[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #282: The Hunger Games

Discussie in 'Weerwolven Van Wakkerdam' gestart door .TimeforplanB, 13. nov 2017.

Deel Deze Pagina

1. Loyalpsycho

Loyalpsycho

Lid geworden:
    13. jul 2015
    Leuk Bevonden:
    150
    Een van de laatste 10 potjes, zal het zelf terugzoeken.

2. SleepingBeauty

SleepingBeauty

Lid geworden:
    11. nov 2017
    Leuk Bevonden:
    9
    Verder is het me ook opgevallen dat Thelightfighter enkele malen op het forum is geweest en zelfs gereageerd heeft in het topic, maar is er toch in kunnen slaan om geen lynchstem te zetten.

Hetzelfde geld voor loyal, waar ik zelf nog een discussie mee gehad heb uiteindelijk kwam ook zonder stem, als de spelleiding juist geteld heeft, aangezien de stem van laila er ook niet mee opstond.

CrazySobek vindt dit leuk.
  3. TheSummerLovesMe

TheSummerLovesMe Banned

Lid geworden:
    7. okt 2017
    Leuk Bevonden:
    53
    Bedankt

4. Loyalpsycho

Loyalpsycho

Lid geworden:
    13. jul 2015
    Leuk Bevonden:
    150
    Ik heb heel duidelijk aangegeven dat GG goedje is, dat men stug blijft volhouden en niet naar de persoon achter het account wil kijken neem ik jou kwalijk ;) daarvoor heb je jezelf mijn nummer 2 lynch-kandidaat gemaakt.

5. SleepingBeauty

SleepingBeauty

Lid geworden:
    11. nov 2017
    Leuk Bevonden:
    9
    je hebt duidelijk aangegeven dat GG goedje is? Zou je die post even willen quote's vind hem zo snel niet, of rond welke pagina dat zou zijn geweest. Als jij zo overtuigd was van GG als goedje, waarom heb je zelf niet gestemd dan als ik mag vragen?

Edit: Waarom ben ik daar eigenlijk verantwoordelijk voor??

Laatst bewerkt: 14. nov 2017 om 23:40
  6. Nowhere in the sun

Nowhere in the sun

Lid geworden:
    9. dec 2011
    Leuk Bevonden:
    105
    Ik ben er op dinsdag vrijwel nooit, dit kan je ook aan vorige potjes zien. Waarom zou ik de enige speler die een BM stem op mij plaatst lunchen?
    Zal morgen actiever spelen, nu niet nuchter :)

7. SleepingBeauty

SleepingBeauty

Lid geworden:
    11. nov 2017
    Leuk Bevonden:
    9
    lunchen? ik heb het eerder over jou lynchstem.
    Maar aangezien je erzelf over begint. Omdat een speler jou een BM stem geeft wil niet zeggen dat je die persoon niet kan lunchen toch?
    Als dat het geval is en Crazy/Castiel/PlanA was lunch, dan had je gelijk veel goedjes...

8. Loyalpsycho

Loyalpsycho

Lid geworden:
    13. jul 2015
    Leuk Bevonden:
    150
    Het was 277 dat de schuld op Sander werd afgeschoven maar dat was Castiel niet, my bad. In dat potje was het DZ als ik het goed gezien heb.

9. TheSummerLovesMe

TheSummerLovesMe Banned

Lid geworden:
    7. okt 2017
    Leuk Bevonden:
    53
    ok, dus niet echt relevant hier

10. Loyalpsycho

Loyalpsycho

Lid geworden:
    13. jul 2015
    Leuk Bevonden:
    150
    Hier dus :p

11. Loyalpsycho

Loyalpsycho

Lid geworden:
    13. jul 2015
    Leuk Bevonden:
    150
    Nope, had het anders in mijn hoofd zitten.

12. Castiel.

Castiel.

Lid geworden:
    3. apr 2012
    Leuk Bevonden:
    300
    Dat was DZ en Summer is hier gewoon wolf ! Kan niet missen

13. SleepingBeauty

SleepingBeauty

Lid geworden:
    11. nov 2017
    Leuk Bevonden:
    9
    ah ja die post. Maar ik kijk niet graag naar andere potjes, vind het onzin om spelgedrag te gaan vergelijken met een ander potje.
    zoals ik ook heb aangegeven vind ik die post meer op voorkennis lijken.

14. Loyalpsycho

Loyalpsycho

Lid geworden:
    13. jul 2015
    Leuk Bevonden:
    150
    Heb ik je niet zien aangeven maar ik was een deel van de avond niet op het forum dus kan er overheen gelezen hebben.

En het is zeer zeker voorkennis.. zonder kut te willen doen tegen GG maar vorig potje zei die dat die geen tijd wilde stoppen om zich als burger te verdedigen. Dat heeft niks met speelstijl te maken, slechts met motivatie om mee te doen wat mist.

In normale gevallen worden de inactievere spelers eerst gelunchd dus had ik hem liever als lunch gezien dan als lynch daar ik verwachtte dat die weer een potje zou "uitzitten" als burger.

15. TheSummerLovesMe

TheSummerLovesMe Banned

Lid geworden:
    7. okt 2017
    Leuk Bevonden:
    53
    waarom? Ik dacht dat jij een speler was die openminded ging kijken naar alles en niet zo kortzichtig ergens ging opspringen.

Er is vandaag trouwens een muizenvalactie dus ik wil mezelf best bewijzen door gedurende de dag 50x een nieuwe lynchstem te zetten zodat de kans groot is dat ik gezien word. Durf jij dit ook castiel of ga je deze stem laten staan uit schrik? :D

16. laila

laila

Lid geworden:
    8. sep 2009
    Leuk Bevonden:
    138
    Land:
    zoals ik al aangaf had ik niet echt verdachten.
    wat vaak is op dag 1 .
    alleen wat twijfels over dz en green, dat waren degene die me op waren gevallen.
    en ik vond het vreemd dat dz al gelijk aangaf de 1ste dagen minder actief te zijn terwijl hij wel voor bm ging. dus dat gaf de doorslag
    ik zat dus fout :(

17. Loyalpsycho

Loyalpsycho

Lid geworden:
    13. jul 2015
    Leuk Bevonden:
    150
    Ja excuses daarvoor, blijf erbij dat we niet meteen naar summer moeten wijzen, sleeping beauty zou het bijvoorbeeld gedaan kunnen hebben als nette lunch (slechts een vb geen verwijt) daar hij niet naar andere potjes kijkt/ gedachten maakt bij eerdere potjes dus alleen maar zag dat DZ dag 1-3 weg zou zijn.

18. .IsThereAPlanP?

.IsThereAPlanP?

Lid geworden:
    9. nov 2017
    Leuk Bevonden:
    14
    Haha grappig hoe jij alles heel verkeerd begrijpt. Ik had dat over lynch 1 dat het belangrijk was vanwege de infectie-infectie. Zodra ik krijg te horen dat die niet in de rollen lijst hoort, dan ga ik daar ook niet verder op in. Maarja mensen bleven er over door vragen. En hoezo vertel ik op een makkelijke manier dat ik mijn stem laat staan? Dus ik had eigenlijk een heel boek moeten schrijven want 15 zinnen over waarom ik het laat staan is niet genoeg dus?

En jij noemt dat ene bericht naar Pierre al gelijk 'een paar loze verdenkingen'? Ten eerste het was èèn post, dus dan kan het nooit 'verdenkingEN' zijn. Ten tweede het was sowieso niet eens een verdenking. Als je al iemand gaat quoten en daarop in gaat is niet per definitie een verdenking richting diegene. Mooi hoe je dit probeert dit te gebruiken om heel overdreven over te komen.

Ik snap niet wat je met het eerste bedoeld. Betreft het tweede. Ik heb weinig mensen met argumenten zien komen. Sterker nog die vallen niet eens op èèn hand te tellen. Dus jij wilt mij erop afrekenen dat mijn argumenten zwak zijn. Erg makkelijk voor iemand die als argument had 'een trollstem plaatsen'...

19. SleepingBeauty

SleepingBeauty

Lid geworden:
    11. nov 2017
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik zeg zeker niet dat je een boek moet schrijven. maar je laat je stem staan met een minimale reden. Ik geef inderdaad toe dat er meer van die spelers zijn.

ik wil je zeker niet afrekenen en ook niet overdreven overkomen. je post op pierre ga je wel verdedigen maar de post waarin je zegt dat je crazy niet meer vertrouwd niet. Waarom ben je dan niet verder ingegaan op je wantrouwen naar crazy toe? Of was dit een te moeilijk target om verdacht te krijgen?

Als je mijn stem nog eens bekijkt dat zie je dat mijn argument zeker niet door een trollstem was.Heb ik ook nog eens duidelijker weergegeven in diezelfde post.

Al is je actie naar summer toe wel wat anders aangezien ik niet denk dat een slechtje na dag 1 lunch gelijk een link zohard naar iemand wil gaan leggen. Aangezien dat ook heel gevaarlijk kan zijn voor een slechtje maar ik sluit niets uit

20. yankee60

yankee60

Lid geworden:
    10. okt 2016
    Leuk Bevonden:
    274
    Ik wou hem vanavond nog doorlezen, maar ivm een fucktuppe privé situatie, doe ik dat morgen even.

Love u all <3