[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #328: Stop World Control!

Reactiescore
559
tussen rinske, laila en KS zit minstens 1 wolf
ok ervan uit gaan dat je claim klopt, vind ik het sws dat je een aparte keus hebt gemaakt :p
snap ook even niet waarom je nu ineens met een claim komt. vos is een rol die de wolven er zo gauw mogelijk uit willen hebben
vos zou een erg gevaarlijke claim als wolf zijn, dat moeten de ervaren spelers in de wolvenchat jou ook wel opgestoken hebben?


je zag wel hoe snel de aasgieren op mij sprongen, het ging niet lang meer duren :d
en ze gingen ook weer net zo gauw richting duvel.
dus waarom vandaag wel ineens die claim?
ik heb er mss overheen gelezen, heb zoveel mogelijk proberen bij te lezen.

maar als ik uit die 3 moet kiezen gaat mijn stem op rinske
 

DeletedUser17472

Guest
Als we de infectie-infectie wolf er gisteren uit hadden gehaald had dat ons goedjes 3 wolven gescheeld. Lijkt me toch logisch om die dan als eerste eruit te willen hebben?

Kennis?
ik zal dit maar opvatten als compliment maar zoals ik al zei ja ik heb de regels doorgenomen. Ik heb het vorige potje gevold en begin dit potje wat van voorgaande potjes teruggelezen om iets meer beeld te krijgen van de spelwijze van sommige spelers.
Ik speel al jaren mee en denk nog niet zoals jij nu doet. Jij weet al zo goed wat rollen voor invloed hebben, ook al zijn het rollen die zelden voorkomen. Ik geloof je echt niet. Als jij geen wolf bent, ben ik de sigaar morgen, maar volgens mij ben je echt niet wie je zegt dat je bent. Jij bent een ervaren speler. 100% zeker. En anders mag je mijn mentor worden, dan heb je een natuurtalent voor wvw.
 
Reactiescore
277
Ik snap eerlijk gezegd de claim van Combino niet. Ik weet niet of hij de stemmen bijhoud, maar hij stond op het moment van zijn claim op 3 stemmen waar Rinske er al 5 had. Nu kun je zeggen dat de claim als wolf te riskant is, maar als goedje wil je denk ik zo lang mogelijk de claim stilhouden. Nu is de kans groot dat hij vannacht gewoon op de lunch gezet wordt.

Verder had hij nog meer dan een uur voor de lynch op het moment dat hij zijn claim deed. Ten eerst dus genoeg tijd om stemmen te tellen en ten tweede genoeg tijd om men nog te overtuigen dat hij het niet is en te sturen op Rinske of een van de andere mogelijke wolven. Ook wordt er door niemand behalve problieb echt een vraagteken gezet bij de claim (ja behalve Rinske dan ofc) en mensen gaan hartstikke easy mee. Ik weet niet of meelopen hier in de mode is, maar het schijnt veel te gebeuren.

Ikzelf neig dan ook naar Rinske op groen zetten en Combino juist naar rood.
 
Reactiescore
277
ok ervan uit gaan dat je claim klopt, vind ik het sws dat je een aparte keus hebt gemaakt :p
snap ook even niet waarom je nu ineens met een claim komt. vos is een rol die de wolven er zo gauw mogelijk uit willen hebben

en ze gingen ook weer net zo gauw richting duvel.
dus waarom vandaag wel ineens die claim?
ik heb er mss overheen gelezen, heb zoveel mogelijk proberen bij te lezen.

maar als ik uit die 3 moet kiezen gaat mijn stem op rinske
Vind dit ook een verdachte post. Je gooit eerst wat argumenten waarom de claim niet geloofwaardig is om daarna mee te stemmen met de mogelijke valse claimer. Als je de claim niet gelooft stem je toch ook niet mee of wel? Vind dit erg apart.
 
Reactiescore
276
Ik speel al jaren mee en denk nog niet zoals jij nu doet. Jij weet al zo goed wat rollen voor invloed hebben, ook al zijn het rollen die zelden voorkomen. Ik geloof je echt niet. Als jij geen wolf bent, ben ik de sigaar morgen, maar volgens mij ben je echt niet wie je zegt dat je bent. Jij bent een ervaren speler. 100% zeker. En anders mag je mijn mentor worden, dan heb je een natuurtalent voor wvw.
Nou dank je wel zal ik dan maar zeggen :D

We beginnen overmorgen om 17uur met de les dan. Aangezien jij morgen dan de sigaar bent wanneer jullie zo zien dat ik goedje ben
 
Reactiescore
1.278
Er is nog altijd geen tegen claim zie ik. Dus toch bluf?
 
Reactiescore
1.014
Ik snap eerlijk gezegd de claim van Combino niet. Ik weet niet of hij de stemmen bijhoud, maar hij stond op het moment van zijn claim op 3 stemmen waar Rinske er al 5 had. Nu kun je zeggen dat de claim als wolf te riskant is, maar als goedje wil je denk ik zo lang mogelijk de claim stilhouden. Nu is de kans groot dat hij vannacht gewoon op de lunch gezet wordt.

Verder had hij nog meer dan een uur voor de lynch op het moment dat hij zijn claim deed. Ten eerst dus genoeg tijd om stemmen te tellen en ten tweede genoeg tijd om men nog te overtuigen dat hij het niet is en te sturen op Rinske of een van de andere mogelijke wolven. Ook wordt er door niemand behalve problieb echt een vraagteken gezet bij de claim (ja behalve Rinske dan ofc) en mensen gaan hartstikke easy mee. Ik weet niet of meelopen hier in de mode is, maar het schijnt veel te gebeuren.

Ikzelf neig dan ook naar Rinske op groen zetten en Combino juist naar rood.
Dit zei ik ook

dit was de reactie:
je zag wel hoe snel de aasgieren op mij sprongen, het ging niet lang meer duren :d
 
Reactiescore
559
Vind dit ook een verdachte post. Je gooit eerst wat argumenten waarom de claim niet geloofwaardig is om daarna mee te stemmen met de mogelijke valse claimer. Als je de claim niet gelooft stem je toch ook niet mee of wel? Vind dit erg apart.
ik vroeg me gwn af waarom hij nu ineens met een claim kwam.
gister zou ik kunnen begrijpen , stond hij bijna op lynch maar vandaag heb ik vrij weinig stemmen gezien op hem


en ik ga n claim niet negeren. waarom zou ik een eventuele vos eruit stemmen :O
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
277
ik vroeg me gwn af waarom hij nu ineens met een claim kwam.
gister zou ik kunnen begrijpen , stond hij bijna op lynch maar vandaag heb ik vrij weinig stemmen gezien op hem

en ik ga n claim niet negeren. waarom zou ik een eventuele vos eruit stemmen :O
Dat hoeft ook niet. Je kunt prima iemand anders stemmen. Maar jij denkt dus zeker dat Rinske wolf is dan? Waarom zou KS het niet zijn van die twee?
 
Reactiescore
1.534
Combino is wolf jongens jeetje man. Zn claim is paniekerig en de namen slaan zoals ik al zei nergens op.
 
Reactiescore
559
Dat hoeft ook niet. Je kunt prima iemand anders stemmen. Maar jij denkt dus zeker dat Rinske wolf is dan? Waarom zou KS het niet zijn van die twee?
omdat ik op het moment een slechter gevoel heb over rinske
heb het idee dat zij info krijgt van iemand
snap anders niet dat iemand die pas meedoet al zoveel kennis heeft over regels en hoe spelers spelen en wie er achter de AF namen zitten.
 
Bovenaan