[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #260

DeletedUser74597

Guest
De reden dat ik Jens de kans wil geven heeft eigenlijk niets met trollen te maken ....
Al trollen jullie allemaal aan 1 stuk door :D vind het wel leuk do.

Ik zie alleen de oudere garde WvW spelers BM stemmen krijgen,In de laatste dozijn aan spelletjes. En ja die zijn bedreven en sterker in vinden dan de meeste nieuwe (hier bedoel ik niets negatiefs mee)
Ik wil dat ook eens iemand anders de BM kans gunnen om zich te bewijzen .
Vond die text alleen leuker als uitleg.:):):)
 

DeletedUser8414

Guest
De reden dat ik Jens de kans wil geven heeft eigenlijk niets met trollen te maken ....
Al trollen jullie allemaal aan 1 stuk door :D vind het wel leuk do.

Ik zie alleen de oudere garde WvW spelers BM stemmen krijgen,In de laatste dozijn aan spelletjes. En ja die zijn bedreven en sterker in vinden dan de meeste nieuwe (hier bedoel ik niets negatiefs mee)
Ik wil dat ook eens iemand anders de BM kans gunnen om zich te bewijzen .
Vond die text alleen leuker als uitleg.:):):)
Ik ben dan ook de beste van de nieuwe garde dus compleet terechte stem. Daarvoor hoef je jezelf niet te verantwoorden. :D
 

DeletedUser8414

Guest
Was blaas jouw maatje niet? Jaloers dat hij ook andere vriendjes hier heeft? :D

Wat doen jullie moeilijk en stem op mij.
Ik had het over de maatjes Single Malt en Blue.

wbjimo is trouwens mijn maatje niet meer want hij stemde iemand anders als BM.

Time, omdat hij dan hopelijk stopt met zagen en ik blue en sander langs geen kanten vertrouw. :D
 

DeletedUser72524

Guest
Ik had het over de maatjes Single Malt en Blue.

wbjimo is trouwens mijn maatje niet meer want hij stemde iemand anders als BM.

Time, omdat hij dan hopelijk stopt met zagen en ik blue en sander langs geen kanten vertrouw. :D

Waarom vertrouw je ons niet, maar planB wel?
 

DeletedUser8414

Guest
Waarom vertrouw je ons niet, maar planB wel?
Op zich vertrouw ik nog niemand.

Maar jij en blue vond ik gisteren zo een raar spelletje spelen dat ik dat risico niet neem op één van jullie te stemmen.
 

DeletedUser72524

Guest
Op zich vertrouw ik nog niemand.

Maar jij en blue vond ik gisteren zo een raar spelletje spelen dat ik dat risico niet neem op één van jullie te stemmen.

Kan je verklaren waarom het een raar spelletje is of beter waarom het anders is dan ons gedrag?

BTW Sander, want heb altijd gezegd dat een bepaald persoon niet meer presteert zoals zijn begintijden, dus wanneer hij het wel doet moet hij ook beloond worden. Dus hierbij: planb
 

DeletedUser8414

Guest
Kan je verklaren waarom het een raar spelletje is of beter waarom het anders is dan ons gedrag?
Jij doet het wel vaker op deze manier. Maar de paar potjes die ik van blue zag startte hij nooit zo agressief met een directe stem als ik me goed herinner. Vervolgens merk jij daar niks aan op maar ga je er gewoon in mee, daarom komt het voor mij gespeeld over. Reden genoeg voor mij om niet op jullie te stemmen.
 

DeletedUser72524

Guest
Jij doet het wel vaker op deze manier. Maar de paar potjes die ik van blue zag startte hij nooit zo agressief met een directe stem als ik me goed herinner. Vervolgens merk jij daar niks aan op maar ga je er gewoon in mee, daarom komt het voor mij gespeeld over. Reden genoeg voor mij om niet op jullie te stemmen.

Jens je bent geen domme jongen, ik heb het gevoel dat je expres wil negeren dat het gewoon een begin troll moment was zoals vaak in het begin. Vrijwel iedereen merkte het op en jij ging ook meedoen met deze sferen, waarom ga je het nu opeens op een andere manier benaderen, Jenskeeeuh?
 

DeletedUser77710

Guest
Ik stem ook voor jens

Hij trollt graag eens en de reden die ik wil geven, heeft Jessica gezegd
 

DeletedUser8414

Guest
Jens je bent geen domme jongen, ik heb het gevoel dat je expres wil negeren dat het gewoon een begin troll moment was zoals vaak in het begin. Vrijwel iedereen merkte het op en jij ging ook meedoen met deze sferen, waarom ga je het nu opeens op een andere manier benaderen, Jenskeeeuh?
Ik negeer niet dat het een troll was, had ik het 100% serieus genomen had ik ook al echt gestemd. Maar als ik ook maar de minste twijfel erbij heb stem ik liever iemand anders als BM. Dat kan je mij niet kwalijk nemen toch?
 

DeletedUser77710

Guest
Een conclussie trekken vanuit een trollgesprek is niet 100% clean hoor, vind ik toch. :)
 

DeletedUser63354

Guest
Jij doet het wel vaker op deze manier. Maar de paar potjes die ik van blue zag startte hij nooit zo agressief met een directe stem als ik me goed herinner. Vervolgens merk jij daar niks aan op maar ga je er gewoon in mee, daarom komt het voor mij gespeeld over. Reden genoeg voor mij om niet op jullie te stemmen.

'Agressief met een directe stem.'

Je schijnt het toch behoorlijk serieus te nemen.
 
Bovenaan