[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #164.

DeletedUser

Guest
Dus wacht logs mogen wel via skype maar niet in het topic?:eek:

Ice
 
Reactiescore
338
Dus wacht logs mogen wel via skype maar niet in het topic?:eek:

Ice

Ik neem aan dat je met logs die kopie's van Skype chat's bedoeld? En nee die wil ik hier niet in het forum zien. Ze zijn zeer onoverzichtelijk en er kan van alles aan veranderd worden (wat mij niet uit maakt), maar ook is dit onduidelijk. Ik heb potjes meegespeeld waarin dit mocht, en ik kon er geen touw aan vast knopen.

Als jullie het via Skype willen doen vind ik dat niet erg, ik had dit namelijk nog niet in de regels gezet.
 

DeletedUser

Guest
Ice
tja, beetje stom dat je toegeeft.

altijd blijven proberen
 

DeletedUser59612

Guest
Jammer dat je meteen toegeeft.. Ice
Quechua de welpen vanger.
 

DeletedUser

Guest
Naja ik ben er helemaal klaar mee, er valt weinig tegen te praten en morgen ben ik sowieso nauwelijks online, ik ben inderdaad welp.

En dat terwijl ik allemaal speciaaltjes wist, kutpotje :eek:

Owja Quechua ga nu niet denken dat je pro bent ofzo, want het was gewoon puur geluk dat jij achter mijn rol kwam, ik maakte een domme fout, dus ga nu niet stoer lopen doen.

Dit valt me wel van je tegen Ice! Niet eens een poging doen om jezelf eruit te redden.

Enne ik zie de lijst met speciaaltjes graag in mijn inbox dan ;)
 

Deleted User - 2265087

Guest
Hmm, ik heb na IceScream al mijn nieuwe verdachte: Senne
 

Deleted User - 2265087

Guest
Goedenavond medeburgers.

Nadruk leggen op dat je burger bent, terwijl het de eerste 10 minuten zijn....

Dit valt me wel van je tegen Ice! Niet eens een poging doen om jezelf eruit te redden.

Enne ik zie de lijst met speciaaltjes graag in mijn inbox dan ;)

Wat is er dan intressant aan die speciaaltjes?

Vervolgens ga je op de post van IIoIIking counteren. Door terug te zeggen: wolvenpost
 

DeletedUser

Guest
Ik ga voor Quechua als BM. Heeft door de vangst van Ice sCream een grotere kans om goedje te zijn. (Ik sluit nog niet uit dat hij slechtje is)
En aangezien Tim010 en Kahvi nog niet heb gezien, is het niet zo moeilijk meer.
 

DeletedUser

Guest
Senne --> Quechua.
Ik vertrouw Senne er niet mee, hij speelt veels te wolfachtig.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het vreemd dat capricorno en ll0ll king opeens mensen zeggen Senne niet meer te vertrouwen. Naar mijn weten was de volgende zin gewoon een uitlokking:
Enne ik zie de lijst met speciaaltjes graag in mijn inbox dan ;)
Ik neem niet aan dat een ervaren speler als Senne echt serieus in het topic speciale rollen aan de welp gaat vragen.

Senne vond blijkbaar dat ll0ll king in zijn uitlokking trapte, wat mij zijn reactie doet verklaren:

Overigens hebben velen van jullie me nog niet op Skype. Als je in bent voor een gesprek, voeg me dan toe! Mijn Skypenaam is martijn-bouman.
 
Reactiescore
338
Ik vind het vreemd dat capricorno en l00ll king opeens mensen zeggen Senne niet meer te vertrouwen. Naar mijn weten was de volgende zin gewoon een uitlokking:
Ik neem niet aan dat een ervaren speler als Senne echt serieus in het topic speciale rollen aan de welp gaat vragen.

Senne vond blijkbaar dat ll0ll king in zijn uitlokking trapte, wat mij zijn reactie doet verklaren:


Overigens hebben velen van jullie me nog niet op Skype. Als je in bent voor een gesprek, voeg me dan toe! Mijn Skypenaam is martijn-bouman.

Een kleine toevoeging op het onderste:

Mochten jullie op zoek zijn naar skype contacten, ik heb alle spelers op Skype (behalve de personen die geen Skype hebben), stuur me dan een Skype bericht ;).
 
Bovenaan