[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #282: The Hunger Games

Reactiescore
338
Heb je trust issues ofzo? Dat jij maar één iemand kan vertrouwen omdat die nieuw is en zich in discussies mengt en die gelijk dan groene stem krijgt. En de rest vertrouw je helemaal niet. Ik heb nu eigenlijk eerder het gevoel dat je beetje vertrouwen van Sleeping wilt winnen zodat diegene aan jouw kant komt te staan en jou dus eerder zal volgen. Of sterker nog dat jij wolf bent en je daarmee eigenlijk Sleeping al wilt overtuigen om niet tegen jou te gaan keren. Ik blijf het toch opmerkelijk vinden.

Heb ik ergens gezegd dat ik de rest vertrouw? Raar dat jij mij die woorden in de mond legt. Ik heb dat nergens beweerd. Ik kijk alleen niet eerste dag zoveel naar wie ik wel en wie ik niet kan vertrouwen. Of op wie ik wel of niet kan bouwen. Tuurlijk heb je een vermoeden met alles, maar kan nooit concreet zijn. Ik vind het gewoon raar dat jij dit al gelijk hebt met een nieuwe speler.



En waar doel je hier op? Ik zie niet in wat deze post betekent. Ik zie niet in waarin je gelijk moet hebben omdat ik niet op in ging? Of is het een fout?

Jij zegt: Heb je trust issues ofzo? Dat jij maar één iemand kan vertrouwen omdat die nieuw is en zich in discussies mengt en die gelijk dan groene stem krijgt.

Dan concludeer ik dat jij dat niet hebt? Anders wijs je niet zo naar mij. Woorden in de mond leggen zou ik het niet noemen. Ik wil je duidelijk aankaarten dat voorzichtig zijn, en niemand vertrouwen, een goed iets kan zijn.

Waar ik op doelde was de keuze voor mijn groene stem. Om zo'n speciale actie namelijk aan een ervaren speler te geven, waarvan ik niet zeker ben of die goed of slecht is, is natuurlijk een gevaarlijke gok. Dan heb ik hem liever in de handen van een in mijn ogen goedje, die minder ervaren is.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser70854

Guest
Wederom is er weer een speler die deze ronde verknald heeft. Ik noem nu geen naam, maar het is wel de redenen dat ik dus niet meer in kan vallen.

Het wordt tijd dat iedereen onder zijn eigen naam gaat spelen, of bekend maken wie ze zijn, zoals Blood en PlanA ook hebben gedaan. Het is not done om iedere ronde onder een andere naam te spelen, gewoon omdat je bang bent dat mensen je kennen. Dan ben je voor mij echt een loser eerste klas. Het is spelbederf. Ik doe niet meer mee als dit zo door gaat.
Lijkt op iets wat Rens zou doen :p
 

DeletedUser74597

Guest
Prince geeft ik vandaag me rode stem, ik heb alleen geen idee nog wie bij de waffels horen maar bij deze me zinloze stem.
 
Reactiescore
2.193
Supply drop dag 1 herkansing

PlanA is de winnaar van de groene stem.


f655a66aa7da9bcf0d50c516bafa15fb.png
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser74597

Guest
Dus jij zet je stem op iemand die zonet is vervangen?? Lees jij het potje eigenlijk wel?


Makkelijke stem alweer zonder argumenten waarom deze stem DZ?
Ik was me bericht op t moment aan het schrijven via me telefoon waardoor ik dus de vervanging na t plaatsen las .
 

Deleted User - 487871837

Guest
GreenGang

Sorry dude, ik verdenk je niet, maar ik wil mezelf redden.
 

DeletedUser77898

Guest
Deadline lynch is 22:00? Ben net thuis en heb het globaal doorgelezen, maar ik zie niks sluitends. Stemmen op Hope omdat hij een trollstem plaatst. Zou je niet juist als wolf denken: dat soort dingen doe ik niet om niet op te vallen?
 

DeletedUser74597

Guest
Omdat sleepingb van die rare vragen stelde en dat er daardoor mijn belletjes gingen rinkelen stem ik op hem vandaag ..... natuurlijk lees ik t potje (al 4x )gelezen nu.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Greengang

Ik heb volgens mij ook al 2 stemmen op me en het kan laatste 10 minuten altijd hard gaan dus deze is om mezelf te redden deels ...
 

DeletedUser77898

Guest
Ik zie allemaal red acties en waarom op green? Kvind dit wel zwak... nog mensen online?!?!
 
Bovenaan