[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #254

DeletedUser35251

Guest
Mijn stem op Anthraxxis is trouwens geplaatst omdat hij maar niet wilt antwoorden waarom hij dit potje anders speelt dan zijn vorige potjes terwijl die vraag hem meerdere keren gesteld is.

Ook werd hij gisteren 'in leven gehouden' toen iedereen vlug op DZ meeging stemmen. Indien Anthraxxis slechtje is dan ligt de weg open naar nog meer vangsten.

Hij moest van Arlene blijkbaar actief mee gaan doen dit potje. En voor vrouwen doet Stefan (bijna) alles.
 

DeletedUser18987

Guest
Mijn stem op Anthraxxis is trouwens geplaatst omdat hij maar niet wilt antwoorden waarom hij dit potje anders speelt dan zijn vorige potjes terwijl die vraag hem meerdere keren gesteld is.

Ook werd hij gisteren 'in leven gehouden' toen iedereen vlug op DZ meeging stemmen. Indien Anthraxxis slechtje is dan ligt de weg open naar nog meer vangsten.

Ik heb niet op Anthraxxis gestemd maar dit zijn wel goede redenen vind ik.
Heb die vraag inderdaad al meerdere keren gesteld maar geen enkel antwoord gehad.
Dat is wel erg vreemd.
 

DeletedUser1435

Guest
doe niet zo onzinnig. jullie stemmen op het meest bewezen goedje dit slaat echt alles jullie verdienen mijn aanwezigheid niet eens. mocht ik toch overleven doe ik geen ene kanker meer.
 

DeletedUser76681

Guest
Lynch dag 2

Eindelijk dachten de bewoners een slechtje gevonden te hebben.
het was een spannende stemming met een hele hoop reddingsacties, en wanhoopstemmen.
dat de burgemeester uiteindelijk de doorslag heeft moeten geven!

1. Freaker Play -> Westkip
2. Jokersbrain ->
3. GreenGang. -> Sander14 -> Anthraxxis
4. Energy. -> Sander14
5. Yankee60 -> Sander14
6. Time4planB -> Anthraxxis
7. Marneus Calgar -> Anthraxxis
8. Westkip -> Svennieboys -> Sander14 -> BI
9. Jessicavd -> Sander14
10. McAwesome
11. Jenskeuh -> anthraxxis
14. Svennieboys -> Greengang
15. MonoBear -> Anthraxxis
16. Anthraxxis -> Sander14
18. Robbeke -> Greengang
19. Stalov -> Sander14
20. Loveher
21. Big Bear -> Stalov
22. Moonlight -> Sander 14
23. Beast Incarnate. -> Westkip
24. .Royalist. -> Robbeke
25. Sander14 -> Anthraxxis -> GreenGang.
26. Yellow -> Robbeke
27. Capricorno -> Anthraxxis
28. Dirk-JanusIV


Sander14 : 6
Westkip: 2
Anthraxxis: 9
BI: 1
Greengang: 2
Robbeke: 2
Stalov: 1


Anthraxxis was lynch, hij was
Burger
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
976
Jammer dat Anthraxxis eruit is. Zoals velen weten was hij één van mijn vertrouwenspersonen. Maar een orakel is belangrijker (ook al is de kans groot dat die morgen lunch of gewelpt zal worden). We kunnen misschien waardevolle informatie halen uit zijn actie.
 
Reactiescore
3.586
Mijn stem is helaas niet goed gerekend zie ik, had echt in het vetgedrukt gezet en in het rood maar werkte niet omdat ik zijn AF naam kopieerde en mocht niet meer bewerken. Maar mijn stem heeft uiteindelijk niet de doorslag gegeven dus maakt opzich niet uit.
 

DeletedUser76681

Guest
Lunch dag 2


De wolven profiteerde van hun kansen en namen hierbij geen rekening met smeekbedes.
Ze blijven ongenadig en lunchen met veel smaak!

Hier een stukje en daar een stukje,
Nu zijn de wolfjes klaaaaaaaaaar!


.Royalist was lunch, hij was
Psychopaat!



Na wat onrust in het dorp,
bleef er niet veel meer over.

Helaas mocht het niet baden, maar ook het lichaam van Energy teruggevonden. Het verontrustende de bewoners nog
meer omdat er happen in haar lichaam waren!
Zij was
Orakel
 
Reactiescore
976
Sander14

Wie wist dat Energy orakel was? Ik, Jessica & Royalist. Jessica heb je dat tegen nog iemand gezegd? Ik ging het orakelbericht vandaag krijgen.
 
Bovenaan