[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #260

DeletedUser77639

Guest
Mono waarom zou je als goedje je eigen willen redden en als slechtje niet?
ik snap je vraag niet goed? xD.
Waarom zou je jezelf als goedje niet willen redden?

Ik vind het raar dat jij er blaasje uitneemt, in plaats van Lena die al iets meer verdacht werd, en ook meer stemmen had.
 
Reactiescore
2.196
ik snap je vraag niet goed? xD.
Waarom zou je jezelf als goedje niet willen redden?

Ik vind het raar dat jij er blaasje uitneemt, in plaats van Lena die al iets meer verdacht werd, en ook meer stemmen had.

Het is anthraxxis, die speelt nu puur om Jens te pesten.
 

DeletedUser66944

Guest
Ik zat ook te denken waarom de vos niet zou gepost hebben. Misschien had die dag 1 3 goedjes (time [bm], ik [blue die zo verdacht werd] & nog iemand) en post die niets omdat er infectie mogelijk zou zijn als hij dat voor dag 3 post
 

DeletedUser8414

Guest
Ik zal jullie alvast even op weg helpen om te winnen, monobear is een wolfje. Moest ik nu stefan zijn dan had ik nog 'mvg' gezegd en was ik weer weg, maar ik zal het zelfs toelichten waarom. :eek:

Lenov

alleen al voor je BM stem :').

Nee grapje niets te persoonlijk, ik verdenk blue gewoon nog niet op dit moment, en aangezien ik nu weg moet en pas vannacht terug ben zet ik inderdaad een erg makkelijke lynch. Mijn excuses
Deze stem slaat nergens op. Ok, het is vroeg en je wil iets doen, vorig potje werd Yankee later als goedje gezien omdat hij heel vroeg op een medewolfje stemde en toen verdween. Misschien wil jij nu deze tactiek toepassen?

Ik heb vorig potje samen met tigor gespeeld.
Toen was ze slechtje, en zei ze zo goed als niets in het potje, maar ze las wel alles.
Het feit dat ze nu wel gewoon post, en op de manier dat ze altijd al doet, veel vragen maar verder niet veel, geeft mij toch weer aan dat ze gewoon een goedje is.
Ik vind Tigor ook vrij obvious goedje, maar het op deze manier verdedigen van iemand is dan weer verdacht. Goodwill kweken voor later?

Ik zeg ook niet dat het niet mogelijk is, alleen vind ik al die rare uitspraken over haar heel vreemd, aangezien ik niet veel verdachts zie bij haar.
Net zoals altijd speelt ze haar eigen spelletje, stelt veel vragen, en dit doet ze heel veel als ze goedje is.

Als je naar vorig potje kijkt, had ze bijna geen posts en was ze slechtje. en zat ze ook niet te zoeken naar antwoorden.
Ze kan best haar speelstijl aanpassen al zie ik geen aanpassing tot dusver.



Naar mijn mening zit ze nu wel actief te posten, op de manier dat ze altijd al heeft gedaan, blijkbaar heb je vorig potje dan toch niet zo goed gelezen als je vind dat het precies hetzelfde is want dat is het helemaal niet. uitleg staat boven je quote.

Ik zeg nergens dat ze geen slechtje kan zijn, maar ik zie haar voorlopig meer als goedje dan slechtje.
Idem.

Gaan we weer tunnelen? :D.

Ik denk eerder dat het Lenov niet is, al is het verdacht, zijn rijmpjes vallen veel te hard op. Lijkt me niet dat hij zich zo hard wil laten opvallen als wolfje.
Subtiele verdediging van Lenov?

Jessica wat speel je verdacht, je lijkt verdacht veel zin te hebben in dit potje?
Normaal ga je niet zo hard in de verdediging, en zet je ook bijna geen argumenten bij je lynch stemmen, en nu plots probeer je er toch iets aan toe te voegen.
Lekker makkelijke stem wel, normaal als je dreigt de lynch te zijn, ga je oprecht lopen roepen dat je goedje bent en ze alweer een foute keuze maken, maar deze keer verdedig je jezelf gewoon, al dat ik dit een aangename verassing vind, vind ik het heel erg verdacht.
Dag 2, deze keer een stem op een easy target zonder degelijke onderbouwing.

het is niet dat ik lenov wil verdedigen hoor, ik vind het alleen te opvallend, en ik denk niet dat hij zich zo hard zal laten opvallen op deze manier.
Opnieuw Lenov verdedigen.

ik troll tenminste niet zo hard als sommige andere en ik denk dat jij dan vooral niet goed kan lezen als ik niets spel inhoudelijk post.
Zo heb je er andere dat maar wat stemmetjes zetten en verder hoor je ze ook niet.

Ik zeg inderdaad dat het een aangename verassing zou zijn, maar net daarom vind ik het nu zo verdacht, omdat ze niet speelt hoe ze normaal speelt als ze een burger is. Dus ja dat vind ik verdacht, al is het wel fijn om te zien dat als ze goedje is, ze toch probeerd te veranderen :).

Ik doe dit omdat ik mijn mening ook inbreng, waarom ik vind dat iemand niet wolfs is of waarom net wel, omdat ik hopelijk net zoals jou niet teveel goedjes gaan lynchen en de wolfjes eruit gooien.
Trollen zie jij dus als negatief, dat haalde je eerder ook al aan terwijl dat wel degelijk discussies opwekt, wil je deze discussies niet?

Dag 1 kan heks zijn geweest/slet evt. Net zoals op dag 2 is dit mogelijk.

Ik verwacht wellicht ook meerdere dubbele rollen aangezien er zo weinig inzitten.

Kans dat er geen beginwolf is vind ik klein tot onmogelijk

ik ben altijd online, zodra mijn pc openstaat, wat niet wil zeggen dat ik er ook degelijk ben.
Daarbij ben ik alles wat aan het lezen maar het knaagt me dat er al 2 dagen geen lunch is geweest.
en dat op 20 en dan op 19 spelers,

Dan vraag ik me eerder af of ze het vergeten zijn een dag, of ze echt gewoon heel ongelukkig zijn momenteel.
Je wil wel erg graag posten over de lunch en de rollen, dat is interessant, dat wil ik niet ontkennen, maar je hint er vaak naar. Alsof het jou pijn doen?

wel leuk dat dit zowat je enige inbreng is elke dag.
Spreek voor jezelf? :D

Voor ik aan de quote's begin wil ik graag even erbij vertellen dat op dit moment de lynch als volgt stond:
Jessica 1x
monobear 1x
lena 3x
blaasje 1x
time 2x
Jenskeuh 1x

Opzich niets mis mee, maar plots komt Time opzetten met deze post:



Waarom blaasje? als ik het goed voor heb heb ik ook niet gelijk een post gevonden waarom je lina geen goed lynch target vind, dit lijkt me hier al op een losse reddingsactie.



En hier doe je het weer, toch iedereen proberen mee te krijgen op blaasje. Als je jezelf wil redden kan je ook zeggen dat ze gewoon op Lena moeten stemmen? beter nog, de kans was al niet zo groot meer dat jij de lynch zou zijn, waardoor je dus heel makkelijk jezelf ook kon gaan redden door je stem naar Lena te veranderen, maar ook dat doe je niet. waardoor het nog net iets meer lijkt als een reddingsactie.



En deze quote, is al helemaal vreemd, zoals je ziet had Jessica die dag 1stem.
Dus Lena had zichzelf helemaal niet gered, als niemand had gevolgd met Time.
Waarom stemde je niet op Time als je jezelf wou redden, of op dat moment kon je ook gewoon blaasje stemmen.
Niet zo goed aan het opletten aangezien het al duidelijk was dat blaasje eruit ging?

Lena

Nadat ik er u op attent maak dat je weinig inbrengt maar veel leest voel je u toch verplicht om een theorie te maken tegen iemand. Hij komt best geforceerd over en tevens tegen iemand die zich toch niet verdedigd.

Monobear

Als we juist zitten gok ik morgen op Lenov.
 
Reactiescore
167
Hmm ik ga vandaag sowieso weer op Lena stemmen,

Voor ik aan de quote's begin wil ik graag even erbij vertellen dat op dit moment de lynch als volgt stond:
Jessica 1x
monobear 1x
lena 3x
blaasje 1x
time 2x
Jenskeuh 1x

Opzich niets mis mee, maar plots komt Time opzetten met deze post:



Waarom blaasje? als ik het goed voor heb heb ik ook niet gelijk een post gevonden waarom je lina geen goed lynch target vind, dit lijkt me hier al op een losse reddingsactie.



En hier doe je het weer, toch iedereen proberen mee te krijgen op blaasje. Als je jezelf wil redden kan je ook zeggen dat ze gewoon op Lena moeten stemmen? beter nog, de kans was al niet zo groot meer dat jij de lynch zou zijn, waardoor je dus heel makkelijk jezelf ook kon gaan redden door je stem naar Lena te veranderen, maar ook dat doe je niet. waardoor het nog net iets meer lijkt als een reddingsactie.



En deze quote, is al helemaal vreemd, zoals je ziet had Jessica die dag 1stem.
Dus Lena had zichzelf helemaal niet gered, als niemand had gevolgd met Time.
Waarom stemde je niet op Time als je jezelf wou redden, of op dat moment kon je ook gewoon blaasje stemmen.
Niet zo goed aan het opletten aangezien het al duidelijk was dat blaasje eruit ging?

Lena

Dit vind ik wel netjes gevonden opzich... ik heb gisteren niet helemaal meegekregen waarom WBJIMO lynch was geworden omdat ik niet thuis was, maar het lijkt er op dat er een wolfje is gered

Lena dus ook weer voor mij vandaag
 

DeletedUser8414

Guest
Hmm ik ga vandaag sowieso weer op Lena stemmen,



Dit vind ik wel netjes gevonden opzich... ik heb gisteren niet helemaal meegekregen waarom WBJIMO lynch was geworden omdat ik niet thuis was, maar het lijkt er op dat er een wolfje is gered

Lena dus ook weer voor mij vandaag
Makkelijk meelopen. Het is dat ik je dit sneller als goedje dan als slechtje zag doen dat ik er niet over zal vallen. :D
 
Reactiescore
182
Ik blijf erbij dat Lena aka Anthraxxis anders speelt dan normaal.
Tel daar t gedrag van de afgelopen dagen bij op, met name het redden van zichzelf door op jessica te gooien ipv op Time.

Lena de Hyena.
 
Reactiescore
167
Makkelijk meelopen. Het is dat ik je dit sneller als goedje dan als slechtje zag doen dat ik er niet over zal vallen. :D

Meelopen? Gozer ik zat gisteren als eerste op Lena
 

DeletedUser8414

Guest
Meelopen? Gozer ik zat gisteren als eerste op Lena
Korte termijn geheugen dan. :(

Ik vind de vele stemmen op Lena op zich wel leuk en ik zou er ook al willen op stemmen, maar dan gaan mensen mij weer beschuldigen van te persoonlijk spelen. :mad:
 
Bovenaan