[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #328: Stop World Control!

Reactiescore
277
Correctie: Door CI? Ben zo uit mn hoofd kwijt wie claimde dat hij bij mij langs was gekomen
 
Reactiescore
1.014
@jojor wanneer heb jij je drankje weggegeven? Gisteren of eergisteren al?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.280
Ik kan melden dat ik nacht 2 inderdaad bezocht ben. Dat zal dan door KS zijn.

Ik ga verder nog teruglezen wat ik denk van de lynch op Dash. Ik denk dat we het hele spel even overhoop moeten gooien. Krijg het idee dat slecht veel te makkelijk stuurt of meeloopt met goedjes die het werk voor hen doen.

wat wolfs
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
277
Want? Tot nu toe zitten we geen enkele keer goed met de lynches. Ik zat fout met Fam, misschien nu fout met Mike? En er zijn nog genoeg spelers die volgens mij helemaal niet als verdachten voorbij zijn gekomen maar ondertussen wel makkelijk meestemmen. Vandaag immers 12 spelers die lekker treinen op Dash, waaronder ikzelf. Je gaat me niet wijsmaken dat slecht hier problemen mee heeft en er iets aan gaat doen.
 
Reactiescore
397
Ik kan melden dat ik nacht 2 inderdaad bezocht ben. Dat zal dan door KS zijn.

Ik ga verder nog teruglezen wat ik denk van de lynch op Dash. Ik denk dat we het hele spel even overhoop moeten gooien. Krijg het idee dat slecht veel te makkelijk stuurt of meeloopt met goedjes die het werk voor hen doen.
Ik ben geen slet.
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
2.196
Time claimt Ijzern Hein. Als de actie op hem mislukt zou Fam dood gaan.

Veilige claim om te maken dus als wolf.

En jager is geen wolfse claim bedoel je? Ik ben trouwens ook niet bang voor lynch, jij begint meteen tegen te spartelen. Geen probleem hoor zolang jij morgen maar aan de beurt bent :)
 
Reactiescore
561
En jager is geen wolfse claim bedoel je? Ik ben trouwens ook niet bang voor lynch, jij begint meteen tegen te spartelen. Geen probleem hoor zolang jij morgen maar aan de beurt bent :)

Als wolf zou ik ook nooit oproepen dat er 3 sletten in het spel zouden zijn. Meerdere jagers in een potje is niet abnormaal. 2 overpowerde Ijzeren Heinen zijn dat wel.
 
Reactiescore
397
Gek genoeg geloof ik overigens twee ijzeren heinen ergens wel aangezien deze actie specifiek staat vermeld:

- De IJzeren Hein kan wél geïnfecteerd worden, aangezien een infectie geen dodende actie is.

Staat dit er altijd zo specifiek bij. Normaal is ijzeren hein heel sterk maar natuurlijk een stuk minder als er meerdere infectiewolven zijn.
 
Reactiescore
397
Gek genoeg geloof ik overigens twee ijzeren heinen ergens wel aangezien deze actie specifiek staat vermeld:

- De IJzeren Hein kan wél geïnfecteerd worden, aangezien een infectie geen dodende actie is.

Staat dit er altijd zo specifiek bij. Normaal is ijzeren hein heel sterk maar natuurlijk een stuk minder als er meerdere infectiewolven zijn.
Never mind, staat er wel altijd tussen.
 
Bovenaan