[Speeltopic] Weerwolven van Smurfenland (#169)

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Stelletje meelopers Pff
 

DeletedUser31224

Guest
HET EINDE!

[video=youtube;3XsI2iGDjVg]https://www.youtube.com/watch?v=3XsI2iGDjVg[/video]

Oscar zat voor zijn paddestoeltje te chillen. Hij pakte zijn pipa erbij. Hij is immers de pipa smurf. Crazysobek kwam aanlopen. "Hey Oscar, wassup ouwe we gaa... WAAROM HEB JE EEN GEWEER!?"
Oscar: "Zeg wolla G, ik ben pipasmurf."
Crazysobek: "Wat ga je met je pipa doen?"
Oscar: "Badraptor neerknallen, je weet toch."

Oscar en Sobek gingen samen naar het paddestoeltje van Badraptor toe. Badraptor was alleen niet thuis. Die zat zich te bezatten in de smurfenkroeg met tivali. Oscar bedacht dit ook en hij ging dus naar de smurfenkroeg toe. Onderweg kwamen ze Tove tegen. "Hey jongens wat gaa... WAAROM HEBBEN JULLIE EEN GEWEER!?"
Oscar: "Zeg wolla G, ik ben pipasmurf."
Sobek" Zeg wolla G, hij is pipasmurf."
Tove: "Wat ga je met je pipa doen?"
Oscar: "Badraptor neerknallen, je weet toch."
Tove: "Oh dan is het goed. Ik ga mee! waar is die smurf!?"

Eenmaal aangekomen bij de kroeg zagen ze badraptor op de grond liggen slapen. Hij was zo bezopen dat die in slaap was gevallen. Tivali zat ondertussen nog een biertje te drinken. Oscar: "Oke, hij zal er niks van voelen zo."
Tove zei: "Badraptor moet een pijnlijke dood sterven! maak hem wakker!"

Oscar gaf badraptor een klap om Badraptor wakker te maken. Hij lette ondertussen niet goed op zijn geweertje. Tove pakte het geweertje en gooide hem richting de deur. Toen veranderde Tove in een bloedlustig smurfje. "IK GA JULLIE OPETEN" en hij rende als een gek op Tivali af. Tivali hield Tove op afstand met een barkruk. Oscar rende snel naar z'n pipa toe en richtte die op Tove. "Ik smurf jullie allemaal de moeder!" brulde Tove. Oscar schoot hem door zijn kop. ripriprip Tove noepje.

Opeens was er engelenzang te horen. De grote smulsmurf Moederkoek daalde neer ter aarde en sprak de volgende woorden: "Goed werk smurfjes, jullie hebben alle bezeten smurfen gedood, tijd voor een fissa!". Toen pakte Moederkoek een fles vodka en begon te zuipen. Het was die dag een groot feest met een klein aantal mensen (ripriprip smurfmaten).

Hé kom naar Smurfenland
Welkom allemaal
Ja kom naar Smurfenland
Een land van pracht en praal

Hé kom naar Smurfenland
Het is hier heel speciaal
Ja kom naar Smurfenland
Smurf mee met dit verhaal

Met de grote smurf, de brilsmurf en de lolsmurf
De muzieksmurf en de smulsmurf en de vrolijke smurfin
Met je mopper, natuur en de uit je bol smurf
en ja Gargamel je kent hem wel
Die gaat er tegenin !


Smulsmurf werd de volgende dag wakker. Wat had hij een rare droom gehad.. ohnee hij gehallucineerd van al die paddestoelen in smurfenland!

Hij liep naar buiten en zag dat er helemaal niemand was gestorven. Goed nieuws dus!
Maar... wacht... eens... even...
DAN LEEFT GARGAMEL OOK NOG! Pammpammmpammmmmmmmm

Moederkoek had paddo's gebruikt. Deze ronde heeft nooit plaatsgevonden dus. :eek::eek:


HULDE AAN DE GOEDJES!
HULDE AAN DE LUILAKSMURF!
HULDE AAN SIEB DIE DE LUILAKSMURF HEEFT GERED MET ZIJN DRANKJE!
HULDE AAN CAPRI DIE MARWO BEULDE!
HULDE AAN VICTORIOUS VOOR ZIJN VERHAALTJES!
HULDE AAN SOBEK VOOR HET LYNCHEN VAN TOVE!
HULDE AAN TOVE VOOR HET LANGST OVERLEVEN VAN DE BEZETEN SMURFJES!
HULDE AAN DE BEZETEN SMURFJES DIE HELAAS NIET WISTEN TE WINNEN!
HULDE AAN PADDESTOELEN!

1. Evil big Smurf
2. Batchieboy Bezeten Smurf
3. Tove Styrke Welp
4. Knoefkoe Smurf
5. Napoleon Bonaparte. Smurf
6. tompeter Smurf Dichtersmurf
7. Capricorno Lolsmurf
8. Flexibility Bezeten Smurf
9. D-A-I Smurf
10. Bappos Smurf Smurfin
11. TomIsDom Smurf
12. Sieb Koksmurf
13. Rever Gargamel
14. Quechua Potige Smurf
15. Kavhi Moppersmurf
16. Oscar11 Moppersmurf
17. Anthraxxis Luilaksmurf
18. PartOfTheGame Smurf
19. The joker13 Bezeten Smurf
20. TiVaLi Smurf
21. Empire of Statement Knutselsmurf
22. Badraptor Smurf Dichtersmurf
23. CrazySobek Smurf
24. Lytho Smurf Dichtersmurf
25. Marwo Bezeten Smurf
26. ll0ll king Smurf
27. Yube Smurf
 

DeletedUser4045

Guest
Goed gedaan jongens..

Volgende keer gewoon niet twijfelen en luisteren naar de burgemeester en alles komt goed.

Beste burgers en lafaards (dat zijn die bezeten gevallen..),
Allereerst wil ik iedereen bedanken dat ze op mij gestemd hebben als BM. Dit was de eerste keer dat ik op dag een bm was. Ik heb daarnaast nog nooit zo’n slechte ronde gespeeld als deze voor mijn gevoel. Of dat nou met elkaar te maken heeft weet ik niet, maargoed..
Genoeg over mij. Ik voelde al aankomen dat ze mij zouden happen, maar wat zij niet wisten is dat ik jullie nog van wat informatie mocht voorzien. Ik ga er dus ook van uit dat jullie mijn wensen inwilligen.
Ik twijfel nog wie ik BM moet maken. Capricorno is zeker bewezen, maar met haar stem op mij heeft zij bewezen dat zij niet echt sterk in haar schoenen staat dus dan gooi ik het bm-schap een beetje weg. Ik ga hem daarom aan EoS geven, voor mij de persoon die daarna het meest bewezen is. Gefeliciteerd dus.
Dan nog even over de wolven. Ik ben natuurlijk niet voor niets gehapt. Dat lijkt me duidelijk.
Ik hoop dat jullie daarom ook Flexibility en Thejoker in ieder geval willen lynchen. Zij zijn sowieso wolf. De argumenten zijn terug te vinden in het topic.
Verder zet ik mijn geld in op PotG, Batchieboy en Tove Stryke. Dit weet ik niet zeker, maar bij hen staan ook argumenten in het topic. Zij zullen het niet alle drie zijn, maar minimaal twee van de drie!
Hetgeen dit vermoeden versterkt is het feit dat zij alle vijf als enige niet op kahvi stemde! En waarom zouden deze wolven de burgers in het zadel helpen bij zo weinig levende toch? Hierdoor zouden ze enkel sneller een wolf lynchen..
Kom op smurfen! Pak die vuile volgelingen van Gargamel!
Wees sterk allemaal en veel liefs.
Jullie grote smurf,
Lytheau

Ik mis dus de hulde aan de bm Moederkoek :mad:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66220

Guest
Jeetje zeg Crazy doet nu zo stoer dat ie alles hebt ontcijferd maar Stefan en Lytho hadden ons allemaal ontcijferd idioten die met de claims gaan lopen zeg tssk
 

DeletedUser4045

Guest
Moet wel zeggen dat ik het eindverhaal wel een anti-climax vind.
Hebben we uiteindelijk niet gespeeld, dus ook niet gewonnen :(
 
Reactiescore
338
Jeetje zeg Crazy doet nu zo stoer dat ie alles hebt ontcijferd maar Stefan en Lytho hadden ons allemaal ontcijferd idioten die met de claims gaan lopen zeg tssk

Ik doe niet stoer. Batchie loopt ons belachelijk te maken. Terwijl het ons toch gelukt is, mede dankzij wie dan ook.
 

DeletedUser63354

Guest
Ik denk dat de wolfjes niet moeten zeuren. Als zij werden aangevallen werd er onmiddelijk een ':eek:' geplaatst en alles werd afgekraakt. Meestal was er ook nog een onbeargumenteerde counterstem bij: ' jij bent gewoon wolf!'

Geen lof naar de wolfjes toe, dit moet je gewoon uitspelen.
 
Bovenaan