[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #260

Reactiescore
167
Heerlijk gedaan time!


TimeforplanB

Dit ga ik niet laten passeren. Je zat bewust op een burger; je wou Blaasje verdacht maken.

Stalov ging wel duidelijk mee met sir thrones in deze quote... misschien is hij ook wel wolf dan?
 
Reactiescore
2.196
Nee stalov was als eerst. Maar stalov pakt altijd iemand die vorige ronde een goedje gelynched heeft dus idk.

Sander blij met je bm stem Nu? :)
 

DeletedUser8414

Guest
Na het doorlezen van de posts van sir thrones heb ik eigenlijk maar één conclusie, hij heeft overal constant links met mij gemaakt, dus ik wacht er al op tot jullie mij daarvoor gaan lynchen. Want daartegen kan ik me toch niet verdedigen.
 

DeletedUser72524

Guest
Waarom Jens dan toch wolf is!
Ja mensjes ik weet dat ik het wilde uitstellen tot morgen ivm welp en zijn claim, maar het is nu gewoon te opvallend. Ik zei al vanaf dag 1 dat er een duidelijk samenhang was tussen Jens en Sir Thrones. Nu blijkt Sir Thrones wolf te zijn en is er een grote kans dat Jenskeuh zijn medewolf is. Waarom? Om de rare stem van Sir Thrones om Jenskeuh BM te maken. Ik blijk nu gelijk te hebben met Sir Thrones, dankzij PlanB die alle credits krijgt. Maar waarschijnlijk heb ik dus ook gelijk met Jens.

Nee ik heb dat ook door. Toch zint mijn stem op Jens niet. Opeens. Ik heb het idee dat de wolven een bm willen en dat Jens hun beste keus is. Vooral omdat er een vos is, iets wat niet direct een wolf aanwijst.

Ik merk dat ik nu al een tunnelvisie heb op Jens en sir Thrones. En tunnelvisies zijn altijd gevaarlijk dag 1, dus hopelijk dat anderen ook naar hen kunnen kijken en hun oordeel erover geven. Dan zal ik tot vnv ook nog zoeken naar anderen.

Dan als dit niet genoeg is, op het moment dat PlanB Sir Thrones wilde beulen probeerde Jens nog te zorgen dat het werd uitgesteld tot morgen zodat er wel een infectie door kon gaan. Zoals te zien is in onderstaande quote.

Beul lijkt me beter voor morgen zodat een bewezen beul niet geïnfecteerd kan worden.

Nu Sir Thrones wolf is, wijst alles en dan ook alles erop dat Jens wolf is. Gaan we hem lynchen? Nee, waarom? Lena de Hyena claimt jager, dus de ideale situatie om twee twijfelgevallen weg te werken. Dus mocht Lena vandaag gewoon jager te zijn ben ik blij dat hij zijn schot op Jens zet en wil ik nogmaals benadrukken om dit te doen. Want dat Jens nu wolf is moet voor iedereen duidelijk zijn hoop ik.
 

DeletedUser72524

Guest
Na het doorlezen van de posts van sir thrones heb ik eigenlijk maar één conclusie, hij heeft overal constant links met mij gemaakt, dus ik wacht er al op tot jullie mij daarvoor gaan lynchen. Want daartegen kan ik me toch niet verdedigen.

Goed dat je het zelf zegt, maar jij hebt ook links met hem gemaakt dus een beetje toevallig is het niet?
 

DeletedUser8414

Guest
Haha, ik had het nog maar net gezegd. Maar je bent fout.

Uw call of je het risico neemt of niet Sander.
 

DeletedUser72524

Guest
Haha, ik had het nog maar net gezegd. Maar je bent fout.

Uw call of je het risico neemt of niet Sander.

IDFC, een burger verliezen is niet erg ;), maar weet vrijwel zeker dat je wolf bent, dus ik maak me er nu niet echt druk om.

De quotes doelde ik vooral dat je opeens de beulactie op Sir Thrones wilde uitstellen op morgen zodat hij zijn infectie kon doen. Zeer verdacht!
 

DeletedUser8414

Guest
IDFC, een burger verliezen is niet erg ;), maar weet vrijwel zeker dat je wolf bent, dus ik maak me er nu niet echt druk om.
Dan ga je vandaag uw ogen heel hard uitkijken als je mijn rol ziet. Want ik ben geen wolf. Sir thrones heeft links gemaakt met mij, dus ik snap uw verdenking helemaal. Als Lena jager is wordt het een pijnlijke dag voor de goedjes.
 

DeletedUser72524

Guest
Dan ga je vandaag uw ogen heel hard uitkijken als je mijn rol ziet. Want ik ben geen wolf. Sir thrones heeft links gemaakt met mij, dus ik snap uw verdenking helemaal. Als Lena jager is wordt het een pijnlijke dag voor de goedjes.

Tjaa ik geloof dat Lena als jager de wolf Jens doodschiet. Dus ik maak me niet zorgen dat ik doodga ;). En als Lena wolf is dan is er ook een wolf dood, en wss hebben we de andere wolf ook op het oog.
 

DeletedUser8414

Guest
IDFC, een burger verliezen is niet erg ;), maar weet vrijwel zeker dat je wolf bent, dus ik maak me er nu niet echt druk om.

De quotes doelde ik vooral dat je opeens de beulactie op Sir Thrones wilde uitstellen op morgen zodat hij zijn infectie kon doen. Zeer verdacht!
Die post had ik ook niet gemaakt als ik wolf ben. Jullie onderschatten mij zo hard. Volgens mij ben ik gewoon een goede wolf maar faal ik keihard als goedje wat nu aan het gebeuren is.
 

DeletedUser8414

Guest
Tjaa ik geloof dat Lena als jager de wolf Jens doodschiet. Dus ik maak me niet zorgen dat ik doodga ;). En als Lena wolf is dan is er ook een wolf dood, en wss hebben we de andere wolf ook op het oog.
Hoeveel trakteer je als je ongelijk hebt? :D
 

DeletedUser8414

Guest
Betaal je een hele avond mijn drank? Want dan kom ik wel eens naar Breda hoor. :D
 
Bovenaan