[Speeltopic] Weerwolven Van Wakkerdam #182

DeletedUser

Guest
Mijn bron vertelt me net dat senne crazy had geluncht die zijn schot op senne had staan waardoor gekkou als enigste overblijft en de goedjes overwinnen!!!!
 

DeletedUser65460

Guest
Ga ook stoer doen tegen snuf, gekkou en dragon of blaze he. Gefrustreerd kinderachtig mannetje :eek: :eek: :eek:

Jij haalt het erbij en wil ermee aantonen dat je actief was, als je iets wil doen doe het dan goed en laat je niet leiden door mislukkingen.

Mvg
 

DeletedUser

Guest
Jij haalt het erbij en wil ermee aantonen dat je actief was, als je iets wil doen doe het dan goed en laat je niet leiden door mislukkingen.

Mvg

Godver wat een triestig mannetje ben jij toch. Ik speelde in een situatie waar ik alleen wolf was. Na dag 2 :eek: :eek:. Er zijn vast wel mensen die je willen helpen met je frustraties tegenover mij :D
 

DeletedUser63354

Guest
Mag ik even aankaarten dat 5 wolven op godverdomme 16(!) spelers waaaaaay too much is?
overigens toen ik erachter kwam dat er een infectie was kon je ook gewoon senne lynchen en klaar. tering wat is dat te voorspelbaar
 

Deleted User - 2265087

Guest
Dat ze dan ook Snuf eruitstemmen is vrij grappig, alsof die wordt geinfecteerd.

Heb ik me ook over verbaasd ja. Wel lol overigens dat ik burger claimde bij Crazy, en hij me meteen geloofde:p Terwijl hij eerst dacht dat ik een wolf was, en zijn schot op mij had staan. Crazy, je bent te goed gelovig!!
 
Reactiescore
338
Heb ik me ook over verbaasd ja. Wel lol overigens dat ik burger claimde bij Crazy, en hij me meteen geloofde:p Terwijl hij eerst dacht dat ik een wolf was, en zijn schot op mij had staan. Crazy, je bent te goed gelovig!!

Ja dat ja en niet serieus.
 

DeletedUser

Guest
Heb ik me ook over verbaasd ja. Wel lol overigens dat ik burger claimde bij Crazy, en hij me meteen geloofde:p Terwijl hij eerst dacht dat ik een wolf was, en zijn schot op mij had staan. Crazy, je bent te goed gelovig!!

Ik had hem toch meermaals gezegd dat ik burger ben... Maarja, 'hij vertrouwd me niet'... Nouja, goed gespeeld dan zeker?
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik had hem toch meermaals gezegd dat ik burger ben... Maarja, 'hij vertrouwd me niet'... Nouja, goed gespeeld dan zeker?

Ik, niet echt. Ik had zelf ook wel door dat ik anders speelde dan vorig potje, maar het is zo lastig om als wolf heel aanvallend te spelen.

We hadden Senne niet geïnfecteerd omdat hij de beste speler was, overigens, maar omdat we dachten dat hij ziener was:) Door deze post:

Emperor of blood

Vond je al verdacht, had mn gevoel moeten volgen. Ik geloof je gewoon niet. Je draait om de pot heen.

We dachten dat hij EoB had gezien:p We hoopten dat hij nog een iemand anders hadden gezien, een speciaaltje bijvoorbeeld. Maar die nacht lunchten we per ongeluk de ziener.
 

DeletedUser

Guest
Jullie zijn achterlijk.
Thanx to Blue, Flex, NB en natuurlijk mezelf (aangezien ik dankzij 'in jullie ogen mijn domme actie' toch 2 wolven heb ontdekt).
Arbeitman, rot gespeeld.
Senne, veel beter van jou gewend.

Crazy, just shame on you.

Haha hoezo, heb er als burger een wolf uitgeknikkerd waardoor men zelfs dacht dat ik ziener was. Erna vanuit een kansloze positie toch nog even de overwinning over de streep getrokken voor de wolven :D.

Mijn bron vertelt me net dat senne crazy had geluncht die zijn schot op senne had staan waardoor gekkou als enigste overblijft en de goedjes overwinnen!!!!

Nope niet waar.
 

DeletedUser

Guest
Haha hoezo, heb er als burger een wolf uitgeknikkerd waardoor men zelfs dacht dat ik ziener was. Erna vanuit een kansloze positie toch nog even de overwinning over de streep getrokken voor de wolven :D.



Nope niet waar.

Laatste 2 dagen heb je niet veel nuttigs gedaan. Daarvoor heb je idd goed gespeeld.
 

DeletedUser

Guest
Ik vond dat ik zelf ook niet echt slecht aan het spelen was. Was gewoon kut dat ik gezienerd werd.
 
Bovenaan