[Speeltopic] Weerwolven #154 - Oma's erfenis

DeletedUser1435

Guest
ik iig niet maar de meeste spelers wel dat is zeer spijtig
 

DeletedUser55797

Guest
Ik vond het persoonlijk erg jammer dat deze ronde zo snel was afgelopen. Grotendeels door veel inactieve mensen, waaronder 1 wolf. En dat de welp werd gelunched speelt ofc ook deels mee :(:(:(

Daarnaast erken ik dat ik teveel speciale goedjes erin had gestopt, en het hielp niet bepaald mee dat alle burgers er op het begin al uit vlogen.

Persoonlijk vond ik het erg leuk om nog een ronde te hebben geleid, die naar eigen inziens 10x beter ging dan de eerste keer. Als ik weer een keertje tijd heb zal ik me nogmaals inschrijven, en hopelijk krijg ik dan weer een kans :) Hoop dat jullie het interessant vonden. En helaas ben ik nog niet aan het punt gekomen dat de plattegronden belangrijk werden :(
 

DeletedUser

Guest
Ja dat plattegronden gedoe snapte ik niet helemaal :p maar voor de rest wast prima
 

DeletedUser

Guest
Ik vond het persoonlijk erg jammer dat deze ronde zo snel was afgelopen. Grotendeels door veel inactieve mensen, waaronder 1 wolf. En dat de welp werd gelunched speelt ofc ook deels mee :(:(:(

Daarnaast erken ik dat ik teveel speciale goedjes erin had gestopt, en het hielp niet bepaald mee dat alle burgers er op het begin al uit vlogen.

Persoonlijk vond ik het erg leuk om nog een ronde te hebben geleid, die naar eigen inziens 10x beter ging dan de eerste keer. Als ik weer een keertje tijd heb zal ik me nogmaals inschrijven, en hopelijk krijg ik dan weer een kans :) Hoop dat jullie het interessant vonden. En helaas ben ik nog niet aan het punt gekomen dat de plattegronden belangrijk werden :(
Ik had dus te veel slechte rollen in gedaan, het is best lastig om de juiste balans te vinden zeker omdat er gewoon zo vaak inactieve spelers zijn :( Dat kan je spel maken of breken jammergenoeg.
Next time doe ik mee met jouw spel!
 

DeletedUser63354

Guest
Mooteman ik ben benieuwd naar jouw plattegrond, kun je uitleggen wat je ermee wilde :)?
 

DeletedUser5312

Guest
Pardon?
Je had me helemaal nergens hoor, dus ga jezelf niet een schouderklopje geven voor iets dat je niet hebt gedaan.

ja ik had jou als verdachte, en je bleek ook wolf. dus jij was de enige die ik goed had ja.
 

DeletedUser55797

Guest
Ik had dus te veel slechte rollen in gedaan, het is best lastig om de juiste balans te vinden zeker omdat er gewoon zo vaak inactieve spelers zijn :( Dat kan je spel maken of breken jammergenoeg.
Next time doe ik mee met jouw spel!

Ja precies. Het waren veel inactieve in dit potje jammer genoeg. De balans was er goed uit. Helaas, en het is gewoon heel erg lastig in te schatten hoeveel je van welke kant moet hebben inderdaad.

@Twan, Zoals je al zag had ik eerst al een 'geheime' kamer idee. Wou ook bepaalde moorden uitbeelden. Bijv. Tina werd vermoord, en die en die en die stonden op dat moment in de kamer. (Had ik nog niet echt gedaan omdat ik steeds net te weinig tijd had om dat toe te passen). En daarnaast wou ik nog een event tussen stoppen dat er dingen op bepaalde plekken waren verstopt. Zoals een glazen bol onder het kleed @Woonkamer. USB in de computer @Computerkamer. Maar ook dat je zelf een locatie mocht kiezen, en dat in elke kamer wat gebeurde. Ik kon er vanalles mee doen, maar had zelf om de 2 dagen een event gepland.
 

DeletedUser55797

Guest
Q en Emperor zaten in de database, en mochten ieder een dossier doorlezen (1x zieneren). Daarna zou de kamer in de fik vliegen en de dossiers verbranden, maar zat in de trein toen ik de volgende dag moest schrijven haha. :eek: Gewoon vergeten het te melden, en heel droog bekeken ze elkaar :D
 

DeletedUser5312

Guest
was ook wel grappig geweest als bij een later event de winnaar van de event stemming dood ging :p iedereen hoopt dan natuurlijk weer op een ziener actie of zoiets
 

DeletedUser55797

Guest
De events stonden al vast ;) Ik ga niet helemaal speciaal een nieuwe kamer erbij zetten als er een ziener door inactiviteit eruit gaat hoor :D:D
 

DeletedUser5312

Guest
De events stonden al vast ;) Ik ga niet helemaal speciaal een nieuwe kamer erbij zetten als er een ziener door inactiviteit eruit gaat hoor :D:D

het is ook wel leuk als je gewoon iets van 5 of 6 mogelijkheden hebben waaronder ook dood. en dan met de winnaar(S) van de eventstemming gewoon soort russian roulette spellen :p
 
Bovenaan