit jouw kant ook wat getroll op dag 1, of ben je bewust bezig spelers verdacht te maken op dit soort dingen?

Ik moet duidelijk nog even werken aan sarcasme overbrengen in mijn posts. Tot nu toe zijn alle posts voor het grooste gedeelte sarcastisch geweest.

Eigenlijk is het enige wat niet sarcastisch bedoeld was, dat ik altijd braaf en BM stemmen deze kant op mogen.

E: en mijn reactie op Rob was serieus, halve poging om een wellicht een discussie op te gaan starten.
 

Deleted User - 487974942

Guest
8b7409d4edf573e471714504e1723a7b.jpg
 
Reactiescore
1.014
Capri is er weer :D
 
Reactiescore
228
Ocharme als simeco gekoppeld is aan een nieuwtje, die is meteen de weg kwijt hahah.
hallo ik ben een nieuwtje en aangezien ik nog niet veel mensen ken ga ik gewoon op mijn intuitie:
BM: Calamus
zeer doordachte en uitgewerkte berichten, precies een echte politieker, al zijn dat vaak ook wolven in schaapskleren?
Lynch: Symeco
ik ben te lui om al dat gespam te lezen.
lunch:
pistoletkes me choco
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
hallo ik ben een nieuwtje en aangezien ik nog niet veel mensen ken ga ik gewoon op mijn intuitie:
BM: Calamus
zeer doordachte en uitgewerkte berichten, precies een echte politieker, al zijn dat vaak ook wolven in schaapskleren?
Lynch: Symeco
ik ben te lui om al dat gespam te lezen.

Ik denk dat een 'nieuwe speler' het beste de BM kan beoordelen, als iemand die nog geen enkele invloeden heeft en puur kijkt naar het potje.

Bij deze meng ik mij ook in de strijd om het burgemeesterschap.
 
Bovenaan