[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #328: Stop World Control!

Reactiescore
723
Dus jij zegt dat je eens je iemand verdacht vind in een potje, je aandacht niet mag verleggen naar iemand anders?
 
Reactiescore
1.014
combino(4). Je staat nu op lynch met 1 verschil met duvel.(3)
Echter moeten er nog 10 mensen stemmen.

Er zijn ook heel veel losse stemmen uitgebracht.
 
Reactiescore
1.577
Dus jij zegt dat je eens je iemand verdacht vind in een potje, je aandacht niet mag verleggen naar iemand anders?

nee ik zeg dat je bappos en combino als verdacht benoemde omdat de ene de andere verdedigt

nadien stel je de vraag of wolven elkaar zo opzichtig zouden verdedigen (wat eigenlijk vreemd is omdat het in de eerste plek de reden was waarom je op combino stemde)

en niet veel later wijzig je alsnog je stem en ga je voor de tot nog toe onbesproken Simeco, waardoor je je buiten de stemming houdt (alsof je al weet dat combino geen slechtje is?)
 
Reactiescore
559
nee ik zeg dat je bappos en combino als verdacht benoemde omdat de ene de andere verdedigt

nadien stel je de vraag of wolven elkaar zo opzichtig zouden verdedigen (wat eigenlijk vreemd is omdat het in de eerste plek de reden was waarom je op combino stemde)

en niet veel later wijzig je alsnog je stem en ga je voor de tot nog toe onbesproken Simeco, waardoor je je buiten de stemming houdt (alsof je al weet dat combino geen slechtje is?)
wat vind jij dan van combino?
 
Reactiescore
2.193
nee ik zeg dat je bappos en combino als verdacht benoemde omdat de ene de andere verdedigt

nadien stel je de vraag of wolven elkaar zo opzichtig zouden verdedigen (wat eigenlijk vreemd is omdat het in de eerste plek de reden was waarom je op combino stemde)

en niet veel later wijzig je alsnog je stem en ga je voor de tot nog toe onbesproken Simeco, waardoor je je buiten de stemming houdt (alsof je al weet dat combino geen slechtje is?)

Goed punt
 
Reactiescore
723
nee ik zeg dat je bappos en combino als verdacht benoemde omdat de ene de andere verdedigt

nadien stel je de vraag of wolven elkaar zo opzichtig zouden verdedigen (wat eigenlijk vreemd is omdat het in de eerste plek de reden was waarom je op combino stemde)

en niet veel later wijzig je alsnog je stem en ga je voor de tot nog toe onbesproken Simeco, waardoor je je buiten de stemming houdt (alsof je al weet dat combino geen slechtje is?)
Het is juist anders: het was bappos die minder opzichtig verdedigt dan Dash, dus subtieler en zo zou een wolf moeten verdedigen, dus maakte het voor mij bappos verdachter dan dash.
Mijn gevoel bij combino is niet echt slecht. Het maakt mij verder momenteel nog niet uit wie er wel of niet uitgaat, ik volg liever mijn huidig gevoel en stem dan simeco.
 
Reactiescore
112
Ik heb het even doorgelezen en ik denk eigenlijk dat Time een interessante verdachte is voor Wolf.

Reden 1
Hij kreeg de volgende BM Stemmen vooral vanwege "ervaring uit vorige potjes' maar hier heb ik nog niet veel goeds van hem gezien. Dit oa van:

- Famdecibel
- Freaker
- Laila
- Ctrl+Alt+Delete

In de posts die hij maakt is hij wel degene die Combino verdacht maakt zo ook ons incident eerder vandaag:


Het gaat over deze posts:

Daarom likede je op exact hetzelfde moment de post erboven? Het is enkel in voordeel van wolven om te liegen (en niet betrapt te worden erop)
ik was trainen, dus als je me online hebt zien staan in de tussentijd moet ik dringend mn wachtwoord veranderen :smile:
Niet woorden verdraaien, je hebt actief zitten liken..

Dash zei het al maar er zit daar echt wel wat tijd tussen (wel 2 hele minuten); dan een opmerking dat zijn 'activiteitlog' uit staat terwijl die gewoon beschikbaar is ... Toch voor mij :rolleyes:

Reden 2
Hij is wel "erg" actief in zijn reageren en heb ik nou te horen gekregen dat een wolfs trekje is...


Ik denk dat we Time moeten verdenken.
 
Reactiescore
1.279
Zo kan je het idd lezen maar dan moet je wel erbij zetten dat hij het erg overdreven doet. Stuk erger dan dat andere potje. Vind dat persoonlijk geen slecht argument vooral met de info die we dag 1 hebben.

Jouw argument over dat iemand niet zoekt, kan je net zo makkelijk tegen vitabis zetten.

Combino is 12. Als je zegt dat iets vervelend is gaat hij het juist doen. Zie ook die emoticon van een paaseiland hoofd die enkel hij gebruikt.

Begin dit potje benoemde iemand dat iets vervelend is wat hij doet en vervolgens doet hij het constant. Geloof mij maar, dit zegt niks over of hij wolf is of niet.
 
Reactiescore
1.014
Nou schiet mij maar lek, ik lees te veel.
Ik zou mee willen gaan op mike tijger

Hij valt op door zijn reacties op vragen die hem gesteld worden en nu zijn stem op simeco.

Echter Bappos stemt eerst ook op mike 15 min voor de zogenaamde dl gisteren, terwijl hij er eerder op aangesproken werd dat er geen dl was.

Duvel heeft niet spelgerelateerde posts en krijgt stemmen. Staat nu op plek 2 door freaker dash en bappos. Waarvan de laatste 2 veel besproken zijn. En freaker hele slechte opmerkingen maakt naar mijn mening.

En dan hebben we nog combino. Die nu op lynch staat. En zich niet echt laat horen. Combinstemmers: fam speeder time duvel en jojor.
niet de mensen die zich echt in een discussie hebben gegooid met combino. Speeder is wel heftig overtuigd lijkt t

conclusie: ik heb geen idee

edit: time er nog bij
 
Reactiescore
559
Nou schiet mij maar lek, ik lees te veel.
Ik zou mee willen gaan op mike tijger

Hij valt op door zijn reacties op vragen die hem gesteld worden en nu zijn stem op simeco.

Echter Bappos stemt eerst ook op mike 15 min voor de zogenaamde dl gisteren, terwijl hij er eerder op aangesproken werd dat er geen dl was.

Duvel heeft niet spelgerelateerde posts en krijgt stemmen. Staat nu op plek 2 door freaker dash en bappos. Waarvan de laatste 2 veel besproken zijn. En freaker hele slechte opmerkingen maakt naar mijn mening.

En dan hebben we nog combino. Die nu op lynch staat. En zich niet echt laat horen. Combinstemmers: fam speeder duvel en jojor.
niet de mensen die zich echt in een discussie hebben gegooid met combino. Speeder is wel heftig overtuigd lijkt t

conclusie: ik heb geen idee
je vergeet time in het rijtje van stemmers op combino
 
Reactiescore
276
Ik heb het even doorgelezen en ik denk eigenlijk dat Time een interessante verdachte is voor Wolf.

Reden 1
Hij kreeg de volgende BM Stemmen vooral vanwege "ervaring uit vorige potjes' maar hier heb ik nog niet veel goeds van hem gezien. Dit oa van:

- Famdecibel
- Freaker
- Laila
- Ctrl+Alt+Delete

In de posts die hij maakt is hij wel degene die Combino verdacht maakt zo ook ons incident eerder vandaag:


Het gaat over deze posts:


Dash zei het al maar er zit daar echt wel wat tijd tussen (wel 2 hele minuten); dan een opmerking dat zijn 'activiteitlog' uit staat terwijl die gewoon beschikbaar is ... Toch voor mij :rolleyes:

Reden 2
Hij is wel "erg" actief in zijn reageren en heb ik nou te horen gekregen dat een wolfs trekje is...


Ik denk dat we Time moeten verdenken.
Ik ga met jou hierin mee.

Time
 
Reactiescore
2.193
Combino is 12. Als je zegt dat iets vervelend is gaat hij het juist doen. Zie ook die emoticon van een paaseiland hoofd die enkel hij gebruikt.

Begin dit potje benoemde iemand dat iets vervelend is wat hij doet en vervolgens doet hij het constant. Geloof mij maar, dit zegt niks over of hij wolf is of niet.

Ja oke true, blijf mijn argument niet slecht vinden tho, wel vergezocht.
 
Reactiescore
2.193
Ik heb het even doorgelezen en ik denk eigenlijk dat Time een interessante verdachte is voor Wolf.

Reden 1
Hij kreeg de volgende BM Stemmen vooral vanwege "ervaring uit vorige potjes' maar hier heb ik nog niet veel goeds van hem gezien. Dit oa van:

- Famdecibel
- Freaker
- Laila
- Ctrl+Alt+Delete

In de posts die hij maakt is hij wel degene die Combino verdacht maakt zo ook ons incident eerder vandaag:


Het gaat over deze posts:


Dash zei het al maar er zit daar echt wel wat tijd tussen (wel 2 hele minuten); dan een opmerking dat zijn 'activiteitlog' uit staat terwijl die gewoon beschikbaar is ... Toch voor mij :rolleyes:

Reden 2
Hij is wel "erg" actief in zijn reageren en heb ik nou te horen gekregen dat een wolfs trekje is...


Ik denk dat we Time moeten verdenken.

Wacht dus omdat ik actief ben, ben ik wolf?

En je ander argument is op combino?
 
Reactiescore
1.014
je vergeet time in het rijtje van stemmers op combino
Thanks heb ik gemist vanmiddag. Was al aan t zoeken nav jouw telpost met (5)
 
Bovenaan