[Speeltopic] Weerwolven van Smurfenland (#169)

DeletedUser65460

Guest
Had het gvd wel goed gespeeld. Doo bappos en Eos te lunchen en iedereen wijs te maken dat ik do was. Zonder Oscar had ik deze ronde op mijn gemak gewonnen. Jammer dat iedereen zo meeloopt hier. Stelletje noobies.

1. Jij hebt geen recht om deze spelers hier noob te noemen, want je was de rotste wolf ever.

2. Ik weet niet of je bappos lunchte, maar dat maakt geen verschil, had toch niemand beschermd :|
En mij lunchen? Je wou Sieb lunchen noob, Davey heeft mij geluncht. Let op je woorden noobje

Groetjes vanuit de hemel :p
 

DeletedUser20001

Guest
1. Jij hebt geen recht om deze spelers hier noob te noemen, want je was de rotste wolf ever.

2. Ik weet niet of je bappos lunchte, maar dat maakt geen verschil, had toch niemand beschermd :|
En mij lunchen? Je wou Sieb lunchen noob, Davey heeft mij geluncht. Let op je woorden noobje

Groetjes vanuit de hemel :p

Vanaf de lunch van bappos heb ik iedereen gelunched. Dus ook jou. Ik heb iedereen ingestuurd. Je zei nog slimme wolfjes. Boudst jij lunch was. Was mijn idee. Dus ik was het slimme wolfje.

Zonder Oscar was ik ook gewoon door geaan als do en had ik dit potje gewonnen. Dus ja ik was het beste wolfje.
 

DeletedUser63354

Guest
Vanaf de lunch van bappos heb ik iedereen gelunched. Dus ook jou. Ik heb iedereen ingestuurd. Je zei nog slimme wolfjes. Boudst jij lunch was. Was mijn idee. Dus ik was het slimme wolfje.

Zonder Oscar was ik ook gewoon door geaan als do en had ik dit potje gewonnen. Dus ja ik was het beste wolfje.

Kap nu maar met posten :eek: als jij het beste wolfje was, wie was dan de slechtste :eek::eek::eek:
 

DeletedUser

Guest
Stop met posten als je dood bent:eek:.

Ik wilde zeggen: doe het in het discussietopic. Maar dit soort posts moet je gewoon helemaal niet maken, je hint een beetje naar je medewolf (iemand die dus geen lunches instuurt) en je maakt Oscar extra bewezen.

Hetzelfde geldt voor EoS, geen inhoudelijke posts maken.
 
Reactiescore
338
Bad is geen wolf. Hij speelt als normaal. En ik weet hoe die speelt.

Vertrouw me, zonde van je stem.
 

DeletedUser

Guest
Vanaf de lunch van bappos heb ik iedereen gelunched. Dus ook jou. Ik heb iedereen ingestuurd. Je zei nog slimme wolfjes. Boudst jij lunch was. Was mijn idee. Dus ik was het slimme wolfje.

Zonder Oscar was ik ook gewoon door geaan als do en had ik dit potje gewonnen. Dus ja ik was het beste wolfje.

Ga toch weg man :eek: :eek: Je mede wolven hebben het dubbele van jou aantal posts ten eerste en waren dagen eerder dood dan jou. Jij begon pas een beetje actief te worden na dag 4/5 (?) dus ga alsjeblieft niet doen alsof je de beste wolf van het potje was want dat ben je zeker niet.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat het Tove is, onder andere omdat hij gisteren op Oscar stemde.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Blijf je nou op mij hameren?
 

DeletedUser

Guest
Blijf je nou op mij hameren?

Ja, kijk, als ik het vergelijk met drie dagen geleden is er niet echt iets veranderd. Je stemde constant op niet-wolven, zelfs nadat het duidelijk was dat iemand wolf was, zie bijvoorbeeld batchie, en je post ook niet veel. Ik had van jou meer posts verwacht tbh, ontopic of niet ontopic.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Ik post nooit veel en dat weet jij ook. En klopt idd dat ik op veel niet wolven heb gestemt maar dat komt omdat er zoveel achterlijke lui meedoen die zichzelf elke keer verdacht maken.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Ja echt he niet te zuinig
 
Bovenaan