[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #191 - In rep en roer

DeletedUser

Guest
Wolfjes zitten nu te doen alsof ze rondliepen met een sticker op hun voorhoofd "ik ben wolf".
Vele goedjes waren super actief: Flexibility, Kong Qiu, Dark-Knight, Quechua en mezelf, dan vallen posts van inactievelingen echt niet extreem op hoor. Zoals ik eerder zei dit potje, "wie niets zegt, kan niets verkeerd zeggen".

Dat inactief zijn of op de achtergrond houden een teken van wolf zijn is, is dan ook weer niet helemaal juist want nonkel jos was ook opvallend afwezig en bleek dan goedje te zijn.

Misschien dat er es een regel moet komen in verband met het aantal posts? Bv. 5-10 posts per deadline? En om te voorkomen dat het potje te snel stopt wegens doodvallen aan inactiviteit, kan de spelleider dan beslissen dat de wolfjes persoon x moeten lunchen wegens inactiviteit. Heeft iedereen het minimum aantal posts, mogen de wolfjes dan uiteraard kiezen wie ze lunchen.


Want met alle respect, gezien de regel die Kunjack en Stan Marsh hadden gesteld bij het openen van dit potje (verplicht zijn om te stemmen), moesten bappos, cgrain en sule slimad eigenlijk doodvallen aan inactiviteit, zou D-A-I gelynched zijn en capricorno gelunched. We zouden theoretisch gezien 5 spelers moeten hebben zien sterven na nacht #1. (= 9 spelers over)
Wellicht zouden dan Kong Qiu, dark-knight en mezelf dan één voor één gevolgd zijn aan de lynch en zou rukurt dit wel overleefd hebben en telkens iemand eruitgelunched hebben (de vraag is maar wie) (= 3 spelers over)
Mocht rukurt het overleefd hebben, dan zou nacht #5 beslissend geweest zijn, of rukurt al dan niet gelynched zou worden door de 2 overgebleven goedjes.

Dit scenario had een dus veel spannender potje opgeleverd en eerlijker! ;)
 

DeletedUser63648

Guest
Quote uit openingspost: "Dan nog mag je nooit meer dan 1 lynchstemming missen"

learn to read.
 

DeletedUser66220

Guest
Bappos omdat jij zo inactief was kon ik niet mijn tactiek op jou toepassen! Daardoor ging het hele potje fout, voorderest heb ik een sublieme tactiek!
 

DeletedUser66220

Guest
Quote uit openingspost: "Dan nog mag je nooit meer dan 1 lynchstemming missen"

learn to read.

Weet ik, maar BM + lynch = 2. Dat is in 2 dagen 0 posts. Na 4 dagen had ie iets van 17 posts, na 4 dagen was het potje voorbij. Sorry maar je mag van mij na 2 dagen niets zeggen vervangen worden of doodvallen.
 

DeletedUser63648

Guest
En flex, jij speelde als enige niet als een drol dus daarom ben jij geïnfecteerd.

En ja, ik was misschien moeilijk te pakken, maar Bappos was het zeer zeker niet. Daarom begon iedereen ook te roepen over Bappos, er werd alleen niks mee gedaan. En dat komt doordat jullie zo slecht speelden ;)
 

DeletedUser63648

Guest
Alsnog had ik dan niet dood hoeven vallen. Ik had wel een BM stem geplaatst.
 

DeletedUser66220

Guest
Ik heb hierboven toch gezegd dat ik het alleen over bappos had, jij was inactief maar jou hadden we ook kunnen pakken. Maar ik ben gewoon van mening dat bappos te inactief was om hem te ontdekken. Ja ik heb hem ook genoemd, maar je kon geen theorie maken op het feit na, ja hij is inactief.
En ik had al verwacht geinfecteerd te worden :p
 

DeletedUser16768

Guest
Ik heb hierboven toch gezegd dat ik het alleen over bappos had, jij was inactief maar jou hadden we ook kunnen pakken. Maar ik ben gewoon van mening dat bappos te inactief was om hem te ontdekken. Ja ik heb hem ook genoemd, maar je kon geen theorie maken op het feit na, ja hij is inactief.
En ik had al verwacht geinfecteerd te worden :p

Wat een onzin, dag 3 heb ik genoeg domme dingen gepost.
De ruzie tussen Angelino en Dark-knight zorgde er voor dat de goedjes verloren.
 

DeletedUser

Guest
Wolven doen net of ze goed hebben gespeeld, ze waren gewoon een inactief zooitje. Rukurt erbuiten gelaten natuurlijk.
Een BM-stem van Cgrain, daar kunnen we ook zoveel mee hé.

Goedjes zijn gewoon verloren, omdat de wolven(behalve Rukurt) inactief waren.
 

DeletedUser16768

Guest
Wolven doen net of ze goed hebben gespeeld, ze waren gewoon een inactief zooitje. Rukurt erbuiten gelaten natuurlijk.
Een BM-stem van Cgrain, daar kunnen we ook zoveel mee hé.

Goedjes zijn gewoon verloren, omdat de wolven(behalve Rukurt) inactief waren.

Ik zeg nergens dat ik goed gespeeld heb?
Ik zeg dat de goedjes slecht gespeeld hebben.

Dit laffe gedoe met het op inactiviteit gooien is onzin. Nogmaals dag 3 was ik prima actief en hadden de goedjes veel meer kunnen doen. Iedereen zat helemaal in de discussie Dark-knight vs. Angelino dat niemand nog daaromheen keek. Ja 1 iemand en die ging voor Nonkel Jos, een ander goedje.
 

DeletedUser

Guest
Wat een onzin, dag 3 heb ik genoeg domme dingen gepost.
De ruzie tussen Angelino en Dark-knight zorgde er voor dat de goedjes verloren.

Gezien de lynchstemmen zat vrijwel meer dan de helft van de goedjes het te zoeken tussen de meest actieve personen: dark-knight en mezelf.
Want ook ik had vermeld dat ik een vermoeden had dat tussen de inactievelingen wel één wolfje tussen zou kunnen zitten, maar ik had niet verwacht dat er daar 2 wolven tussen zouden zitten.

Ik denk dat ik in naam van alle goedjes mag spreken als ik zeg dat niemand verwacht had dat niemand van de super actieve spelers slechtje zou geweest zijn. Ik denk dat iedereen zeker was dat tussen de super actieve op zijn minst 1 wolfje zat.
 

DeletedUser16768

Guest
Gezien de lynchstemmen zat vrijwel meer dan de helft van de goedjes het te zoeken tussen de meest actieve personen: dark-knight en mezelf.
Want ook ik had vermeld dat ik een vermoeden had dat tussen de inactievelingen wel één wolfje tussen zou kunnen zitten, maar ik had niet verwacht dat er daar 2 wolven tussen zouden zitten.

Ik denk dat ik in naam van alle goedjes mag spreken als ik zeg dat niemand verwacht had dat niemand van de super actieve spelers slechtje zou geweest zijn. Ik denk dat iedereen zeker was dat tussen de super actieve op zijn minst 1 wolfje zat.

Dat is wat iedereen verkeerd dacht ja.
 

DeletedUser73803

Guest
Ik zeg nergens dat ik goed gespeeld heb?
Ik zeg dat de goedjes slecht gespeeld hebben.

Dit laffe gedoe met het op inactiviteit gooien is onzin. Nogmaals dag 3 was ik prima actief en hadden de goedjes veel meer kunnen doen. Iedereen zat helemaal in de discussie Dark-knight vs. Angelino dat niemand nog daaromheen keek. Ja 1 iemand en die ging voor Nonkel Jos, een ander goedje.

Beetje laat, vind je niet?
 

DeletedUser13565

Guest
Dit betekent duidelijk meer voor jou dan voor mij.

Wat wil je dat ik doe? Bappos en cgrain nu dood laten vallen? Dan had rukurt alsnog gewonnen denk ik :D

Van mij hoef je helemaal niks te doen, maar het had je gesierd als je net als een Cgrain/Stan marsh zo sportief was om je fout toe te geven. Zelfde geldt voor Bappos natuurlijk. Ja, ik werk ook, betekent niet dat je helemaal niet op hoeft te komen dagen. Jammerlijk al die excuusjes haha.
 

DeletedUser16768

Guest
Van mij hoef je helemaal niks te doen, maar het had je gesierd als je net als een Cgrain/Stan marsh zo sportief was om je fout toe te geven. Zelfde geldt voor Bappos natuurlijk. Ja, ik werk ook, betekent niet dat je helemaal niet op hoeft te komen dagen. Jammerlijk al die excuusjes haha.

Excuusjes...

Het is geen excuus, ik geef alleen aan dat ik toen er niet was. Dat ik inactief was die 2 dagen is helemaal waar, maar dat de goedjes mij niet konden pakken op dag 3 is onzin.
 

DeletedUser

Guest
Van mij hoef je helemaal niks te doen, maar het had je gesierd als je net als een Cgrain/Stan marsh zo sportief was om je fout toe te geven. Zelfde geldt voor Bappos natuurlijk. Ja, ik werk ook, betekent niet dat je helemaal niet op hoeft te komen dagen. Jammerlijk al die excuusjes haha.

Ik heb dit al dertig keer gezegd, maar daar gaan we maar weer.
1. Dat er geen heks was was echt een fout van mij bij de indeling, mijn excuses hiervoor.
2. Als ik er elke nacht was geweest hadden stan en ik samen de inactievelingen kunnen kicken eventueel. Maar dat hebben we uitgesteld totdat we daar samen over hadden kunnen beslissen. Wij zagen ook niet echt aankomen dat de wolven binnen 3 dagen gewonnen zouden hebben.

En bappos zegt het al; Dag 3 waren alle wolven gewoon best wel actief en de goedjes hadden er niets op.
 
Bovenaan