[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #160 (2)

DeletedUser63354

Guest
Was maar een grap joh :p
Jij zou op nacht 3 gewelpt worden voor doodheks geloof ik alleen had Twan hem net op tijd op oscar gezet ;p

Ja nou het was zo dat Empire doodsheks claimde tegen bappos :p Daarna kreeg ik de claim van Crazy Sobek, dus toen welpte ik Oscar maar omdat we die toch niet zouden lynchen (ook overigens om de sporen uit te wissen over knoefkoe) en omdat we CrazySobek nog iemand konden laten heksen :D
 

DeletedUser65460

Guest
Ja nou het was zo dat Empire doodsheks claimde tegen bappos :p Daarna kreeg ik de claim van Crazy Sobek, dus toen welpte ik Oscar maar omdat we die toch niet zouden lynchen (ook overigens om de sporen uit te wissen over knoefkoe) en omdat we CrazySobek nog iemand konden laten heksen :D

Ja :eek: wist niet dat bappos zou doorvertellen :eek:
 

DeletedUser

Guest
We waren ook gedwongen potg te lunchen omdat jij weer niet goed had nagedacht over hoe jij ook alweer aan AL die info kwam :p XD en je had het ook bijna verneukt XD



<3

Overigens. Als Laurens niet bij mij had geclaimd, had ik Marwo voor ziener gedaan :D

Ik zorgde tenminste voor spanning anders was het te makkelijk :D
Nee, oke dat wad een klein foutje van mij :(
Ja nou het was zo dat Empire doodsheks claimde tegen bappos :p Daarna kreeg ik de claim van Crazy Sobek, dus toen welpte ik Oscar maar omdat we die toch niet zouden lynchen (ook overigens om de sporen uit te wissen over knoefkoe) en omdat we CrazySobek nog iemand konden laten heksen :D

Ohja, klopt het was bappos die dat zei!
Wel goede actie van jou om het te wijzigen :p
 

DeletedUser65460

Guest
Verwachtte al zoiets, aangezien hij burger claimde tegen me ;)
 

DeletedUser70435

Guest
Teveel slechtjes? Mwah, denk het niet. 3 wolven, een welp, een infectie en een sjamaan. Goedjes hadden 2 aparte heksen, 2 dorpoudsten en 2 zieners. Dus het ging gelijk op imo, enkel hebben de goedjes het gewoon slechter gespeeld :)

Het was leuk om weer eens te leiden. Ik weet dat er van Chris nog wat commentaar gaat komen (Discussietopic), dus hebben anderen ook nog wat te melden? :)
 

DeletedUser

Guest
Grotere straf voor mensen die dood zijn en posten over het potje terwijl het potje nog bezig is.
Knoefkoe had een reactie geplaatst en wie dat had gelezen kon direct weten dat ik wolf was bijvoorbeeld.
 

DeletedUser

Guest
Hetgeen wat ik het meest verbazingwekkend aan dit potje vond, waren de vele berichten die ik kreeg over wat mijn rol was.
Ik doe niet eens mee :p
 

DeletedUser65921

Guest
Flawless welp hier :D Dag 1 al contact met de wolven :p

Iedereen die nu zegt: Blue wist ik allang hoor, jammeerrr.

Graag gedaan hoor!
Best wel geniaal hoe je dat deed :D

Dragonfriend wel beste wolf in mijn ogen, ik zei vanavond nog tegen Crazy dat ik hem toch wel wat verdacht vond, maar als ik dan weer naar zijn posts keek kwam hij ook wel weer als goedje over :D

Danku :)
Alhoewel ik wel denk dat Cgrain me door had.


Hetgeen wat ik het meest verbazingwekkend aan dit potje vond, waren de vele berichten die ik kreeg over wat mijn rol was.
Ik doe niet eens mee :p

Sorry :D
 

DeletedUser

Guest
Teveel slechtjes? Mwah, denk het niet. 3 wolven, een welp, een infectie en een sjamaan. Goedjes hadden 2 aparte heksen, 2 dorpoudsten en 2 zieners. Dus het ging gelijk op imo, enkel hebben de goedjes het gewoon slechter gespeeld :)

Het was leuk om weer eens te leiden. Ik weet dat er van Chris nog wat commentaar gaat komen (Discussietopic), dus hebben anderen ook nog wat te melden? :)

Dat is 6 slechtjes, met een succesvolle infectie 7 slechtjes. Op slechts 23(!) spelers. 2 aparte heksen is niks bijzonders, vaak genoeg heb je 1 heks die beide krachten heeft, DO heb je verder ook vrij weinig aan. Alleen 2 zieners dan wel (wat ik überhaupt nooit zou doen in 1 potje met weinig spelers), maar hier heb je ook de kans dat ze zo dood zijn (met een sjamaan erin), wat ook gebeurde.
 

DeletedUser65921

Guest
Zeker omdat we dan nog snel contact hadden met de welp was het redelijk snel freewheelen eigenlijk.
 

DeletedUser

Guest
stom dat jullie contact hadden met de welp. want in principe is het niet mogelijk.
voor de rest wel goed gespeeld hoor ;)
Haha jammer, @twan je weet het 100% zeker wel, ik zeg nu niets meer. Doei xxx

EN DIT IS WEL EEN HEEL ERG VIEZE POST.
Volgende keer zou je je beter naar je rol gedragen en meespelen zoals het hoort
of doe dan liever niet mee ..
 

DeletedUser13565

Guest
Nuja, 2 zieners op 23 spelers is teveel, hoeveel wolven je er ook in stopt.
Het is namelijk een netwerkpotje, als we ons niet zo actief in het netwerken hadden gegooid en Marwo was niet toevallig met sieb doodgegaan, en Batchieboy zich zo open en bloot in het topic gooide was dit potje easy gewonnen voor de burgers.

4 zekere wolven, 1 hulpje en twee mogelijke wolven (welp en geïnfecteerde) ..

Nuja, ik ben vooral gefrustreerd over het feit dat de infectiewolf zo zwak was. De goedjes mochten een dag eerder acties uitvoeren, en aangezien er twee zieners waren hadden er al 8(!!) spelers bekeken kunnen worden voor ik eindelijk mocht infecteren.

Nu ben ik zoals ik zei nogal een speler die opvalt, hoe weinig ik ook doe, dus kon je direct al twee wolven afstrepen van het lijstje, geen mogelijkheid dat ik de infectiedag zou halen.

Dat het toch goed afliep is vooral te danken aan Sieb en Batchieboy, ook aan de niet erg snuggere burgers in het eindspel en natuurlijk aan ons welpje Twan.
 

DeletedUser13565

Guest
stom dat jullie contact hadden met de welp. want in principe is het niet mogelijk.
voor de rest wel goed gespeeld hoor ;)


EN DIT IS WEL EEN HEEL ERG VIEZE POST.
Volgende keer zou je je beter naar je rol gedragen en meespelen zoals het hoort
of doe dan liever niet mee ..

Verder wilde ik me inderdaad vooral hier op richten.

SCHANDALIG, SCHANDALIG.
 

DeletedUser

Guest
ik heb trouwens niet slecht gespeeld ofzo.
maar bij 1 iemand geclaimd, dat dat toevallig een wolf was
die toevallig de welp kende tja, bad luck :p
 
Bovenaan