[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #254

DeletedUser66944

Guest
Zo dat is dus juist hetgene dat Sander graag doet als slechtje zijnde. Grappig dat Svennie met die opmerking komt terwijl Sander juist dit tegen mij op skype zei:

[22:21:56] Sander | Mars: rest is toch te dom om mij te doorzien :)
[22:22:16] Sander | Mars: Mijn triomfen als wolf waren allemaal expres dag 1/2 verdacht worden
[22:22:28] Sander | Mars: zodat ik me kan verdedigen wanneer er genoeg opties zijn en dus goodwill kweken :)
[22:22:44] Sander | Mars: Dat ga ik nu ook gewoon doen
 
Reactiescore
770
Zo dat is dus juist hetgene dat Sander graag doet als slechtje zijnde. Grappig dat Svennie met die opmerking komt terwijl Sander juist dit tegen mij op skype zei:

[22:21:56] Sander | Mars: rest is toch te dom om mij te doorzien :)
[22:22:16] Sander | Mars: Mijn triomfen als wolf waren allemaal expres dag 1/2 verdacht worden
[22:22:28] Sander | Mars: zodat ik me kan verdedigen wanneer er genoeg opties zijn en dus goodwill kweken :)
[22:22:44] Sander | Mars: Dat ga ik nu ook gewoon doen


Sander14

Jessica dan maar hehe
 
Reactiescore
976
Dag vriendjes en vriendinnetjes,

Sander zit extreem veel uitroeptekens te gebruiken. :eek:

Symbolische BM stem ter motivatie naar Stalov. Make me proud.
 

DeletedUser63354

Guest
Zullen we ons allemaal ff niet als hofnar gedragen? Is nogal vervelend als we moeten kiezen tussen verschillende potentiele hofnarretjes.
 

DeletedUser66944

Guest
Ik ben de bokor, wat is dat voor rol nu? Nog nooit van gehoord.
 

DeletedUser72524

Guest
Succes allemaal,

Hofnar zal er wel niet inzitten idd, met netwerken kun je jezelf best wel makkelijk stiekem verdacht maken en dan win je zo...

Dit is DE kans voor jessica om BM te worden, 1/28e kans om precies te zijn :O

Enorm en dan ook enorm verdacht om mij te volgen met mijn bizarre theorie dat er geen hofnar in zit. Het was duidelijk een val van me.

Sander14

Goeie WvW speler, heeft me al aardig verrast in hoeverre men hem kan vertrouwen en schaadt dat vertrouwen niet.

Kan mij achter hem scharen voor de BM stem.

Thx Stalove

dubbelposten is hier een hobby?

Sanderverdomme zeg, je gaat je toch niet gedragen als een mod?

het enthusiasme spat er ook echt van af sander xD.

Dat klopt!

Inderdaad dan lijkt het alsof je actief bent en probeert mee te zoeken naar de slechtjes. Alleen heb ik het wel door dat Sander dit als wolf zijnde graag doet.

Waarom moet je dit meteen op mij focussen. Yankee en ik hadden daarvoor allebei 1 keer gedubbelpost waar Yankee meest recent was en duidelijk mod-sympathisant Robbeke op doelde.

kom kom freaker dit is zelfs voor jou te gemakkelijk om al iemand als wolf te benoemen na een uur na de start.

Inderdaad, ik sta ook perplex hoe simpel uitgerekend Freaker Play meegaat. Hij kent mijn speelstijl en zou beter moeten weten.

Zo dat is dus juist hetgene dat Sander graag doet als slechtje zijnde. Grappig dat Svennie met die opmerking komt terwijl Sander juist dit tegen mij op skype zei:

[22:21:56] Sander | Mars: rest is toch te dom om mij te doorzien :)
[22:22:16] Sander | Mars: Mijn triomfen als wolf waren allemaal expres dag 1/2 verdacht worden
[22:22:28] Sander | Mars: zodat ik me kan verdedigen wanneer er genoeg opties zijn en dus goodwill kweken :)
[22:22:44] Sander | Mars: Dat ga ik nu ook gewoon doen

Haha:D, dit heb ik inderdaad gezegd. Kan ik niet om heen draaien. Maar goed als een Wolf gedragen is wat anders dan een Wolf zijn.

Sander14

Jessica dan maar hehe

Robverdomme had ik eindelijk een bm stem:(

Dag vriendjes en vriendinnetjes,

Sander zit extreem veel uitroeptekens te gebruiken. :eek:

Symbolische BM stem ter motivatie naar Stalov. Make me proud.

Oow ja, thx dat je t zegt. Ik heb in het verleden ook een potje gehad waar ik teveel uitroeptekens gebruikte, waardoor ik (onterecht) als verdacht werd gezien. Ik zie geen verband waarom ik het nu wel weer uitroeptekens gebruik, hoe dan ook zal ik er op letten!

Zullen we ons allemaal ff niet als hofnar gedragen? Is nogal vervelend als we moeten kiezen tussen verschillende potentiele hofnarretjes.

Godver ik heb nu al een hekel aan de hofnar. Natuurlijk geeft het een extra dimensie wie verdacht is, maar het is zo makkelijk om in een netwerkpotje als hofnar te winnen. Ik wil hierom de wolven ook als opdracht geven om iddere potentiële hofnar te lunchen (fak sportief lunchen dit potje). En daarnaast hoop ik dat juist de hofnar/engel zich voor het leuke van dit potje zich niet verdacht proberen te maken en anders voor de deadline je rol claimen.

Ik ben de bokor, wat is dat voor rol nu? Nog nooit van gehoord.

Dit vind ik nou een typische hofnar Move. Freaker play is niet zo noob dat hij een slechtjes rol gaat claimen.
 

DeletedUser72524

Guest
De bokor is de ziener van de wolven... Maar lekkere vroege claim weer...

Goedemorgen Yankee, ik zal is dubbelposten voor onze mod Robbeke. Hopelijk gaat ie mij niet melden:).

Hoe dan ook: Freaker Play --> Yankee. Heel apart dit. Je gelooft klaarblijkelijk freakers claim en daarbij benoem jezelf dat het een slechtjes rol is. Hoe de fak stem je dan niet op hem en word je boos dat hij claimt?
 

DeletedUser

Guest
Goedemorgen Yankee, ik zal is dubbelposten voor onze mod Robbeke. Hopelijk gaat ie mij niet melden:).

Hoe dan ook: Freaker Play --> Yankee. Heel apart dit. Je gelooft klaarblijkelijk freakers claim en daarbij benoem jezelf dat het een slechtjes rol is. Hoe de fak stem je dan niet op hem en word je boos dat hij claimt?

Juist voor de reden die je boven aangaf, veel te makkelijk om als hofnar zijnde te gaan claimen, Ik word niet boos dat hij claimed? Vind het alleen lekker vroeg. Tuurlijk geloof ik niet dat je een slechtje claimed, dat zou mooi stom zijn toch?
 

DeletedUser72524

Guest
Juist voor de reden die je boven aangaf, veel te makkelijk om als hofnar zijnde te gaan claimen, Ik word niet boos dat hij claimed? Vind het alleen lekker vroeg. Tuurlijk geloof ik niet dat je een slechtje claimed, dat zou mooi stom zijn toch?

Iedere basis psycholoog zou weten dat je met deze afweging anders zou reageren.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik wil me beschikbaar stellen voor BM gewoon omdat ik lief ben ....aanhouder wint hoop ik ooit ;):D:D:D:D:D

Jessica, je krijgt m van mij (alleen blauw wil.niet echt lukken...)

@Capriiikill! Jouw berekeningen klopen aan geen kant. Jouw hypothese is ongefundeerd en daarnaast is het behoorlijk verdacht dat je het woordje "ongeveer" gebruikt. Aangezien je nu een nuance wil brengen in je hypothese.

@Wolfer play Goedkope counter, en daarnaast vind ik netwerkpotjes het einde, dus mij ongemotiveerd noemen is compleet misplaatst.



Om heel eerlijk te zijn! Ik vind echt dat Jessica dit verdient! Jessica is niet de beste wvw-speler, sorry dat ik dit zeg. Maar is wel iemand die altijd meedoet en altijd haar best doet. Van mij mag ze nu BM worden! Jessica!

Dus het verschil zit hem erin of ik jet woordje 'ongeveer' gebruik of niet? Wauw.

Mijn laatste post voor vandaag! Ik geloof niet dat er zowel een Engel als Hofnar in zit? Waarom niet? Lytheau lijkt me een plausibele spelleider, waardoor hij wel weet wanneer hij een potje kapot maakt. Beide rollen er in doen is desastreus. Sterker nog ik durf met zekerheid te zeggen dat er geen Hofnar in zit, ik gok dat hofnar alleen als schijnrol op de spelerslijst staat.

Dit lijkt mij aannemelijk, de engel kan maar 1 dag winnen, zodra de hofnar een beetje handig is en overblijft tot de laatste +/- 8 spelers is het easy.

Enorm en dan ook enorm verdacht om mij te volgen met mijn bizarre theorie dat er geen hofnar in zit. Het was duidelijk een val van me.
Thx Stalove
Sanderverdomme zeg, je gaat je toch niet gedragen als een mod?
Dat klopt!
Waarom moet je dit meteen op mij focussen. Yankee en ik hadden daarvoor allebei 1 keer gedubbelpost waar Yankee meest recent was en duidelijk mod-sympathisant Robbeke op doelde.
Inderdaad, ik sta ook perplex hoe simpel uitgerekend Freaker Play meegaat. Hij kent mijn speelstijl en zou beter moeten weten.
Haha:D, dit heb ik inderdaad gezegd. Kan ik niet om heen draaien. Maar goed als een Wolf gedragen is wat anders dan een Wolf zijn.
Robverdomme had ik eindelijk een bm stem:(
Oow ja, thx dat je t zegt. Ik heb in het verleden ook een potje gehad waar ik teveel uitroeptekens gebruikte, waardoor ik (onterecht) als verdacht werd gezien. Ik zie geen verband waarom ik het nu wel weer uitroeptekens gebruik, hoe dan ook zal ik er op letten!



Godver ik heb nu al een hekel aan de hofnar. Natuurlijk geeft het een extra dimensie wie verdacht is, maar het is zo makkelijk om in een netwerkpotje als hofnar te winnen. Ik wil hierom de wolven ook als opdracht geven om iddere potentiële hofnar te lunchen (fak sportief lunchen dit potje). En daarnaast hoop ik dat juist de hofnar/engel zich voor het leuke van dit potje zich niet verdacht proberen te maken en anders voor de deadline je rol claimen.

Dit vind ik nou een typische hofnar Move. Freaker play is niet zo noob dat hij een slechtjes rol gaat claimen.
De laatste keer dat ik engel claimde wilden ze me dag 2 gaan lynchen en won een andere engel het spel. Het is dus niet aangeraden als engel te claimen!
 

DeletedUser72524

Guest
Jessica, je krijgt m van mij (alleen blauw wil.niet echt lukken...)

Dus het verschil zit hem erin of ik jet woordje 'ongeveer' gebruik of niet? Wauw.

Dit lijkt mij aannemelijk, de engel kan maar 1 dag winnen, zodra de hofnar een beetje handig is en overblijft tot de laatste +/- 8 spelers is het easy.

De laatste keer dat ik engel claimde wilden ze me dag 2 gaan lynchen en won een andere engel het spel. Het is dus niet aangeraden als engel te claimen!

Dat van ongeveer was een duidelijk eerste dags troll momentje. Dat van de hofnar was alleen een test momentje, aangezien het een nieuwe rol is zou het best kunnen dat hij er in zit. Ten slotte wat een kut potje was dat zeg, wel verreweg meest kut potje ooit.
 

DeletedUser74005

Guest
Ik claim engel dus lynch mij vandaag maar, want ik wil winnen.

Mijn skype is hetzelfde als mn AFnaam,kom vanmiddag online.
 

DeletedUser16501

Guest
Ik heb het snel doorgelezen zover ik kon. Vanaf vanavond kan ik pas echt actief zijn.
 

DeletedUser35251

Guest
Zo dat is dus juist hetgene dat Sander graag doet als slechtje zijnde. Grappig dat Svennie met die opmerking komt terwijl Sander juist dit tegen mij op skype zei:

[22:21:56] Sander | Mars: rest is toch te dom om mij te doorzien :)
[22:22:16] Sander | Mars: Mijn triomfen als wolf waren allemaal expres dag 1/2 verdacht worden
[22:22:28] Sander | Mars: zodat ik me kan verdedigen wanneer er genoeg opties zijn en dus goodwill kweken :)
[22:22:44] Sander | Mars: Dat ga ik nu ook gewoon doen

Haha:D, dit heb ik inderdaad gezegd. Kan ik niet om heen draaien. Maar goed als een Wolf gedragen is wat anders dan een Wolf zijn.

Je doet er nu grappig over in de hoop dat straks niemand je meer verdenkt. Alles maar een beetje met een grapje wegvagen maar ondertussen wel gewoon je wolven spel kunnen spelen.
 

DeletedUser66944

Guest
Ik wil best wel op DZ stemmen hoor zodat hij wint. Morgen kunnen we nog altijd Sander lynchen.
 
Bovenaan