[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #328: Stop World Control!

Reactiescore
1.014
vandaag hoezo
Om infectie uit te sluiten

ik heb je beschermd nacht 2
Jij geeft drankje weg dag 3
KS voorkomt infectie nacht 3

Dat maakt jou extra bewezen goedje:cool:
 
Reactiescore
1.014

DeletedUser17472

Guest
Waardeloos. Ik ben nog even wat duidelijk aan het proberen te krijgen bij minoor wat ik niet hier ga vragen.
 

Deleted User - 487974942

Guest
Gek genoeg geloof ik overigens twee ijzeren heinen ergens wel aangezien deze actie specifiek staat vermeld:

- De IJzeren Hein kan wél geïnfecteerd worden, aangezien een infectie geen dodende actie is.

Staat dit er altijd zo specifiek bij. Normaal is ijzeren hein heel sterk maar natuurlijk een stuk minder als er meerdere infectiewolven zijn.
in combinatie met 2 priesters, een vos en een 'sterk' orakel?
never

Time
 
Reactiescore
1.503
Kijk terug zou ik zeggen.

A) hij is BM
B) hij is extreem actief
C) hij wilt te graag verdedigen
D) hij doet iedereen die op hem stemt af alsof het niks is
E) hij leeft nog
 
Reactiescore
1.577
Wat ik me nu sterk afvraag is waarom @nonkel jos
Mij aanviel op het willen lynchen van Combino en niet arbeitsman die het nog eerder en harder wilde.

E: thanks was vergeten

jij hield heel nadrukkelijk vol dat combino een startwolf was, maar wie een beetje inzicht heeft (en dat heb je in principe) had meteen door dat dit onmogelijk is. Waarom ben jij uiteindelijk van die piste afgestapt?

de claims vallen ons om de oren, maar ik zou toch enige terughoudendheid tonen - onze dokters kunnen slechts twee personen beschermen en als er nog infecties zijn, kunnen we straks opnieuw beginnen tussen de bewezen goedjes
 
Reactiescore
1.503
jij hield heel nadrukkelijk vol dat combino een startwolf was, maar wie een beetje inzicht heeft (en dat heb je in principe) had meteen door dat dit onmogelijk is. Waarom ben jij uiteindelijk van die piste afgestapt?

de claims vallen ons om de oren, maar ik zou toch enige terughoudendheid tonen - onze dokters kunnen slechts twee personen beschermen en als er nog infecties zijn, kunnen we straks opnieuw beginnen tussen de bewezen goedjes
Er is een claimcultuur Nonkel Jos.
Die ga je niet tegen, ik heb het geprobeerd.
 
Reactiescore
1.577
voor mij nu CAD of .Time
bappos/arbeitman afhankelijk van wat .Time is
freaker play blijft overigens ontzettend in de schaduw, wat nogal atypisch is ten opzichte van zijn vorige potjes?
 
Reactiescore
723
Kijk terug zou ik zeggen.

A) hij is BM
B) hij is extreem actief
C) hij wilt te graag verdedigen
D) hij doet iedereen die op hem stemt af alsof het niks is
E) hij leeft nog

A) Heeft geen invloed, BM stemming was goed gespreid
B) kei tof
C) Wie verdedigd hij? Jojor omdat hij zag dat die hintte naar dwaze heks? Ik verdedig ook goedjes als ik denk dat het goedjes zijn.
D) Er is niks van argument tegen hem. Time is beter wolven aan het vangen dan anderen hier.
E) Jij leeft ook nog
F) Nu verdedig ik time, oh nee ben ik wolf :eek:
 
Reactiescore
1.503
A) Heeft geen invloed, BM stemming was goed gespreid
B) kei tof
C) Wie verdedigd hij? Jojor omdat hij zag dat die hintte naar dwaze heks? Ik verdedig ook goedjes als ik denk dat het goedjes zijn.
D) Er is niks van argument tegen hem. Time is beter wolven aan het vangen dan anderen hier.
E) Jij leeft ook nog
F) Nu verdedig ik time, oh nee ben ik wolf :eek:
Ja want er zijn al zoveel wolven dood
 
Bovenaan