[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #282: The Hunger Games

DeletedUser78876

Guest
Ik zeg zeker niet dat je een boek moet schrijven. maar je laat je stem staan met een minimale reden. Ik geef inderdaad toe dat er meer van die spelers zijn.

Dus dit stukje hieronder beschouw jij als 'minimale reden'? Het was dag 1, weinig informatie. Post was paar uur nadat mijn stem geplaatst was. Vind je het logisch dat het nog minimale reden zijn? Ik doe wel moeite voor mijn stem. Zijn genoeg die onder de radar blijven door het niet te doen hè..

Niet zo zeer een behoefte, ik ben alleen geen fan van het laatste uur activiteit. Vooral omdat het dan veel te druk is met mensen die afwachten en inhaken op alles. En ja er zijn veel nietszeggende posts en veel niet posters. Dag 1 is nogal erg aftasten en kan je bijna over niemand een zekerheid spreken. Ik wil niet gelijk op de actievere gaan, anders geraakt het potje misschien dood.

Voor nu houd ik hem ook nog op Greengang. Puur omdat hij te gespeeld overkomt voor mij nu ook met dat hij zijn wachtwoord kwijt was, school heeft tot precies 22:00 etc. Of dit is de waarheid, wat ik op zich wil geloven hoor. Maar laatste tijd heb ik ook erg gevoel dat mensen hier nogal graag over willen liegen. Dat die nu geen motivatie heeft of juist als iets wilt gebruiken om minder aandacht te vangen. In beide laatste gevallen vind ik mijn stem waardig op hem. Ook het verdenken van jou met het smileygebruik zegt voor mij genoeg om mijn stem nog zo te laten.



Oh doe maar rustig hoor, ik bemoei nog wel deze avond. Zoals ik hierboven ook al uitleg over gaf, ik ben niet iemand die laatste secondes wilt beslissen en eigenlijk hiermee mijn visie alvast instel voor de rest van de avond.

ik wil je zeker niet afrekenen en ook niet overdreven overkomen. je post op pierre ga je wel verdedigen maar de post waarin je zegt dat je crazy niet meer vertrouwd niet. Waarom ben je dan niet verder ingegaan op je wantrouwen naar crazy toe? Of was dit een te moeilijk target om verdacht te krijgen?

Wauw wat ben jij erg zeg. Dus ik moet eigenlijk elk woord in jou verslag gaan benoemen. Word hier afgerekend op 3 woorden waarin ik niet op in ben gegaan..

Om erop in te gaan. Ik ben niet verder gegaan omdat ik hem deels gewoon nog vertrouw. Dat hij vertrouwen wou winnen bij andere is voor mij niet gelijk Wolfs, maar andere kant ook niet BM waardig. Mijn posts met hem was voor mij grotendeels aftasten of ik hem wel als BM wou. En niet zo zeer om te verdenken. Ja zaten stukken tussen die wat verdachter waren. Maar ik zag er nog geen wolf in. Dus dan ga ik niet doorpushen nee.

Als je mijn stem nog eens bekijkt dat zie je dat mijn argument zeker niet door een trollstem was.Heb ik ook nog eens duidelijker weergegeven in diezelfde post.

Dat weet ik, maar ik vind niet dat je mij moet afrekenen op slechte argumenten, redenen etc. Als ik nu bijvoorbeeld ook kijk is èèn van je argumenten dat mijn argumenten slecht zijn. Zonder dat je benoemd wat er slecht is. Dat zijn ook erg makkelijke argumenten die elke verdenking wel kan onderbouwen. Je komt elke keer daarop terug maar ik zie nog nergens wat er slecht aan was. Blijf vooral lekker globaal daarin en zeik andere af voor makkelijke argumenten.
 

DeletedUser77898

Guest
Ik ga voor TurnUpTheMusic. De manier hoe hij hier vlak voor de deadline een sneer gooit naar de GreenGang stemmers, het zwak vind maar vervolgens zelf niet eens gestemd heeft. Een wolf weet wie goedje is en wie niet. Even snel voor de deadline in de korte tijd die hij nog had zeggen dat hij het zwak vind en daarmee laten blijken dat hij Green als goedje inschatten. Aangezien Green op de lynch stond op dat moment wist hij dat Green dood zou gaan en probeert hiermee zich zelf nog even snel in een goed daglicht te manoeuvreren.
Je reageert niet op mijn vorige bericht en vervolgens zet je mij als lynch neer? Kvind dit zwaar verdacht zo :) echt een kutreden om op het 1e en beste wat ik zeg, zoals ELK potje weer op mij te gaan. Lijkt alsof ik beter niks kan zeggen en dan pas als goedje word gezien?

Lekker counteren dan maar heb jij ook een mooie lynch stem op je :) wolfje gespot: isthereaplanp

Ps. Wat een kutnaam heb je ook speel lekker op je eigen account man
 

DeletedUser78876

Guest
Je reageert niet op mijn vorige bericht en vervolgens zet je mij als lynch neer? Kvind dit zwaar verdacht zo :) echt een kutreden om op het 1e en beste wat ik zeg, zoals ELK potje weer op mij te gaan. Lijkt alsof ik beter niks kan zeggen en dan pas als goedje word gezien?

Lekker counteren dan maar heb jij ook een mooie lynch stem op je :) wolfje gespot: isthereaplanp

Ps. Wat een kutnaam heb je ook speel lekker op je eigen account man

Misschien doe ik niet ELK potje mee en volg ik de ballen van laatste tijd. Grappig dat je mij persoonlijk erop aan spreekt terwijl je niet eens weet wie ik ben.

En inderdaad, mooie counter. Als je gebrek aan motivatie hebt moet je gewoon aangeven bij de leiding. Enige wat je nu gedaan hebt dit potje is inactief zijn dag 1 en een counter stem dag 2. Je maakt jezelf er niet populairder op.
 

DeletedUser77898

Guest
Misschien doe ik niet ELK potje mee en volg ik de ballen van laatste tijd. Grappig dat je mij persoonlijk erop aan spreekt terwijl je niet eens weet wie ik ben.

En inderdaad, mooie counter. Als je gebrek aan motivatie hebt moet je gewoon aangeven bij de leiding. Enige wat je nu gedaan hebt dit potje is inactief zijn dag 1 en een counter stem dag 2. Je maakt jezelf er niet populairder op.
Dat was niet persoonlijk, maar als je terugkijkt gebeurt mij dit elk potje weer opnieuw. En elk potje zit iedereen fout... en ik word er wel beetje moe van om keer op keer als slechtje beschuldigd te worden terwijl ik dit niet ben. En als ik hierdoor gebrek aan motivatie krijg zal ik dit ook zeker melden bij de spelleiding! Bedankt voor de tip
 

DeletedUser78876

Guest
Dat was niet persoonlijk, maar als je terugkijkt gebeurt mij dit elk potje weer opnieuw. En elk potje zit iedereen fout... en ik word er wel beetje moe van om keer op keer als slechtje beschuldigd te worden terwijl ik dit niet ben. En als ik hierdoor gebrek aan motivatie krijg zal ik dit ook zeker melden bij de spelleiding! Bedankt voor de tip

Naja ik heb weet niet eens wie je bent, ik weet daar niks van. Betekent gewoon dat ik je verdenk omwille van dit potje en niet omdat ik tegen je ben of wat dan ook. Ik vind je gewoon verdacht dit potje.
 

DeletedUser70854

Guest
Deze posts lijkt te duiden op voorkennis. Je zou GreenGang niet willen lynchen, waarom precies niet? waardoor was jij zo zeker dat hij een goedje was??
Mijn post was een van iemand die niet tevreden was met de huidige lynchstemming. Ik vond GG (als ik kijk naar zijn posts) geen lynchtarget...
 

DeletedUser78882

Guest
Dus dit stukje hieronder beschouw jij als 'minimale reden'? Het was dag 1, weinig informatie. Post was paar uur nadat mijn stem geplaatst was. Vind je het logisch dat het nog minimale reden zijn? Ik doe wel moeite voor mijn stem. Zijn genoeg die onder de radar blijven door het niet te doen hè..




Wauw wat ben jij erg zeg. Dus ik moet eigenlijk elk woord in jou verslag gaan benoemen. Word hier afgerekend op 3 woorden waarin ik niet op in ben gegaan..

Om erop in te gaan. Ik ben niet verder gegaan omdat ik hem deels gewoon nog vertrouw. Dat hij vertrouwen wou winnen bij andere is voor mij niet gelijk Wolfs, maar andere kant ook niet BM waardig. Mijn posts met hem was voor mij grotendeels aftasten of ik hem wel als BM wou. En niet zo zeer om te verdenken. Ja zaten stukken tussen die wat verdachter waren. Maar ik zag er nog geen wolf in. Dus dan ga ik niet doorpushen nee.



Dat weet ik, maar ik vind niet dat je mij moet afrekenen op slechte argumenten, redenen etc. Als ik nu bijvoorbeeld ook kijk is èèn van je argumenten dat mijn argumenten slecht zijn. Zonder dat je benoemd wat er slecht is. Dat zijn ook erg makkelijke argumenten die elke verdenking wel kan onderbouwen. Je komt elke keer daarop terug maar ik zie nog nergens wat er slecht aan was. Blijf vooral lekker globaal daarin en zeik andere af voor makkelijke argumenten.

Je moet je niet zo aangevallen voelen hoor. Ja ik wou een reactie op waarom je crazy niet meer vertrouwde en waarom je er dan niet op door ging. Dat heb je me nu gegeven dankje daarvoor.

Ik vond je argumenten zeker niet sterk maar heb ook gezegd dat er van nog veel meer mensen slechte tot geen argumenten zijn. Ik zie ook nergens een stem van mij op jou, dat ik je verdenk ja, maar zeker nog niet genoeg voor een stem.
 

DeletedUser78882

Guest
Mijn post was een van iemand die niet tevreden was met de huidige lynchstemming. Ik vond GG (als ik kijk naar zijn posts) geen lynchtarget...
Duid eens mooi aan waarom je hem geen lynchtarget vond. Want is natuurlijk makkelijk praten na de uitslag. Waarom vond je hem niet verdacht aan zijn posts?
 
Reactiescore
338
Ja excuses daarvoor, blijf erbij dat we niet meteen naar summer moeten wijzen, sleeping beauty zou het bijvoorbeeld gedaan kunnen hebben als nette lunch (slechts een vb geen verwijt) daar hij niet naar andere potjes kijkt/ gedachten maakt bij eerdere potjes dus alleen maar zag dat DZ dag 1-3 weg zou zijn.

Nette lunch? Die ziet ook wel in dat het dan geen nette lunch is.

Dat was niet persoonlijk, maar als je terugkijkt gebeurt mij dit elk potje weer opnieuw. En elk potje zit iedereen fout... en ik word er wel beetje moe van om keer op keer als slechtje beschuldigd te worden terwijl ik dit niet ben. En als ik hierdoor gebrek aan motivatie krijg zal ik dit ook zeker melden bij de spelleiding! Bedankt voor de tip

In WvW wordt je nu eenmaal aangevallen, probeer daar eens mee te leven.
 

DeletedUser78876

Guest
Je moet je niet zo aangevallen voelen hoor. Ja ik wou een reactie op waarom je crazy niet meer vertrouwde en waarom je er dan niet op door ging. Dat heb je me nu gegeven dankje daarvoor.

Ik vond je argumenten zeker niet sterk maar heb ook gezegd dat er van nog veel meer mensen slechte tot geen argumenten zijn. Ik zie ook nergens een stem van mij op jou, dat ik je verdenk ja, maar zeker nog niet genoeg voor een stem.

Ik verdedig me alvast, gezien laatste tijd toch altijd afhangt van het laatste uur voor de deadline. En dan heb je ook nog eens al die meeloop stemmers. Om me dan nog te moeten verdedigen voor iets wat je eerder hebt aangehaald zit ik niet op te wachten.

Overigens Castiel krijgt de groene stem van mij. Momenteel bij hem het beste gevoel dat die gewoon goed is en ervaren genoeg is.
 

DeletedUser78876

Guest
Lekker weer mijn tijd verneukt dus. Mensen wees nou eens volwassen man. Hoe kinderachtig om op zo'n manier jou zin te krijgen...
 
Bovenaan