[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #164.

DeletedUser

Guest
Och jee word dit een spel dat op Skype wordt uitgevochten? Waarom gaan we daar niet voortaan spelen dan. (a)
Altijd lastig om af te gaan op dingen die 'achter de schermen' worden gezegd.
Een ziener-claim is wel apart, zeker ook als die weer wordt ingetrokken. Ice, wa hedde gij daarop te zeggen?
 

DeletedUser

Guest
Het is wel een beetje erg makkelijk wolven vangen op deze manier, maar er zijn wat niet nader te noemen gegevens door hem doorgespeeld, en wat andere dingen die hij op skype gezegd heeft waardoor ik vrijwel zeker ben dat hij slechtje is. Trust me. :D

Onder andere heeft hij ziener geclaimd om een rol bij me los te krijgen en na een paar keer doorvragen trok hij die claim al weer in.

Oké ik had niet verwacht dat jij er zo serieus op in zou gaan :eek:

En nee ik ben geen welp.
 

DeletedUser63354

Guest
Ice scream is indd wolf. Eerst geeft hij mij de schuld van valse informatie over Chrid, dan lult hij mijn rol door zonder reden, blijkbaar okk nog vissend naar Q's rol.

Goed, mijn rol zal zo wel hier in het topic staan, maar eigenlijk maakt dat niet veel meer uit.
 

DeletedUser13565

Guest
Voor logjes die je zullen overtuigen mag je me op skype aanspreken Kahvi, tis dat het niet in het topic mag;)
 

DeletedUser

Guest
Nah ik geloof het zo ook wel, die logjes lees ik toch nooit (vind dat te onoverzichtelijk lezen)
Ik ga met jou en Blue mee; Ice Scream
 

DeletedUser63648

Guest
Senne

Die wolven post van Ice scream net geeft hij het zelfs nog toe ook.
 

DeletedUser

Guest
Ice scream is indd wolf. Eerst geeft hij mij de schuld van valse informatie over Chrid, dan lult hij mijn rol door zonder reden, blijkbaar okk nog vissend naar Q's rol.

Goed, mijn rol zal zo wel hier in het topic staan, maar eigenlijk maakt dat niet veel meer uit.

Ja want als ik welp ben ga ik speciale rollen doorvertellen aan anderen, dat is echt hoe een welp speel ja :eek:

Naja, Q heeft zware tunnelvisie, misschien was het niet zo slim om heel risicovol te gaan spelen en valse claims te maken, maar met mijn rol heb ik niet zoveel te verliezen. Als welp wel, en dan had ik wel 2x nagedacht.

Ik ben geen welp, of slechtje.
 

DeletedUser13565

Guest
Je verdediging (ik neem aan dat ik die niet hoef te posten) waarom je die valse claim deed is ook nog eens vrij ongeloofwaardig zoals ik je net op skype vertel. Maar als jij een beter verhaal hebt wat geloofwaardiger is wil ik dat best overwegen. :p
 

DeletedUser

Guest
Misschien is het ongeloofwaardig, maar het is wel zo, waarom zou ik een ongeloofwaardige claim doen.

Opvallend trouwens dat BlueKnife nu in een keer meeloopt op mij, terwijl hij zelf uit het niets een rol bij mij claimt.
 

DeletedUser

Guest
Mijn bm stem gaat naar Senne.

Ik had nam. wat op het forum teruggelezen en ik merkte dat hij een ervaren speler is, vandaar mij stem naar Senne, omdat ik graag een ervaren speler als burgermeester heb.

Ik ken je niet, maar bedankt man! Wordt gewaardeerd.

Senne natuurlijk, ben blij dat je meedoet :D

Thanks! En van hetzelfde.

Mijn stem gaat naar Anthraxxis.

En ik wil die logjes ook wel even zien, maar ga voorlopig vast op Ice Scream stemmen want als ik het zo lees is dat een welpje in het nauw.
 

DeletedUser

Guest
Senne, hij is een van de oudste, dus vast ook een van de meest wijze.
Ice sCream. Alvast, zal straks wel de logjes opvragen.
 

DeletedUser

Guest
Ja ga allemaal maar op spreekuur bij Quechua, dan krijg je een frisse objectieve blik op het spel!
 

DeletedUser

Guest
Naja ik ben er helemaal klaar mee, er valt weinig tegen te praten en morgen ben ik sowieso nauwelijks online, ik ben inderdaad welp.

En dat terwijl ik allemaal speciaaltjes wist, kutpotje :eek:

Owja Quechua ga nu niet denken dat je pro bent ofzo, want het was gewoon puur geluk dat jij achter mijn rol kwam, ik maakte een domme fout, dus ga nu niet stoer lopen doen.
 

Deleted User - 2265087

Guest
IceScream, wel jammer dat het zo makkelijk gaat. Maar goed.
Jullie maken de BM stemming wel ingewikkeld:) Op een aamtal spelers staan 2 stemmen. Voor BM kijk ik vanmiddag nog wel.
 

DeletedUser72643

Guest
IceScream voor de Lynch.

Lijkt mij nogal duidelijk waarom...
Beetje jammer dat het zo makkelijk gaat dan alleen.
 
Reactiescore
338
Volgens mij is het zo dat je dan een naam krijgt, daarbij een foto, bijvoorbeeld van een jongen met een boog (cupido), een gewoon mens, wolf of al die andere rollen. Daar zit een naam bij. Iedere speler heeft een naam in dit spel (zoals Marow), dan weet je dus een naam, en een rol, en als je dan weet welke neem bij welke speler hoort weet je welke rol hij heeft.

Volgens mij zit het zo.... Weet het niet zeker.

Even over de fotos vanavond, dit is totaal niet wat je moet verwachten te zien ;). Het is wat anders, jullie horen het vanavond.
 
Bovenaan