[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #283: Dangerous Gamble

DeletedUser78666

Guest
Wat ik ook niet uitsluit is dat Sander tunnelvisionair is en mij op het lijstje heeft staan.
Blijft veel te veel hangen

Lees t topic, ik was gister al van jou af gegaan omdat ik jou hoedjes opmerkingen vond maken. Daarna jou geen 1 keer verdacht. Alleen wat betreft klaagmuurbericht, 3 personen genomen. Als jij aan mij vraagt welke van de drie ik het meest verdacht dan zou dat Tutm zijn.
 
Reactiescore
93
Alvast een overzichtje gemaakt van de stemmingen tot nu toe:) De stemmingen van lynch 1 heb ik wel direct overgenomen uit die van ILT

LTH8vtb.png

Maar wat mij opviel bij het maken van dit lijstje was PlanB, die vandaag al 3x gewisseld is (waarvan de laatste keer op zichzelf). Echter, gezien zijn claim van tunnelvisionair heb ik geen flauw idee wat hiervan te denken...

bloodwof

half 3 uitleg


Theorie is heel simpel: zijn naam verraadt hem al bloodwof.

Maar serieus:


Mijn eerste stem waar ik ook echt wolven aan het jagen was. Westkip probeert te kijken of hij info kan krijgen en we beginnen een beetje tegen elkaar te vitten en dan komt Bloodwof met het soort gestook om de discussie verder op gang en feller te krijgen. Was ik gewoon burger had bloodwof meteen mijn definitieve stem gekregen als ik terugkijk op dag 1 met voorkennis wat er allemaal gezegd is.



4 minuten voor dl komt hij opeens aan met "het gaat te makkelijk". Het ging ook makkelijk op gegeven moment maar 4 minuten voor dl kon je al weten dat je lyonn er niet mee ging redden. Ook zet je je lynch op hope puur omdat hij iets hypoctiets doet en dit zelf al aangeeft. Over makkelijk gesproken.

Daarnaast komt je uitdagen van "we zien wel waarmee je komt" bij mij fake over maar dat is wel iets wat ik persoonlijk voel.

Zo is het ook.


Time geen zin meer.
 
Reactiescore
93
Wat ik ook niet uitsluit is dat Sander tunnelvisionair is en mij op het lijstje heeft staan.
Blijft veel te veel hangen
Zou je aub forum-namen kunnen gebruiken ipv RL-namen? Sander=PlanA toch?
 

DeletedUser78666

Guest
Graag, ik prefereer mijn forumnaam ook boven mijn eigen naam. Voor sommige mensen moet privé onderscheiden worden met WvW:)
 
Reactiescore
1.049
Lees t topic, ik was gister al van jou af gegaan omdat ik jou hoedjes opmerkingen vond maken. Daarna jou geen 1 keer verdacht. Alleen wat betreft klaagmuurbericht, 3 personen genomen. Als jij aan mij vraagt welke van de drie ik het meest verdacht dan zou dat Tutm zijn.
Laat me niet lachen, Je zegt vandaag nog: ''Ik vond mijn theorie beter over TLF maar het was om mijn eigen hachje te redden''
 

DeletedUser76681

Guest
Ik ben even gaan teruglezen,
Ik snap de discussie nu beter omtrent westkip en bloodwolf, maar ik kan me hierin voorlopig niet 100% in vinden. kan misschien nog wat veranderen in de loop van de avond.

Verder ben ik wel benieuwd naar dit:

Ik vind dat westkip nogal opvallend hard verdedigd voor zaken waar er niet zo hard verdedigd hoeft te worden. Wordt zeker een kandidaat voor mijn stem

Mijn stem gaat ook naar Lyonn. Vind de verdenking nergens op slaan, hij is zelf minstens zo inactief. Heeft nog niks gezegd en gooit wel z'n stem zonder echte reden. Daarnaast vind ik het een gek idee dat je weet dat als je niet kunt reageren niet even snel een stukje typt waarom je zo stemt, aangezien je zelf ook wel doorhebt dat dit niet een sterk standpunt is

Ik ben benieuwd Trelli, wie er nu op jou verdachte lijstje staat, je gaf al paar x aan dat je westkip nog steeds niet vertrouwd ( misschien niet met die woorden) maar zonder enige argumenten. Dus ben benieuwd hoe je er nu over denkt.


Hij zet zelfs al een opzet klaar voor morgen en dat is iets wat ik wolven vaak zie doen. Verdachten al benoemen en vervolgens eerst nog makkelijk stemmen om dan later in een later stadium op hun eigen verdachte te gaan.
Je stemde gisteren op Trelli, maar switch vandaag zonder hem nog eens te benoemen naar Loyal van verdachte? Loyal maakt idd een rare beweging, maar ik ben ook benieuwd naar hoe hij verder gaat vorderen deze dag tenopzichte van zijn lynchstem.

Sorry jongens vergeten vandaag... vanaf morgen ga ik alles lezen... jullie mogen mij eruit stemmen maar ben geen wolf dus zou wel zonde zijn :)
Tutm, ik hoop oprecht dat je dit niet weer 3x gaat herhalen, en je ook effectief gaat lezen en met je verdachte gaat komen. Zou een pak leuker zijn, dan dat we alles uit je moeten gaan vissen.
 
Reactiescore
2.196
Alvast een overzichtje gemaakt van de stemmingen tot nu toe:) De stemmingen van lynch 1 heb ik wel direct overgenomen uit die van ILT

LTH8vtb.png

Maar wat mij opviel bij het maken van dit lijstje was PlanB, die vandaag al 3x gewisseld is (waarvan de laatste keer op zichzelf). Echter, gezien zijn claim van tunnelvisionair heb ik geen flauw idee wat hiervan te denken...


En hoe is het veel wijzigen van stem wofs?
 

DeletedUser76681

Guest
Alvast een overzichtje gemaakt van de stemmingen tot nu toe:) De stemmingen van lynch 1 heb ik wel direct overgenomen uit die van ILT

LTH8vtb.png

Maar wat mij opviel bij het maken van dit lijstje was PlanB, die vandaag al 3x gewisseld is (waarvan de laatste keer op zichzelf). Echter, gezien zijn claim van tunnelvisionair heb ik geen flauw idee wat hiervan te denken...


Mis ik nou 2 spelers tussen je lijstje? of waarop heb je dit gebaseerd :p

Edit; oeps stond tussen de spoilers
 
Reactiescore
93
Mis ik nou 2 spelers tussen je lijstje? of waarop heb je dit gebaseerd :p

Edit; oeps stond tussen de spoilers
Excuus, ik was per ongeluk naar beneden gescrolld met het maken van de screenshot

Hier is de lijst met de 1e 2 personen:)

jDNLwhc.png
 
Bovenaan