[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #221

DeletedUser63354

Guest
Ja en als je die tactiek nou gewoon niet panklaar legt voor de wolven om ze er nog eens voor te waarschuwen zou het misschien nut hebben..
 
Reactiescore
1.367
ok , ik vraag om te claimen en iedereen stemt onmiddellijk op mij ...

Nigga, de enigste die er profijt van heeft om te claimen zijn de wolfen...
 
Reactiescore
976
Ja en als je die tactiek nou gewoon niet panklaar legt voor de wolven om ze er nog eens voor te waarschuwen zou het misschien nut hebben..

Niet zo chagrijnig doen. Iedereen met een beetje inzicht weet dat en zal daar al over nagedacht hebben. Alsnog trappen velen in de val, en ook ditmaal zal het gebeuren.
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser76251

Guest
Sander14, we zaten vorig potje behoorlijk op 1 lijn.
En van wat ik ervan zag speelde hij best goed.
 

DeletedUser

Guest
Exact, elke goede WvW speler. Iets wat ik ook weet en daarom zeg, ook al trollt Sieb graag. Vandaar het antwoord op A Step Back.

Dat zou ik dan liever van hem horen dan van jou.

Niet zo chagrijnig doen. Iedereen met een beetje inzicht weet dat en zal daar al over nagedacht hebben. Alsnog trappen velen in de val, en ook ditmaal zal het gebeuren.

Het is ook wel lastig, niet reageren is namelijk ook verdacht.
 

DeletedUser73803

Guest
Good luck have fun en mijn god, al die gestreste reacties op een simpele troll D:
 

DeletedUser75763

Guest
Mijn BM stem gaat naar Panda Beer, speelde het speed spelletje nog wel goed, had ook als enige orasu door op t einde. Dus hij verdiend het wel voor mij

Dit is geen speed spelletje. Verder lijkt het me beter om je BM stem op een ervaren speler zet. Hoe weet je of deze speler na één goed speed potje hier de juiste keuzes zal maken. Bij een ervaren speler is dat uiteraard ook niet gegarandeerd maar ligt de kans een stuk hoger.
 
Reactiescore
519
zo kom je anders niet over <3
 

DeletedUser65747

Guest
pr0sieeb Enige die blijkbaar het spelletje door heeft.
 
Bovenaan