[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #186

DeletedUser

Guest
Mijn BM-stem gaat door ongefundeerde redenen naar kunjack
 

DeletedUser

Guest
Ik had het niet over jou, voel je je aangesproken?

Het was een post na mijn post, dus ja, ik voelde me aangesproken.
En omdat ik me heb aangenomen om op alles te reageren, kan het wel eens zijn dat ik reageer op berichten die niet voor mij bestemd zijn.

@eos, het is geen wolvenclaim.
 

DeletedUser

Guest
Eerste potje sinds tijden weer, ff niveau opkrikken hier. Kunjack voor bm en ik wil de reactie van Stan Marsh wel eens hoor op zijn verwijderde post. Domste wat je kan doen.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Bleuknife, misschien dat dat in de loop van de dag nog veranderd naar BERT.
 

DeletedUser73558

Guest
Nou, ik had succes gezegd. en toen bedacht ik me dat ik het eigenlijk geen nuttige post vond en hem liever niet had staan ;) Ik dacht, die post is niet nuttig voor mijn postcount.
Maar als de post 'succes :)' weghalen me al verdacht maakt hebben we een lange weg te gaan om het niveau omhoog te halen.
 

DeletedUser

Guest
Nou, ik had succes gezegd. en toen bedacht ik me dat ik het eigenlijk geen nuttige post vond en hem liever niet had staan ;) Ik dacht, die post is niet nuttig voor mijn postcount.
Maar als de post 'succes :)' weghalen me al verdacht maakt hebben we een lange weg te gaan om het niveau omhoog te halen.

Een post verwijderen maakt je altijd verdacht, dat ligt aan geen enkel niveau. Verder is enkel succes wensen ook niet het slimste wat je kan doen. Geen al te beste verdediging hier.
 
Bovenaan