[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #186

DeletedUser65460

Guest
Nja DK ik weet zeker dat EOS een doodsdrankje op capri had gemikt
Ik was aan het twijfelen om het dag 1 al te doen, maar dacht ik zal nog maar een dagje wachten :$.
Da's waar, maar zo is het niet gegaan. Het is gegaan met een ruime overwinning voor de wolfjes:) Geen enkele dode!! :cool: Terwijl ik toch al vanaf dag 1 werd verdacht:cool:

En het was wel leuk Nonkel gefrustreerd te zien:D Al werd het wel wat te heftig aan het einde. Maar toch tuinde iedereen er met open ogen in.

Jij bent gewoon echt noep man, wtf. Dat je hier zelfs zo trots met dit zielige spel dit komt verkondigen, ga in een hoekje staan en schaam je om je belabberde spel..
 

DeletedUser

Guest
Je weet dat dit nergens op slaat he? Enkel wolven weten wie goed is of niet. Dat maakt wat uit. Maar als goedje kan je best een wolf verdedigen omdat je denkt dat die goed is, of verder nog. En als je op dezelfde persoon stemt als iemand anders, dat betekend nog niet dat je dan ook dezelfde mening hebt of wat dan ook.

Het hele punt is juist dat wolven samen spelen, en weten hoe of wat, en dat goedjes (in een niet netwerkpotje dan) alleen zichzelf hebben en verder maar moeten kijken wat ze denken te weten. Dus wat jij kampen noemt is onzin. Dat hele principe heeft niet veel met wvw te maken, want hoe kan een goedje nou een 'kamp vormen' als hij verder niets weet? En waarom zou een goedje verdacht moeten worden als hij denkt dat een wolf ook goed is? En wolven stemmen net zo goed ook op wolven, maakt dat ze dan opeens ook goed?

Ik speel dit spelletje soms met de kaarten, dus niet online, en dan zie je overduidelijk dat er wel degelijk een patroon van kampen vormen zich ontwikkeld. Let wel op, niet zo dat dit patroon bij enkele personen identiek blijft van het begin tot het einde, maar je ziet effectief wel dat mensen gaan samenwerken met zij die dezelfde mensen gaan verdenken of dezelfde opinie delen over één of meerdere theorieën.
Inderdaad weet je niet of diegene waar je mee samenwerkt wolf is of niet, maar je ziet het fenomeen van kampen en teams vormen effectief wel ontstaan, al is het maar voor één of twee dagen.
En het klopt, sommige zonderen zich af en kruipen juist niet in een team, dit omdat ze zich onzeker voelen naar de veiligheid toe, in die zin dat ze denken dat ze juist worden meegesleept om de wolfjes te helpen.

Waarom hetgeen ik zeg klopt, kun je overduidelijk zien aan de vele "meevolgstemmers". Dominantere spelers kunnen gemakkelijk veel mensen voor zich winnen en vormt dus een kamp tegen één of meerdere spelers die hij/zij verdenkt.

Nog een teken dat het effectief aanwezig was: het proberen te overhalen van andere spelers om mee te stemmen met jou op die persoon en niet mee te stemmen met de anderen op een andere persoon. Een heel duidelijk teken van "kampen" vormen.

Al blijf ik er wel bij toevoegen, het is niet zozeer de intentie van de spelers, noch is het van blijvende duur. Alles hangt af van de dominantie van bepaalde spelers en of hun "verkooppraatjes" al dan niet tot iets leiden. :)
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik was aan het twijfelen om het dag 1 al te doen, maar dacht ik zal nog maar een dagje wachten :$.


Jij bent gewoon echt noep man, wtf. Dat je hier zelfs zo trots met dit zielige spel dit komt verkondigen, ga in een hoekje staan en schaam je om je belabberde spel..

Mijn spel was niet fantastisch nee, maar ik ben niet gelyncht, en daar ben ik toch wel trots op, als ik heel eerlijk ben:)

En hoezo is het zielig? Door die actie die ik deed ofzo? Door ook beschermengel te claimen? Dat is ook het spelletje.
 

DeletedUser65460

Guest
Mijn spel was niet fantastisch nee, maar ik ben niet gelyncht, en daar ben ik toch wel trots op, als ik heel eerlijk ben:)

En hoezo is het zielig? Door die actie die ik deed ofzo? Door ook beschermengel te claimen? Dat is ook het spelletje.

Het is gewoon zielig dat je trots bent op dit spel dat je gespeeld hebt. Die bengel claim was ook gewoon zo slecht , lol. Je kan beter anderen uitlachen ipv trots te zijn op jezelf xD.
 

DeletedUser

Guest
Ik wel :D. Overigens moet Capri zich niet te goed voelen, enige die dat mag ben ik.

Hoe kan jij na 2 posts van mij weten dat ik wolf ben (rofl)

Ja, dit potje was omwille van meerdere redenen zielig.

1. Lunchen van actieve spelers
2. Inactieve goedjes
3. Slechte goedjes die duidelijke goedjes niet willen geloven
4. Archer die doodsheks claimt als er nog welp in het spel zit en als lunch voor doodsdrankje komt?
5. Dikke fout van DK, ik had wel 1 actief goedje kunnen gebruiken met een beetje verstand

Als ik ging doorspelen was punt 1 natuurlijk nooit gebeurd. Sorry :(
 

DeletedUser66220

Guest
EoS had eerlijk capri door, maar NB niet ;)
Tot hij een PM kreeg :D:D:D
 

Deleted User - 2265087

Guest
Jij wel :D



Nee tuurlijk niet. Als ik de tijd had om actief te spelen zou jij niet de lunches bepalen en zou er nooit een actieve speler geluncht worden. 1ste dag flex zou ik nooit goedkeuren

Jij heb ook geen andere suggestie gedaan, om 20:30 heb ik het ingestuurd, wou het niet vergeten.

EN jij hebt het niet meer aangepast.
 

DeletedUser

Guest
Nee idd. Omdat ik niet actief kon zijn. Misschien verklaart dat ook waarom je geen pm meer terug kreeg ;)
 
Bovenaan