[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #328: Stop World Control!

Reactiescore
338
De stemming verschuift ook van combino naar mij aka pieterke zal wel echt wolf zijn, dreigt met een claim maar loze beloftes
 
Reactiescore
2.188
Ik had gezien dat hij iets verwijderd, had maar dat is precies iets anders en dash aub je had al gestemd op me dit komt echt heel zielig over. Zo maak je jezelf belachelijk en vind ik niet dat er nog argumenten mogen komen op materlotti dat hij zogezegd een waardeloze wvw'er is...

Dus hij post een uitschrijving en verwijdert deze post? Waar zit die logica?
 
Reactiescore
276
volgens jouw theorie worden inactieven burger of infectiewolf ;-)

maar waarom op time dan?
Mijn eerste gevoel was ook de rest volgen met combino al had ik er zelf niet echt een slecht gevoel bij. En vind dat magic wat goede punten heeft aangehaald over Time.

Verder is het ook maar een gokje :oops:
 
Reactiescore
275
Net terug van werk en alles doorgelezen. Jullie spammen er verdorie 2 pagina's bij sinds ik ben gaan lezen.

Ik heb m'n stem op CAD gezet omdat hij voor m'n gevoel te easy mee gaat zonder reden verder. Heb hem ook niet veel voorbij zien komen vgm.

Time op BM omdat hij een sterke wolvenvanger is. Ik denk ook dat hij best te lezen is als wolfje.
 
Reactiescore
332
Burgemeesterstemming

Het front van Stop World Control had sinds haar oorsprong nog geen leidersfiguur aangewezen. Een duidelijke hiërarchie is immers alleen voor mensen die smachten naar macht en gevoelig zijn voor corruptie. Toch moest er iemand worden aangewezen om de knopen door te kunnen hakken waar nodig het front te leiden naar een toekomst zonder vaccinaties. Met een op democratische wijze bepaalde meerderheid is .TimeforplanB verkozen tot leider van het front en, met een stille hoop, de toekomstig Minister-president.

Knipsel.PNG
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
332
Lynchstemming

Er was paniek op het Binnenhof. De anti-vaccinatiemoeders en overige complottheoristen gooiden met verdenkingen naar elkaar die zelfs opper-Satanist Mark Rutte niet had kunnen bedenken. Iedereen die ook maar een beetje dood uit zijn ogen keek werd verdacht gemaakt. Wanneer je eenmaal in zo’n tunnel zit, kom je hier helaas niet meer gemakkelijk uit. DenDuvel was hier vandaag het slachtoffer van. Had hij zichzelf maar niet naar Satan moeten noemen!

Ijzeren Hein

Knipsel2.PNG

Er was geen Lunch.
 
Reactiescore
276
:( nou lekker dan, gelijk een ijzeren hein eruit. En hoogst waarschijnlijk heeft er een infectie plaatsgevonden
 
Bovenaan