[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #260

DeletedUser76681

Guest
Ik las ook dat Time niet akkoord was met hoe blue reageerde?
 
Reactiescore
182
Dit is exact wat ik met schijnheiligheid bedoel.

Je formuleert alles zo correct, zodat je hoopt dat minder ervaren mensen je posts slikken als zoete koekjes.
Je probeert het niet met argumenten, maar met zinsopbouw.

Dit is een beproefde wolventactiek welke ik in het verleden vaak ben tegengekomen op andere fora
.

Welk? Beter even voorbeelden noemen, anders vind ik het een zwak argument.
Verder heb ik, ondanks dat ik redelijk nieuw ben zelf, een aantal potjes gespeeld met Jenskeu en heb ik hem, ongeacht rol, altijd gezien met een nette formulering.
 

DeletedUser66944

Guest
Nou beter zal het voor mij niet worden voor de deadline vrees ik aangezien ik blijf LoLlen... Had niet verwacht dat ik zo snel zou moeten in springen. Mijn 2 grote verdachten tot dusver zijn Jens & Jessica.

Jens trollt best wat en gaat nogal snel mee met theoriën van andere mensen. Heb zowat het zelfde gevoel bij hem als het potje waar hij g/s koppel was met blaasje & hij redelijk snel door de mand viel.

Vond de theorie van green wel mooi gevonden, zouden dingen zijn waar ik ook naar kijk (speelstijl van andere mensen). Persoonlijk kan ik nooit echt blue lezen want hij speelt altijd redelijk neutraal. Ook al is de theorie fout van green vind ik wel dat zijn zoeken vanuit een goedjes perspectief is.

Jessica vind ik verdacht omdat ze best op haar punctuatie probeert te letten en ook mede dat ze jens als bm kiest & ik hem niet vertrouw.

Zie ook niet direct een bm staan van blue dus bij deze planB .

Vanaf morgen probeer ik actiever mee te doen :)
 

DeletedUser8414

Guest
Nou beter zal het voor mij niet worden voor de deadline vrees ik aangezien ik blijf LoLlen... Had niet verwacht dat ik zo snel zou moeten in springen. Mijn 2 grote verdachten tot dusver zijn Jens & Jessica.

Jens trollt best wat en gaat nogal snel mee met theoriën van andere mensen. Heb zowat het zelfde gevoel bij hem als het potje waar hij g/s koppel was met blaasje & hij redelijk snel door de mand viel.

Vond de theorie van green wel mooi gevonden, zouden dingen zijn waar ik ook naar kijk (speelstijl van andere mensen). Persoonlijk kan ik nooit echt blue lezen want hij speelt altijd redelijk neutraal. Ook al is de theorie fout van green vind ik wel dat zijn zoeken vanuit een goedjes perspectief is.

Jessica vind ik verdacht omdat ze best op haar punctuatie probeert te letten en ook mede dat ze jens als bm kiest & ik hem niet vertrouw.

Zie ook niet direct een bm staan van blue dus bij deze planB .

Vanaf morgen probeer ik actiever mee te doen :)
Ik speelde toen echt anders hoor als ik me goed herinner. Jij had me toen door omdat ik na mijn ondoordachte stem ietwat verrast reageerde toen er een muizenval was. Ik plaatste toen ook een eigen theorie tegen een zwakke deelnemer wat toen gewoon makkelijk was. Dat doe ik hier niet dus ik zie de gelijkenissen niet echt.
 

DeletedUser

Guest
Ik speelde toen echt anders hoor als ik me goed herinner. Jij had me toen door omdat ik na mijn ondoordachte stem ietwat verrast reageerde toen er een muizenval was. Ik plaatste toen ook een eigen theorie tegen een zwakke deelnemer wat toen gewoon makkelijk was. Dat doe ik hier niet dus ik zie de gelijkenissen niet echt.

je stemde anders wel makkelijk op mij?
Of ben ik geen zwakke deelnemer hihi
 

DeletedUser8414

Guest
je stemde anders wel makkelijk op mij?
Of ben ik geen zwakke deelnemer hihi
Als je even gaat terugkijken zal je zien dat ik daar een volledig verzonnen theorie samengesteld had. Dat heb ik hier niet gedaan, ik heb alleen gestemd omwille van uw goedkope verdenking op mij, dat noem ik geen theorie. Of je een zwakke deelnemer bent zal nog moeten blijken want ik ken u verder niet.
 

DeletedUser76681

Guest
Waarom speel je net als vorig potje, zelf geen inbreng en enkel vragen en halve stook posts?

waarom zou ik hetzelfde spelen? dat was idd een barslecht potje van mij. Daarbij, wilde ik gewoon weten waarom Green die personen 'verdacht' vind. En hoe hij over jou denkt.
en ik zie niet in waarom ik zou gaan stoken. Ik wilde gewoon een antwoord op mijn vraag.
 
Reactiescore
2.196
Sorry ik vind alles te geforceerd overkomen om blue er uit te stemmen. Hij probeert het serieus goed te praten en ik zie zijn punt. Daarbij vind ik time te erg inhaken op een klein dingetje van blue. Zeker op dag 1. En dan helemaal als er zo'n kinderachtige stem volgt van time.

Blue

Als de stem puur was omdat hij debiel zei dan had je gelijk. Alleen was het ergens anders op gebaseerd.

Sorry Blue, maar dit lijkt best wel geforceerd boos worden:D.

PlanB vertoont zijn hoi ik ben een vrouw gedrag dus lijkt goedje.

Shut up altijd hetzelfde gedoe ben eens origineel. :D

Even een vraag:
Kan het geen gepland spel zijn?
Time die hard op Blue gaat, blue gefrustreerd word, zodat Blue er mogelijk uit wordt gestemd, wolf blijkt te zijn, en dan Time die een soort van half bewezen goedje is?
Soort van kamikaze actie zeg maar?

Leek mij een valide mogelijkheid.

Over mijn lijk dat ik daarmee instem.
 

DeletedUser

Guest
Welk? Beter even voorbeelden noemen, anders vind ik het een zwak argument.
Verder heb ik, ondanks dat ik redelijk nieuw ben zelf, een aantal potjes gespeeld met Jenskeu en heb ik hem, ongeacht rol, altijd gezien met een nette formulering.

Kan je mijn vraag ook even beantwoorden?

natuurlijk. Even overheen gekeken.

Op ogame speelde ik vroeger heel veel wvw. En ook op andere gamingforumsites, maar daar waren de wolventactieken vaak om aardig gevonden te willen worden door heel beschaafd gedrag tentoon te spreiden.

Dus daar zal ik mijn focus op leggen.
 

DeletedUser8414

Guest
natuurlijk. Even overheen gekeken.

Op ogame speelde ik vroeger heel veel wvw. En ook op andere gamingforumsites, maar daar waren de wolventactieken vaak om aardig gevonden te willen worden door heel beschaafd gedrag tentoon te spreiden.

Dus daar zal ik mijn focus op leggen.
Ik vind wel dat je zo'n tactiek alleen maar kan gebruiken als je mensen al een tijdje kent. Want ik ben altijd beschaafd dus dan ga ik in jouw ogen altijd wolf zijn?
 
Reactiescore
2.196
waarom zou ik hetzelfde spelen? dat was idd een barslecht potje van mij. Daarbij, wilde ik gewoon weten waarom Green die personen 'verdacht' vind. En hoe hij over jou denkt.
en ik zie niet in waarom ik zou gaan stoken. Ik wilde gewoon een antwoord op mijn vraag.

Toen was je wolf en je spel nu lijkt er erg op alleen was je toen helemaal stil en nu stel je nog vragen.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind wel dat je zo'n tactiek alleen maar kan gebruiken als je mensen al een tijdje kent. Want ik ben altijd beschaafd dus dan ga ik in jouw ogen altijd wolf zijn?

Misschien moet jij dan je speelstijl aanpassen.
 

DeletedUser76681

Guest
Klopt time, toen wist ik idd niet wat ik moest doen.
en nu ik eens actief ben, wil ik toch meer mijn best doen.

Nu wilde ik gewoon ff kijken buiten de discussie met blue. en vind ik het onnodig om daar op verder te gaan.
Aangezien Freaker totaal anders speelt dan Blue. en hem dus even terzijde wilde houden.
 
Reactiescore
182
natuurlijk. Even overheen gekeken.

Op ogame speelde ik vroeger heel veel wvw. En ook op andere gamingforumsites, maar daar waren de wolventactieken vaak om aardig gevonden te willen worden door heel beschaafd gedrag tentoon te spreiden.

Dus daar zal ik mijn focus op leggen.

Danku danku.

Verder sluit ik me bij jens aan.
Als je deze tactiek zou willen hanteren; dien je ofwel de afgelopen potjes terug te lezen, of inderdaad pas na een tijdje spelen.
 

DeletedUser

Guest
Dus als ik het goed begrijp moet ik als ik goedje bent me niet beschaafd gedragen? :eek: Je meent dit echt?

Ja? Zo heb ik altijd gespeeld daar. Voor zover het tegendeel niet bewezen is hou ik vast aan mijn strategie :).
 
Bovenaan