[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #186

Deleted User - 2265087

Guest

Weinig anders dan dat heb ik niet gezien van je.

Ja ga ik doen in een non-netwerk potje :rolleyes:.
Komop joh, je zag het gewoon van mijlen ver aan je poststijl dat je wolf was..

Was maar een voorbeeld.

Komt door die wolven zij hielpen het potje om zeep door actieve spelers te lunchen slaat helemaal nergens op. Kom laten we de actiefste speler lunchen because why not?!

Waar slaat dit op? We gingen heel fair enkel inactieven spelers lunchen, spelers die inactief waren, maar niet zo inactief dat ze dood gingen vallen aan inactiviteit. Als we unfair hadden willen zijn hadden we Nonkel of Kunjack of Gekkou moeten lunchen.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ja, dit potje was omwille van meerdere redenen zielig.

1. Lunchen van actieve spelers
2. Inactieve goedjes
3. Slechte goedjes die duidelijke goedjes niet willen geloven
4. Archer die doodsheks claimt als er nog welp in het spel zit en als lunch voor doodsdrankje komt?
5. Dikke fout van DK, ik had wel 1 actief goedje kunnen gebruiken met een beetje verstand


We hebben geen actieve spelers geluncht. Of wou je soms dat we mensen gingen lunchen die toch doodvielen aan inactiviteit:eek: Dat is ook niet het doel erachter.
 
Reactiescore
1.577
Weinig anders dan dat heb ik niet gezien van je.

Capri, je bent nog jong, maar je kan toch wel lezen denk ik? Ik heb genoeg argumenten gegeven.
Zelfs Bappos had je door, want die koos bij de lynch op dag 2 om jou in leven te laten. Als de goedjes gewoon een beetje actiever hadden gespeeld, lag je er bij deadline 2 al uit.

Ga nu niet zeggen dat je goed heb gespeeld. Je werd natuurlijk wel een beetje geholpen door die slechte claim van Gekkou.
 

DeletedUser66220

Guest
Waar slaat dit op? We gingen heel fair enkel inactieven spelers lunchen, spelers die inactief waren, maar niet zo inactief dat ze dood gingen vallen aan inactiviteit. Als we unfair hadden willen zijn hadden we Nonkel of Kunjack of Gekkou moeten lunchen.

wtf is jouw probleem dan ik had 3 na meeste posts en dan ben ik inactief flikkert een end op dan svp
 

DeletedUser66220

Guest
Ja, dit potje was omwille van meerdere redenen zielig.

1. Lunchen van actieve spelers
2. Inactieve goedjes
3. Slechte goedjes die duidelijke goedjes niet willen geloven
4. Archer die doodsheks claimt als er nog welp in het spel zit en als lunch voor doodsdrankje komt?
5. Dikke fout van DK, ik had wel 1 actief goedje kunnen gebruiken met een beetje verstand

1 Check
2 Check, hij liet slechtjes vervangen, en EoS door zijn fout, maar goedjes niet.
3 Dat was echt een ramp ik had zelf ook de wolfjes door :eek:
4 Dat was kapot dom indd, voornamelijk omdat dat tegen de welp te zeggen, en Angelino waarom quote je het dan, en vervolgens vraag ik me ook af waarom Archer het niet gelijk verwijderde?
5 uhu
 

DeletedUser73558

Guest
Om heel eerlijk te zijn nonkel. De reden dat ik jou niet geloofde was juist omdat je kleinerend aan het woord ging. Helaas zat ik fout. Moet mijn wolfjaagskills duidelijk nog oefenen...
 

DeletedUser

Guest
Capri, je bent nog jong, maar je kan toch wel lezen denk ik? Ik heb genoeg argumenten gegeven.
Zelfs Bappos had je door, want die koos bij de lynch op dag 2 om jou in leven te laten. Als de goedjes gewoon een beetje actiever hadden gespeeld, lag je er bij deadline 2 al uit.

Ga nu niet zeggen dat je goed heb gespeeld. Je werd natuurlijk wel een beetje geholpen door die slechte claim van Gekkou.

Ik werd gedwongen te claimen he, anders was ik al gelyncht geweest.
Want het was dram, dram, dram gekkou is wolf. Mijn vervweer. ohhh jaa dat zouden wolfjes zeggen.
Het was relatief een veilige claim en niemand anders kon hem claimen. Ik had twee goedjes te beschermen hier.
 
Reactiescore
1.577
Ik werd gedwongen te claimen he, anders was ik al gelyncht geweest.
Want het was dram, dram, dram gekkou is wolf. Mijn vervweer. ohhh jaa dat zouden wolfjes zeggen.
Het was relatief een veilige claim en niemand anders kon hem claimen. Ik had twee goedjes te beschermen hier.

Ja, ik begrijp het wel, maar het was een beetje ongelukkig.
 

DeletedUser65460

Guest
Ik werd gedwongen te claimen he, anders was ik al gelyncht geweest.
Want het was dram, dram, dram gekkou is wolf. Mijn vervweer. ohhh jaa dat zouden wolfjes zeggen.
Het was relatief een veilige claim en niemand anders kon hem claimen. Ik had twee goedjes te beschermen hier.

Ach het was ook gewoon dom van de rest om Capri te geloven met haar 2de claim, terwijl je duidelijk zag dat die van jou echt was en van haar vals.
 

DeletedUser

Guest
Marwo ook wtf, kan niet eens lezen. Ik verdacht raider x niet. Verder speelde ik niet hetzelfde als Gekkou en zat ik gewoon juist met capri. Maarja, 1 dom goedje was al genoeg als er 2 wolven meelopen. De rest was te verdeeld en te inactief.
 

DeletedUser63648

Guest
Zoo, ik had niet door dat Capri al het lef had om zo te spelen als wolf, weet ik dat voor de vopgende keer. Wel een laffe lunch.
 

DeletedUser73558

Guest
DAI, Stan Marsh mogen ook effe doodvallen.

Tja, goedjes zijn inactief of onervaren. Wie probeer ik eigenlijk te overtuigen?

Zwak potje dit.

Hier onder andere.

Waar was ik kleinerend? Godver, het was aan mijn spel zo obvious dat ik goedje was :D :D :D

Ja misschien wel. Maar ik zie nog niet wie er wel en niet goed zijn. Ik heb nog moeite met het doorprikken van de mensen en ze lezen zoals ze zijn.
 
Bovenaan