[Speeltopic] Weerwolven Van Wakkerdam #182

DeletedUser70435

Guest
Klaagmuur

Ik denk dat arbeitman wolf is, grtz anoniempje
 

DeletedUser

Guest
Senne is dan onze laatste wolf. Kans is het grootst dat hij geinfecteerd is. Als jullie denken datvik geinfecteerd ben zou ik ff teruglezen wie er begonnen is op arbeitman :)
 

DeletedUser

Guest
Hhmmzz, hhmmzz. Met kans op infectie kan iedereen wel verdacht zijn natuurlijk.
 

DeletedUser

Guest
Senne is dan onze laatste wolf. Kans is het grootst dat hij geinfecteerd is. Als jullie denken datvik geinfecteerd ben zou ik ff teruglezen wie er begonnen is op arbeitman :)

Daarnaast kan senne niet geinfecteerd zijn. De lunch ging gisteren niet door en ik had mijn drankje niet ingezet. Enige 2 redenen daarvoor zijn dat senne is geluncht en hij is d.o waardoor het niet doorging of de lunch is uberhaupt niet ingestuurd. Dat 2e lijkt me onwaarschijnlijk aangezien snuf en jij er gisteren beide waren en jullie de hoofdverdachten zijn. Dus als het goed is hoor jij de laatste wolf te zijn of het is snuf. Ik denk eerder dat jij het bent en daarom stem ik vandaag op jou.

... ;)

Verder gingen jij, POTG en ik als eerste drie op Arbeitman en werkten we hem daarmee eruit. Dragon of Blaze en Crazy liepen aan het eind mee.

Ik moet het ff op een rijtje zetten, dat doe ik morgen al, maar als er iemand geen wolf is ben ik het natuurlijk. Ik ben bewezen dorpsoudste. Arbeitman heeft trouwens een hekel aan me de laatste tijd dus die zou me sowieso nooit infecteren. Mensen die ons twee kennen kunnen dat bevestigen.
 

DeletedUser

Guest
Dat was gelogen hé. Ik probeerde te voorkomen dat de wolven vandaag een lunch zouden insturen door te zeggen dat ik mijn levensdrankje had ingezet maar dat had ik al op dag 3 gedaan.
 
Reactiescore
338
Die arbeitman toch. Als ik tijd heb zoek ik vanavond het laatste wolfje.

Senne zou eventueel kunnen, maar NB ook. Of juist iemand anders. We zien wel.
 

DeletedUser

Guest
Die arbeitman toch. Als ik tijd heb zoek ik vanavond het laatste wolfje.

Senne zou eventueel kunnen, maar NB ook. Of juist iemand anders. We zien wel.

Nee NB is het niet, anders zou ie arbeitman er niet uitwerken. Tenzij dat juist weer een tactiek is om zichzelf veilig te spelen, maar daar geloof ik niet in. Ik ga voorlopig voor Dragon of Blaze, heeft in het begin paar keer goed gezeten, maar daarna is ie inactief en loopt ie alleen maar mee.

Hoe moet ik het anders vertellen? Je speelt anders. Anderen vinden dit ook.

Dit op 31 augustus, drie dagen geleden dus. Zijn laatste 'goede' post, waarin ie capri verdenkt. Daarna komt alleen nog meer dit:

Ja, want anders heb ik niks gedaan...

Verdedig je dan? Is dat zo moeilijk?
Dream-about-it

Een meeloopstem op welp DAI.

Je weet toch dat ik gisteren avond redelijk wat heb genetwerkt om stemmen te krijgen op Emperor?

De enige wolven jager? Stfu pls

Mooi werk geleverd vandaag jongens! Sorry van mijn inactiviteit vandaag ;(
Overigens Arbeitman.
 

DeletedUser60072

Guest
Ik weet niet zo goed op wie ik moet stemmen, Crazysobek of DoB.
 

DeletedUser

Guest
Nee NB is het niet, anders zou ie arbeitman er niet uitwerken. Tenzij dat juist weer een tactiek is om zichzelf veilig te spelen, maar daar geloof ik niet in. Ik ga voorlopig voor Dragon of Blaze, heeft in het begin paar keer goed gezeten, maar daarna is ie inactief en loopt ie alleen maar mee.



Dit op 31 augustus, drie dagen geleden dus. Zijn laatste 'goede' post, waarin ie capri verdenkt. Daarna komt alleen nog meer dit:





Een meeloopstem op welp DAI.

Ten eerste, ik heb mij geexcuseerd voor mijn inactiviteit... Ten tweede ben ik burger, al het hele potje lang. Niet geïntfecteerd, niets. Naja, mee loop stem of niet, het was altijd wel een slechtje...
 

DeletedUser

Guest
:eek: Senne is gewoon de meest logische infectietarget. Dat horen jullie wel in te zien? Hij heeft een geloofwaardige claim, is niet verdacht en is een goede wvw speler.
 
Bovenaan