[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #191 - In rep en roer

DeletedUser

Guest
Nee dat is het juist niet. Dat hij er niet kon zijn kon hij niks aan doen. Zo simpel is het. Ik durfde het niet aan, terwijl ik het wel misschien had moeten doen. Staat los van kunjack volgens mij? :eek:

Laat het maar rusten verder, dat de goedjes geen enkele wolf wisten pakken is niet onze schuld.
 
Reactiescore
1.577
Ik was een beetje te druk dit weekend om me er echt op te gooien. Wilde vandaag wel al op Bappos gaan, maar dat komt alleen omdat ik Angelino had getest op wolf zijn. Anders was het Angelino geweest.
 

DeletedUser13565

Guest
Laat het maar rusten verder, dat de goedjes geen enkele wolf wisten pakken is niet onze schuld.

Laat het maar rusten en dan nog even gauw de discussie afsluiten met je eigen heel discutabele standpunt zo werkt het niet Kunjack
 

DeletedUser

Guest
Dit betekent duidelijk meer voor jou dan voor mij.

Wat wil je dat ik doe? Bappos en cgrain nu dood laten vallen? Dan had rukurt alsnog gewonnen denk ik :D
 

Deleted User - 2265087

Guest
Wat een onzin. Dag 1 en 2 ja, dag 3 was ik prima actief.

Dus, je bent meer dan de helft van de tijd inactief geweest. Goed gedaan:) :eek:


En Bappos is wel verdacht stil, zoals hij als wolf wel vaker is.

Dit stond nog in mijn afscheidsbrief, en in eerste instantie had ik Cgrain daar ook bij staan, maar die het ik uiteindelijk nog wel weggehaalt. Stiekem toch een wolfje aangewezen:eek:

En Stan, je kan ook altijd andere mensen vragen om hun mening als je niet weet je of je iemand dood moet laten vallen of niet. Zoals bijvoorbeeld Jodude, hij deed niet mee, en heeft wel inzicht daarvoor denk ik zo.

Waarschijnlijk had hij je aangeraden om Bappos dood te laten vallen. Wat ook wel terecht was. Ik heb in 1 dag bijna meer posts gemaakt dan hij in 3 dagen. 15 om 19.
 

DeletedUser16768

Guest
Bappos is vaker stil als hij wolf is :D:D

De potjes beginnen gewoon vaak op vrijdag en ik ben altijd op vrijdag en zaterdag druk met werk.
Verder ben ik de afgelopen 5 potjes geloof ik 4x wolf geweest.
 

DeletedUser63354

Guest
Ik heb ook vaak genoeg een actieve Bappos als wolf gezien. Argumenten met inactief etc is gewoon pure shit want als we het dan toch over Bappos hebben, die is ook vaak genoeg inactief als burger.
 

DeletedUser

Guest
Er waren inderdaad duidelijk mensen die volgens de duidelijk opgestelde regel moest gekicked worden. Het weinig posten van de wolfjes leed er natuurlijk toe dat de goedjes het tussen de goedjes gingen gaan zoeken.
Anderzijds moet ik Kunjack ook wel volgen in het feit dat rukurt dit misschien alsnog zou gewonnen hebben. Ik denk niet dat ik op nacht #4 op hem zou gestemd hebben, net zoals ik op nacht #3 ook zeker niet op hem ging stemmen. Ik was er namelijk van overtuigd dat hij de dronkaard was. Verdedigde me iets te opvallend en gaf zelfs enkele keren met duidelijke signalen aan om voor Dark-Knight te gaan om te lynchen. Ik had na nacht #2 te horen gekregen dat de dronkaard m'n rol heeft proberen te raden, enja, ik linkte rukurt's gedrag aan het feit dat de dronkaard me heeft trachten te raden.

Uiteindelijk was dit wel een gemakkelijk potje voor de wolven vind ik toch. Naar activiteit had duidelijk iets strikter opgetreden mogen worden, zoals voorgeschreven in de regels!
 

DeletedUser16768

Guest
Er waren inderdaad duidelijk mensen die volgens de duidelijk opgestelde regel moest gekicked worden. Het weinig posten van de wolfjes leed er natuurlijk toe dat de goedjes het tussen de goedjes gingen gaan zoeken.
Anderzijds moet ik Kunjack ook wel volgen in het feit dat rukurt dit misschien alsnog zou gewonnen hebben. Ik denk niet dat ik op nacht #4 op hem zou gestemd hebben, net zoals ik op nacht #3 ook zeker niet op hem ging stemmen. Ik was er namelijk van overtuigd dat hij de dronkaard was. Verdedigde me iets te opvallend en gaf zelfs enkele keren met duidelijke signalen aan om voor Dark-Knight te gaan om te lynchen. Ik had na nacht #2 te horen gekregen dat de dronkaard m'n rol heeft proberen te raden, enja, ik linkte rukurt's gedrag aan het feit dat de dronkaard me heeft trachten te raden.

Uiteindelijk was dit wel een gemakkelijk potje voor de wolven vind ik toch. Naar activiteit had duidelijk iets strikter opgetreden mogen worden, zoals voorgeschreven in de regels!

Dag 3 heb ik genoeg posts gemaakt waarop jullie me hadden kunnen pakken.
Was zelf zelfs verbaasd over mijn eigen posts soms.
 

DeletedUser66220

Guest
Bappos je bent de helft van de tijd inactief geweest dat is niet goed te praten
 

DeletedUser16768

Guest
Bappos je bent de helft van de tijd inactief geweest dat is niet goed te praten

Helft is al minder dan wat je eerst loopt te verkondigen.
Dag 1 en 2 was ik inactief ja, dat geef ik gerust toe. Maar je moet niet zeggen dat je me niet had kunnen pakken als wolf.
 

DeletedUser66220

Guest
Helft is al minder dan wat je eerst loopt te verkondigen.
Dag 1 en 2 was ik inactief ja, dat geef ik gerust toe. Maar je moet niet zeggen dat je me niet had kunnen pakken als wolf.

De helft is toch de helft, de spelleiding heeft in het opzicht van jou gefaald. Over cgrain heb ik minder te zeggen gewoon een inactieve wolfj, maar wel actief genoeg om niet dood te vallen.
 

DeletedUser16768

Guest
De helft is toch de helft, de spelleiding heeft in het opzicht van jou gefaald. Over cgrain heb ik minder te zeggen gewoon een inactieve wolfj, maar wel actief genoeg om niet dood te vallen.

Cgrain heeft minder posts :eek:
 

DeletedUser63648

Guest
beter verdeeld, dat wel. Maar bappos was obvious wolf, want die ging allemaal alarmzinnen roepen. Daar had je hem makkelijk op kunnen pakken. Ze waren zelfs zo opvallend dat zelfs ik er wat van moest zeggen.
 

DeletedUser66220

Guest
beter verdeeld, dat wel. Maar bappos was obvious wolf, want die ging allemaal alarmzinnen roepen. Daar had je hem makkelijk op kunnen pakken. Ze waren zelfs zo opvallend dat zelfs ik er wat van moest zeggen.

Sorry ik heb zelf nog aangegeven op de laatste dag dat bappos verdacht was maar ik er niets tegenin kon brengen, eveneens bij jou omdat het veels te korte dingen waren waarop je jullie niet kon pakken.
Ik heb wel gewonnen, maar ik vind het onterecht.
 
Bovenaan