[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #282: The Hunger Games

DeletedUser78882

Guest
Geloof je zelf wat je zegt?
ja ik geloof wat ik zeg.

Als ik volgend potje hetzelfde doe als dit potje, maar slechtje ben, ga jij me gewoon als goedje bestempelen omdat ik hetzelfde speel. Wat dus jou kortzichtigheid benadrukt.
 
Reactiescore
338
Ik weet vrij zeker dat hij geen wolf is, dat heb ik erop tegen. Het vorige potje gaf die als burger ook al aan dat die het maar niks vond en met die rol er geen tijd in wilde steken (zo vatte ik het iig op) dus denk dat we hier gewoon een burger hebben. Lynchen vind ik jammer..

Ik heb tot 22:00. Ik wil graag een post zien met iemand die jij verdenkt. Met argumenten.

je laat dus de keus voor bm over aan spelers waar je geen vertrouwen in heb.
en je wil daar zelf helemaal geen stem in hebben? :|

Klopt, waarom zal ik dat doen denk je? Ik daag jullie uit om een theorie op te stellen, indien dat wordt gedaan heb ik meer leesvoer, interessante post om eerder mijn wolven te vinden. Zonder nuttige posts gaan we ze niet vinden toch?

Daarbij heb ik zelf natuurlijk de beslissing, GreenGang is verdacht voor mij. Echter (en dat wil ik dus opvragen), kan mijn stem er vanaf. Indien er goede redenen komen.

Ik vind het toch een vreemde stem. Niks tegen SleepingBeauty want die speelt fantastisch mee. Maar ik zou eigenlijk niet het risico nemen een nieuweling die net voor het eerste speelt een relatief belangrijke actie van de muizenval geven. Degene met ervaring kunnen naar mijn mening beter inschatten hoe je zo'n actie moet gebruiken, waar je op moet letten.

Ben ik het niet mee eens. Want ik geef mijn actie liever aan een goedje, dan aan een ervaren speler die later een slechtje blijkt. Blijkt SleepingBeauty een slechtje, dan is (doordat hij/zij een beginneling is) waarschijnlijk minder groot. Toch?
 
Reactiescore
1.049
Ah ja dus ik doe opgefokt? Ik ben serieus super relaxed en ben totaal niet opgefokt. Ben alleen wel aan het drinken met me vrienden in Brugge en speel mobiel dus misschien komt het daardoor haha
Drinkse dan, laat wvw dan zitten voor vanaaf
En lees maar terug, je pushed en komt redelijk chagsrijnig over
 
Reactiescore
338
Kan je in normaal Nederlands het dik gedrukte uitleggen?



Blijft de eerste deadline, dus een moeilijke keuze. Echter ben ik het hiermee wel eens met Castiel.



Had jij nog uitgelegd waarom plan A de BM-stem van jou krijgt?



En dan doet onderstaande post je niks? Denk dat daar aardig wat smileys staan. Conclusie: slecht speurwerk, niet actief op zoek



Nee, omdat ik beloof op zoek te gaan naar wolfjes en de goedjes laat winnen dit potje.
@Castiel. voor als je er overheen had gelezen. Gaat om de middelste zin. Vanwaar Plan A BM?
 
Reactiescore
1.049
Hopeful
Speelt gewoon normaal. Niet teveel eerste dag postend net als mij aangezien we er vaak op gelynched worden.
Lijkt me een perfecte kandidaat om muizenval aam te geven, weet ook hoe hij hem goed moet benutten lijkt mij ;)
Maar echt geen idee waarop ik dit moet baseren
 

DeletedUser78876

Guest
Ben ik het niet mee eens. Want ik geef mijn actie liever aan een goedje, dan aan een ervaren speler die later een slechtje blijkt. Blijkt SleepingBeauty een slechtje, dan is (doordat hij/zij een beginneling is) waarschijnlijk minder groot. Toch?

Heb je trust issues ofzo? Dat jij maar één iemand kan vertrouwen omdat die nieuw is en zich in discussies mengt en die gelijk dan groene stem krijgt. En de rest vertrouw je helemaal niet. Ik heb nu eigenlijk eerder het gevoel dat je beetje vertrouwen van Sleeping wilt winnen zodat diegene aan jouw kant komt te staan en jou dus eerder zal volgen. Of sterker nog dat jij wolf bent en je daarmee eigenlijk Sleeping al wilt overtuigen om niet tegen jou te gaan keren. Ik blijf het toch opmerkelijk vinden.
 
Reactiescore
338
Heb je trust issues ofzo? Dat jij maar één iemand kan vertrouwen omdat die nieuw is en zich in discussies mengt en die gelijk dan groene stem krijgt. En de rest vertrouw je helemaal niet. Ik heb nu eigenlijk eerder het gevoel dat je beetje vertrouwen van Sleeping wilt winnen zodat diegene aan jouw kant komt te staan en jou dus eerder zal volgen. Of sterker nog dat jij wolf bent en je daarmee eigenlijk Sleeping al wilt overtuigen om niet tegen jou te gaan keren. Ik blijf het toch opmerkelijk vinden.

Jij ziet de wind wel van voren komen hé? Nee, ik vind dit een goede stem. Ik wil helemaal niks inwinnen, ik wil gewoon goed stemmen. Ik vertrouw de rest inderdaad niet, en een beetje zwak als jij dat op dag 1 al wel doet. En mijn burgemeesterstem, ik weet niet, ik heb wel een aantal spelers die ik goed vind spelen, maar die vind ik momenteel verdacht. Dus dan is de keuze snel gemaakt.
 
Reactiescore
338
Heb je trust issues ofzo? Dat jij maar één iemand kan vertrouwen omdat die nieuw is en zich in discussies mengt en die gelijk dan groene stem krijgt. En de rest vertrouw je helemaal niet. Ik heb nu eigenlijk eerder het gevoel dat je beetje vertrouwen van Sleeping wilt winnen zodat diegene aan jouw kant komt te staan en jou dus eerder zal volgen. Of sterker nog dat jij wolf bent en je daarmee eigenlijk Sleeping al wilt overtuigen om niet tegen jou te gaan keren. Ik blijf het toch opmerkelijk vinden.

Daarbij heb ik gelijk met het vorige bericht, want ga je er verder inhoudelijk niet meer op in.
 

Deleted User - 487871837

Guest
als jij je al afvraagt of nits zijn stem serieus is of niet.
Waarom zet je zelf dan dat soort stem.

hij kan nu precies hetzelfde zeggen als jou. je kan beter wat minder trollen en zoeken. Nu geef je alleen de indruk dat je niet wil zoeken en alleen wat gaat trollen omdat je het leuk vind??

Ik vraag me af of zijn stem een daadwerkelijke counter is op mijn overduidelijke trollstem, dat is het verschil.
 

DeletedUser78882

Guest
Voor iemand die de gehele tijd op stemmen loopt te hameren vind ik dit een matige keuze. Waarom stem je niet op SleepingBeauty of de persoon waar jij je bm-stem op hebt?

Ik ga voor mijn groene stem op SleepingBeauty om de volgende redenen:
- Een nieuwe speler die gelijk zo actief deelneemt, en zo actief meedenkt ontvangt sowieso een +1! Probs.
- Zoveel bijdragen, mengen in discussies, ik heb een sterk gevoel dat jij een goedje bent.

Ik ga mijn BM-stem niet plaatsen. Ik zou hem op SB (sleepingbeauty) plaatsen, maar die wil ze niet ontvangen. Ik heb bij alle andere spelers nog geen goed gevoel.

Mijn lynch-stem gaat naar GreenGang. Wat hem op twee stemmen brengt. Dit kan dus een definitieve lynch worden. Indien er mensen het hier niet mee eens zijn, kaart dit dan aan voor de deadline EN niet na de deadline. Waarom stem ik GG?
- Plaatst een gemakkelijke stem, gebaseerd op niks. Want zijn onderzoek is niet goed uitgevoerd (zie mijn post hierboven).
- Plaatst posts, waar wij tot nu toe nog niks aan hebben gehad.
@GreenGang. ik hoor graag iets van je.
Je mag je BM stem wel geven hoor, zit er niets mee in. Alleen denk ik niet dat ik met 1 stem ver ga komen haha.
Ik hoop vooral dat ik een goed potje speel en dat het leuk blijft :D.
 
Reactiescore
93
Ik wijzig mijn stem toch nog.

DZ -> SleepingBeauty

Juist omdat hij een nieuwe speler is, wil ik hem de kans geven een event actie te krijgen. Ik zie meermaals gezegd worden dat het naar een ervaren speler moet, maar ik geef graag een nieuwe speler de kans
 

Deleted User - 487871837

Guest
Niet zo zeer een behoefte, ik ben alleen geen fan van het laatste uur activiteit. Vooral omdat het dan veel te druk is met mensen die afwachten en inhaken op alles. En ja er zijn veel nietszeggende posts en veel niet posters. Dag 1 is nogal erg aftasten en kan je bijna over niemand een zekerheid spreken. Ik wil niet gelijk op de actievere gaan, anders geraakt het potje misschien dood.

Voor nu houd ik hem ook nog op Greengang. Puur omdat hij te gespeeld overkomt voor mij nu ook met dat hij zijn wachtwoord kwijt was, school heeft tot precies 22:00 etc. Of dit is de waarheid, wat ik op zich wil geloven hoor. Maar laatste tijd heb ik ook erg gevoel dat mensen hier nogal graag over willen liegen. Dat die nu geen motivatie heeft of juist als iets wilt gebruiken om minder aandacht te vangen. In beide laatste gevallen vind ik mijn stem waardig op hem. Ook het verdenken van jou met het smileygebruik zegt voor mij genoeg om mijn stem nog zo te laten

Makes sense.
Snap je nu beter wel, als iedereen afwacht schiet je er ook niks mee op.

Ik weet vrij zeker dat hij geen wolf is, dat heb ik erop tegen. Het vorige potje gaf die als burger ook al aan dat die het maar niks vond en met die rol er geen tijd in wilde steken (zo vatte ik het iig op) dus denk dat we hier gewoon een burger hebben. Lynchen vind ik jammer..

Hoe ben je hier zo zeker van?

Hopeful
Speelt gewoon normaal. Niet teveel eerste dag postend net als mij aangezien we er vaak op gelynched worden.
Lijkt me een perfecte kandidaat om muizenval aam te geven, weet ook hoe hij hem goed moet benutten lijkt mij ;)
Maar echt geen idee waarop ik dit moet baseren

Dankjewel he
 

DeletedUser78876

Guest
Jij ziet de wind wel van voren komen hé? Nee, ik vind dit een goede stem. Ik wil helemaal niks inwinnen, ik wil gewoon goed stemmen. Ik vertrouw de rest inderdaad niet, en een beetje zwak als jij dat op dag 1 al wel doet. En mijn burgemeesterstem, ik weet niet, ik heb wel een aantal spelers die ik goed vind spelen, maar die vind ik momenteel verdacht. Dus dan is de keuze snel gemaakt.

Heb ik ergens gezegd dat ik de rest vertrouw? Raar dat jij mij die woorden in de mond legt. Ik heb dat nergens beweerd. Ik kijk alleen niet eerste dag zoveel naar wie ik wel en wie ik niet kan vertrouwen. Of op wie ik wel of niet kan bouwen. Tuurlijk heb je een vermoeden met alles, maar kan nooit concreet zijn. Ik vind het gewoon raar dat jij dit al gelijk hebt met een nieuwe speler.

Daarbij heb ik gelijk met het vorige bericht, want ga je er verder inhoudelijk niet meer op in.

En waar doel je hier op? Ik zie niet in wat deze post betekent. Ik zie niet in waarin je gelijk moet hebben omdat ik niet op in ging? Of is het een fout?
 

Deleted User - 2075062

Guest
Drinkse dan, laat wvw dan zitten voor vanaaf
En lees maar terug, je pushed en komt redelijk chagsrijnig over

Totaal niet de bedoeling en wel de laatste emotie die ik heb nu haha

@Castiel. voor als je er overheen had gelezen. Gaat om de middelste zin. Vanwaar Plan A BM?

Ik stem standaard op PlanA of Jordy omdat ik dat de sterkste spelers vind en dat is nu dus niet anders.
 
Reactiescore
2.193
Supply drop dag 1

Alvorens alles van start ging, werd … beloond met een cadeautje. Wat de bedoeling was, of hoe het gebruikt moest worden wist hij/zij nog niet. Hij besloot het in het tinnenkokertje bij te houden en stak het in zijn tas.

Het is een gelijkspel tussen PlanA en Crazy. Jullie hebben tot 21:30 om te kiezen tussen deze twee
.


d9a921981716e3c44e7910a5d8da10b0.png
 

Deleted User - 487910658

Guest
Hopeful
Speelt gewoon normaal. Niet teveel eerste dag postend net als mij aangezien we er vaak op gelynched worden.
Lijkt me een perfecte kandidaat om muizenval aam te geven, weet ook hoe hij hem goed moet benutten lijkt mij ;)
Maar echt geen idee waarop ik dit moet baseren

Weinig posten op dag 1 omdat je gelyncht wordt, is niet de juiste reden. Het zal zijn dat je zaken gewoon fout formuleert dan.
Daar word je niet beter in door het te schuwen.
 

DeletedUser78876

Guest
Ik ga ook voor PlanA, ondanks ik eerst op Crazy zat. Vertrouw hem deels niet meer en bij PlanA zal de actie ook goed liggen.
 

Deleted User - 487910658

Guest
@Dragonwoman Logisch tot dat je muizenval bij een ervaren speler wilt? Dat je dat niet wil is gewoon enorm verdacht. Daar kan ik echt niet bij. Het is nou ook gewoon zo dat de ervaren spelers dit beter kunnen inschatten en dit event kan later een (groot) verschil maken. Als je niet weet hoe je het moet uitspelen, heb je er niks aan.

Dit gezegd zijnde, terug PlanA
 
Bovenaan